Jest coś jeszcze ciekawego w tym artykule? Jakieś ich oceny, kto prowadzi w tym przetargu?
Wymyślili sobie płatny dostęp...
Jest coś jeszcze ciekawego w tym artykule? Jakieś ich oceny, kto prowadzi w tym przetargu?
A skądże. SIWZ ubrany w ładne zdania i tyle.Jamnik pisze: 26 mar 2021, 22:24 Jest coś jeszcze ciekawego w tym artykule? Jakieś ich oceny, kto prowadzi w tym przetargu?
Za całe 9zł na rok, to akurat pierwszy abonament który w tym roku opłaciłem zupełnie bez żalu.
No chyba że takpasazer_mobilisu pisze: 26 mar 2021, 22:53 Za całe 9zł na rok, to akurat pierwszy abonament który w tym roku opłaciłem zupełnie bez żalu.
Najpewniej za zgodą zamawiającego (czyli miasta).
Dopóki jest to w ustalonej stawce wzkm i spełnia wymogi z umowy (typu: wyposażenie, malowanie, itd.), to czemu nie?
Oczywiście że może. I już to robi – przecież mnóstwo prowadzących pojazdy to nie są osoby zatrudnione przez MPK, tylko prowadzący własną działalność gospodarczą – a więc zlecają to de facto innym firmom.
Bo MPK tym sposobem chce docelowo przywrócić swój monopol.
To akurat jest patologia wynikająca z niedziałającego w Polsce PIPu.tomta1 pisze: 27 mar 2021, 16:16 Oczywiście że może. I już to robi – przecież mnóstwo prowadzących pojazdy to nie są osoby zatrudnione przez MPK, tylko prowadzący własną działalność gospodarczą – a więc zlecają to de facto innym firmom.
Nie czuję związku jednego z drugim.
W pytaniach do przetargu pojawiła się kwestia umów przewozowych KrakTransRem i chociaż w trakcie postępowania żadnych takich umów nie mieli to zarzekali się że wkrótce umowy na obsługę linii KMK zostaną zawarte.
Może chodzi o to żeby za 3 lata nie pojawił się prywatny przewoźnik gdy skończy się umowa z Mobilisem? Ewentualnie jeśli już się jakiś pojawi to żeby był podwykonawcą MPK Kraków (tak jak obecnie działa to we Wrocławiu).
A to swoją drogą. Niemniej, nie zmienia to faktu, że formalnie już w tym momencie zlecają to innym firmom.Lw25 pisze: 27 mar 2021, 19:19To akurat jest patologia wynikająca z niedziałającego w Polsce PIPu.tomta1 pisze: 27 mar 2021, 16:16 Oczywiście że może. I już to robi – przecież mnóstwo prowadzących pojazdy to nie są osoby zatrudnione przez MPK, tylko prowadzący własną działalność gospodarczą – a więc zlecają to de facto innym firmom.
ZTP nie może ot tak zlecić tego KTR-owi. Obowiązuje tu ustawa o ptz – takie coś musi być poprzedzone ogłoszeniem o zawarciu umowy (chyba nawet min. rocznym) itd.pasazer_mobilisu pisze: 27 mar 2021, 21:45 Moim zdaniem to czy KTR będzie miał te umowy "bezpośrednio" z ZTP czy z MPK jako podwykonawcą niczego nie zmieni.
Oby nie. W ogóle to ja bym bardzo chciał większej dywersyfikacji rynku przewozowego w Krakowie, ale dopóki w KHK zasiada kto zasiada, to nie jest to możliwe.pasazer_mobilisu pisze: 27 mar 2021, 21:45 Może chodzi o to żeby za 3 lata nie pojawił się prywatny przewoźnik gdy skończy się umowa z Mobilisem? Ewentualnie jeśli już się jakiś pojawi to żeby był podwykonawcą MPK Kraków (tak jak obecnie działa to we Wrocławiu).
No to powinni zrobić to już teraz, bo dostawa za ~ 6 miesięcy. Jeśli nie zrobili to pewnie będzie ZTP -> MPK -> KTRtomta1 pisze: 28 mar 2021, 9:21 ZTP nie może ot tak zlecić tego KTR-owi. Obowiązuje tu ustawa o ptz – takie coś musi być poprzedzone ogłoszeniem o zawarciu umowy (chyba nawet min. rocznym) itd.
Też bym chciał, już nawet pomijając stawki za wzkm to może chociaż zaczęłoby jeździć po mieście coś innego niż SU IV.tomta1 pisze: 28 mar 2021, 9:21 W ogóle to ja bym bardzo chciał większej dywersyfikacji rynku przewozowego w Krakowie
KrakTransRem Spółka z o.o. informuje, że jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę:
Konsorcjum
Lider konsorcjum:
Solaris Bus & Coach sp. z o.o.
Ul. Obornicka 46, Bolechowo –Osiedle, 62-005 Owińska
Członek konsorcjum:
PEKAO LEASING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość