SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
HB516 stoi blisko II bramy na jednym torze, obok wcześniej skasowanej doczepy HB503. Pewnie do wiosny tak postoją, zanim je wywiozą na złom.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Ukazał się poniższy przetarg.
https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... rstwo.html
Zastanawiające jest dlaczego nie znalazły się w nim też c3 HB503 i HB516. Skasowano je dawno, w tym samym czasie co HW103 skasowano HB503. Stawiam trzy hipotezy
1. zostawili jako rezerwę do podpięcia z E1 w razie braków.
2. przeznaczone zostały jako wagony zabytkowe, dlatego stoją nawet wśród zabytków.
3. wywiozą w następnym przetargu.
https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... rstwo.html
Zastanawiające jest dlaczego nie znalazły się w nim też c3 HB503 i HB516. Skasowano je dawno, w tym samym czasie co HW103 skasowano HB503. Stawiam trzy hipotezy
1. zostawili jako rezerwę do podpięcia z E1 w razie braków.
2. przeznaczone zostały jako wagony zabytkowe, dlatego stoją nawet wśród zabytków.
3. wywiozą w następnym przetargu.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
https://transinfo.pl/infotram/tramwaje- ... wagony-e1/
W Wiedniu już od kilku lat nie obsługują c3. Pozostało ok. 10 składów E1+c4. Mogą zostać E1 w tym roku odstawione bo dostawy Bombardierów tam trwają.
W Miszkolcu jak byłem w 2017 widziałem skład E1+c3 na linii 2 ale w 2019 już nie. Raczej nie eksploatują E1+c3
W Grazu byłem w 2019 nie eksploatują E1
W Rotterdamie na pewno też nie. Oni je tam przerabiali, ale te modyfikowane też już wysłali.
W Braila - ponoć w eksploatacji są jeszcze cztery E1. Ale prowadzą przetarg na nowe wagony. Kres E1 w Rumunii też już jest w najbliższych kilkunastu miesiącach.
Już na pewno jesteśmy ostatnim Miastem w Europie w którym eksploatowane są ponad 60-letnie doczepy c3. Jeszcze dwie z oryginalnymi oknami RB510 i RB513 kursują. Przewiduję, że eksploatacja E1 zakończy się w 2023 roku. I będziemy wtedy ostatnim miastem europejskim, które pożegna ten typ taboru.
W Wiedniu już od kilku lat nie obsługują c3. Pozostało ok. 10 składów E1+c4. Mogą zostać E1 w tym roku odstawione bo dostawy Bombardierów tam trwają.
W Miszkolcu jak byłem w 2017 widziałem skład E1+c3 na linii 2 ale w 2019 już nie. Raczej nie eksploatują E1+c3
W Grazu byłem w 2019 nie eksploatują E1
W Rotterdamie na pewno też nie. Oni je tam przerabiali, ale te modyfikowane też już wysłali.
W Braila - ponoć w eksploatacji są jeszcze cztery E1. Ale prowadzą przetarg na nowe wagony. Kres E1 w Rumunii też już jest w najbliższych kilkunastu miesiącach.
Już na pewno jesteśmy ostatnim Miastem w Europie w którym eksploatowane są ponad 60-letnie doczepy c3. Jeszcze dwie z oryginalnymi oknami RB510 i RB513 kursują. Przewiduję, że eksploatacja E1 zakończy się w 2023 roku. I będziemy wtedy ostatnim miastem europejskim, które pożegna ten typ taboru.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Tak dopowiadając to od 14 marca 2021 r. pozostaniemy też ostatnim miastem w Polsce z tym typem taboru. Właśnie tą datą został ogłoszony liniowy koniec wozów E1 w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.impuls pisze: ↑11 mar 2021, 22:52https://transinfo.pl/infotram/tramwaje- ... wagony-e1/
W Wiedniu już od kilku lat nie obsługują c3. Pozostało ok. 10 składów E1+c4. Mogą zostać E1 w tym roku odstawione bo dostawy Bombardierów tam trwają.
W Miszkolcu jak byłem w 2017 widziałem skład E1+c3 na linii 2 ale w 2019 już nie. Raczej nie eksploatują E1+c3
W Grazu byłem w 2019 nie eksploatują E1
W Rotterdamie na pewno też nie. Oni je tam przerabiali, ale te modyfikowane też już wysłali.
W Braila - ponoć w eksploatacji są jeszcze cztery E1. Ale prowadzą przetarg na nowe wagony. Kres E1 w Rumunii też już jest w najbliższych kilkunastu miesiącach.
Już na pewno jesteśmy ostatnim Miastem w Europie w którym eksploatowane są ponad 60-letnie doczepy c3. Jeszcze dwie z oryginalnymi oknami RB510 i RB513 kursują. Przewiduję, że eksploatacja E1 zakończy się w 2023 roku. I będziemy wtedy ostatnim miastem europejskim, które pożegna ten typ taboru.
Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
Odstawiono skład#RW113-513.W ruchu pozostaje ostatni z oryginalnymi oknami 110-510.
Zdekompletowany 109-509 stoi na tzw. betonie.
Zdekompletowany 109-509 stoi na tzw. betonie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość