Pełna zgoda i takie pomiary na całej trasie powinny być zrealizowane, a nie w wybranych miejscach lub przystankowoKitek pisze: 22 wrz 2021, 11:07Według mnie pierwszeństwo powinna mieć "8* jeśli chodzi o 32-metrowy tabor

Pełna zgoda i takie pomiary na całej trasie powinny być zrealizowane, a nie w wybranych miejscach lub przystankowoKitek pisze: 22 wrz 2021, 11:07Według mnie pierwszeństwo powinna mieć "8* jeśli chodzi o 32-metrowy tabor
Tak właśnie stało się na "9". Czy tam faktycznie są takie potoki, żeby nie wystarczyły np. NGT6? Można by wtedy je zamienić z "8".es.em pisze:A właściwie dlaczego na 10 czy 22 mają iść Stadlery, czy są tam takie napełnienia? Czy chodzi tylko o to, że tam nie ma niskacza, a STL są akurat nowe i przez to medialne? Nie lepiej, nie bardziej racjonalnie jest wysłać tam EU8N/GT8, a STL wysłać tam, gdzie są faktycznie potrzebne jak 8 albo 13?
W przypadku "9" mieszkańcy Nowej Huty oczekiwali na zmiany taboru i Stadlery tam były obiecane. Na "8" można rozwiązać problem w postaci miksu NGT8 i NGT8/STL z 18Tramwajolog14 pisze: 22 wrz 2021, 13:12Tak właśnie stało się na "9". Czy tam faktycznie są takie potoki, żeby nie wystarczyły np. NGT6? Można by wtedy je zamienić z "8".es.em pisze:A właściwie dlaczego na 10 czy 22 mają iść Stadlery, czy są tam takie napełnienia? Czy chodzi tylko o to, że tam nie ma niskacza, a STL są akurat nowe i przez to medialne? Nie lepiej, nie bardziej racjonalnie jest wysłać tam EU8N/GT8, a STL wysłać tam, gdzie są faktycznie potrzebne jak 8 albo 13?
Niestety, ale cudowne rozmnożenie taboru (co proponujesz) nie nastąpi
Wydawało mi się, że wczoraj rano w TTSS były widoczne dwa nowohuckie ufoki, jednak mogłem się tutaj niestety pomylić.
"8" na pewno jest najlepiej napełnioną linią, na której obecnie kursuje tabor 26m, jednak ma ona aż 15 brygad. Przed dostawą Tin nie ma niestety szans na skierowanie tam 32-metrowców (chyba, że poprzez zamianę taboru z "18", jednak nie jestem do tego przekonany). Po dostawie kolejnych 60 tramwajów Stadlera z pewnością linia ta będzie brana pod uwagę jako kandydat do dłuższego taborudamian_krk2 pisze: 22 wrz 2021, 9:13 Według mnie pierwszeństwo powinna mieć "8* jeśli chodzi o 32-metrowy tabor
Zależy jak na to patrzeć - dla pasażerów "52" dobrze, dla innych już trochę gorzej, ponieważ więcej ufoków na "52" mogłoby oznaczać więcej Krakowiaków na "50", przez co więcej STL w innych rejonach miasta ("8", "10", "14", "22" - propozycji jest sporo). Niestety, ale Krakowiaki obecnie nie wyjeżdżają zbyt licznie i nawet do wykorzystania 30/36 jest dosyć daleko. Zastanawiam się też po co Nowa Huta tworzyła ten piąty trójskład, skoro wysyła ten tabor tylko na trzy brygady "52". Przed wakacjami wykorzystanie nowohuckich ufoków często wynosiło nawet 4/4.
Przeładowany nie jest, ale ma naprawdę spore napełnienia i w październiku może on już się stać niezabieralny (jeżdżę nim dosyć często na dalszym odcinku - z Miodowej na Kurdwanów).Kitek pisze: 22 wrz 2021, 11:07 Podobnie jest na "24" - kurs 15:15 z Teatru Bagatela na Kurdwanów również zawsze był i nadal jest przeładowany.
W pewnym momencie na "9" zamieniono Konstale na E1+c3, więc jakiś powód tych zmian musiał być. Przed powstaniem "49" panowała opinia, że na Bieżanowie właśnie "9" jest najbardziej przepełniona. Ważne jest też jak wygląda sytuacja na tej linii od strony Mistrzejowic (gdzie nie ma "49"), jednak raczej tabor 32m jest na tej linii potrzebny (przynajmniej na niektórych kursach).Tramwajolog14 pisze: 22 wrz 2021, 13:12 Tak właśnie stało się na "9". Czy tam faktycznie są takie potoki, żeby nie wystarczyły np. NGT6? Można by wtedy je zamienić z "8".
Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15
"8" na pewno jest najlepiej napełnioną linią, na której obecnie kursuje tabor 26m, jednak ma ona aż 15 brygad. Przed dostawą Tin nie ma niestety szans na skierowanie tam 32-metrowców (chyba, że poprzez zamianę taboru z "18", jednak nie jestem do tego przekonany). Po dostawie kolejnych 60 tramwajów Stadlera z pewnością linia ta będzie brana pod uwagę jako kandydat do dłuższego taboru.
Jeszcze się ludzie nie przyzwyczaili, że mają przez cały tydzień na "9" niskopodłogowy tabor a tu już padają pomysły zmianTramwajolog14 pisze: 22 wrz 2021, 13:12 Tak właśnie stało się na "9". Czy tam faktycznie są takie potoki, żeby nie wystarczyły np. NGT6? Można by wtedy je zamienić z "8".
Mogły być dwa z GPSem i jeden bez GPS.Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15 Wydawało mi się, że wczoraj rano w TTSS były widoczne dwa nowohuckie ufoki, jednak mogłem się tutaj niestety pomylić.
Wierzysz, że jeździłyby na linii te zwolnione STL? Myślę, że skończyłyby w Zajezdni.Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15 Zależy jak na to patrzeć - dla pasażerów "52" dobrze, dla innych już trochę gorzej, ponieważ więcej ufoków na "52" mogłoby oznaczać więcej Krakowiaków na "50", przez co więcej STL w innych rejonach miasta ("8", "10", "14", "22" - propozycji jest sporo).
Warto mieć rezerwowe wagony, zwłaszcza przy tak awaryjnych składach.Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15 Zastanawiam się też po co Nowa Huta tworzyła ten piąty trójskład, skoro wysyła ten tabor tylko na trzy brygady "52". Przed wakacjami wykorzystanie nowohuckich ufoków często wynosiło nawet 4/4.
Wiesz, że sam sobie zaprzeczasz i podkopujesz wiarygodność porównując dane z Arkusza do Twoich słów
Podpisuję się pod tym postem.damian_krk2 pisze: 22 wrz 2021, 18:24 Dlatego uważam że powinno się zrobić mix NGT6/NGT8-STL na obu liniach "8" i "18". Można ułożyć brygady tak by na przemian przyjeżdżał NGT6 i wagon 32m na obu liniach
Widzisz od poniedziałku jest 7 brygad i ósmej nie ma.Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15 Wydawało mi się, że wczoraj rano w TTSS były widoczne dwa nowohuckie ufoki, jednak mogłem się tutaj niestety pomylić.
Rezerwa dla Protrama, tylko i wyłącznie.Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15 Zastanawiam się też po co Nowa Huta tworzyła ten piąty trójskład, skoro wysyła ten tabor tylko na trzy brygady "52".
Zawsze czeka wymarzony Uffok w rezerwie.Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15 Przeładowany nie jest, ale ma naprawdę spore napełnienia i w październiku może on już się stać niezabieralny (jeżdżę nim dosyć często na dalszym odcinku - z Miodowej na Kurdwanów).
To prawda, "24" notuje duże napełnienia również na odcinku bronowickim.Bayer2003 pisze:Przeładowany nie jest, ale ma naprawdę spore napełnienia i w październiku może on już się stać niezabieralny (jeżdżę nim dosyć często na dalszym odcinku - z Miodowej na Kurdwanów).
Przed powstaniem "49" owszem, wtedy dłuższy tabor jak najbardziej, ale teraz?Bayer2003 pisze:W pewnym momencie na "9" zamieniono Konstale na E1+c3, więc jakiś powód tych zmian musiał być. Przed powstaniem "49" panowała opinia, że na Bieżanowie właśnie "9" jest najbardziej przepełniona.
Ciężko mi wyobrazić sobie, że aż tylu ludzi jeździ z Mistrzejowic "dziewiątką". Nawet jeśli, to czy jest to więcej pasażerów niż w "8", gdzie wysokie napełnienia panują na całej trasie?Bayer2003 pisze:Ważne jest też jak wygląda sytuacja na tej linii od strony Mistrzejowic (gdzie nie ma "49"), jednak raczej tabor 32m jest na tej linii potrzebny (przynajmniej na niektórych kursach).
Zmian, ale nie w kwestii podłogi, tylko długościKitek pisze:Jeszcze się ludzie nie przyzwyczaili, że mają przez cały tydzień na "9" niskopodłogowy tabor a tu już padają pomysły zmian
Planując rozdział taboru zakładamy możliwie najlepsze wykorzystanie. Poza tym, jaki sens w tym przypadku miałoby chomikowanie? Rozumiem jeszcze "10", czy "22" gdzie obecnie nie ma żadnych niskaczy, ale "14"? Tam każdy lajkonik się przydaKitek pisze:Wierzysz, że jeździłyby na linii te zwolnione STL? Myślę, że skończyłyby w Zajezdni.
Ja równieżKitek pisze:Podpisuję się pod tym postem.damian_krk2 pisze: 22 wrz 2021, 18:24 Dlatego uważam że powinno się zrobić mix NGT6/NGT8-STL na obu liniach "8" i "18". Można ułożyć brygady tak by na przemian przyjeżdżał NGT6 i wagon 32m na obu liniach
Bayer2003 pisze: 22 wrz 2021, 18:15Niestety, ale cudowne rozmnożenie taboru (co proponujesz) nie nastąpi. Poza tym ostatnim tematem był rozdział taboru po powrocie "12", którą to linię totalnie pominąłeś - wracamy do punktu wyjścia, a przy obecnym układzie linii rozdział taboru dałoby się ułożyć naprawdę o wiele lepiej.
Wydawało mi się, że wczoraj rano w TTSS były widoczne dwa nowohuckie ufoki, jednak mogłem się tutaj niestety pomylić.
"8" na pewno jest najlepiej napełnioną linią, na której obecnie kursuje tabor 26m, jednak ma ona aż 15 brygad. Przed dostawą Tin nie ma niestety szans na skierowanie tam 32-metrowców (chyba, że poprzez zamianę taboru z "18", jednak nie jestem do tego przekonany). Po dostawie kolejnych 60 tramwajów Stadlera z pewnością linia ta będzie brana pod uwagę jako kandydat do dłuższego taborudamian_krk2 pisze: 22 wrz 2021, 9:13 Według mnie pierwszeństwo powinna mieć "8* jeśli chodzi o 32-metrowy tabor.
Zależy jak na to patrzeć - dla pasażerów "52" dobrze, dla innych już trochę gorzej, ponieważ więcej ufoków na "52" mogłoby oznaczać więcej Krakowiaków na "50", przez co więcej STL w innych rejonach miasta ("8", "10", "14", "22" - propozycji jest sporo). Niestety, ale Krakowiaki obecnie nie wyjeżdżają zbyt licznie i nawet do wykorzystania 30/36 jest dosyć daleko. Zastanawiam się też po co Nowa Huta tworzyła ten piąty trójskład, skoro wysyła ten tabor tylko na trzy brygady "52". Przed wakacjami wykorzystanie nowohuckich ufoków często wynosiło nawet 4/4.
Przeładowany nie jest, ale ma naprawdę spore napełnienia i w październiku może on już się stać niezabieralny (jeżdżę nim dosyć często na dalszym odcinku - z Miodowej na Kurdwanów).Kitek pisze: 22 wrz 2021, 11:07 Podobnie jest na "24" - kurs 15:15 z Teatru Bagatela na Kurdwanów również zawsze był i nadal jest przeładowany.
W pewnym momencie na "9" zamieniono Konstale na E1+c3, więc jakiś powód tych zmian musiał być. Przed powstaniem "49" panowała opinia, że na Bieżanowie właśnie "9" jest najbardziej przepełniona. Ważne jest też jak wygląda sytuacja na tej linii od strony Mistrzejowic (gdzie nie ma "49"), jednak raczej tabor 32m jest na tej linii potrzebny (przynajmniej na niektórych kursach).Tramwajolog14 pisze: 22 wrz 2021, 13:12 Tak właśnie stało się na "9". Czy tam faktycznie są takie potoki, żeby nie wystarczyły np. NGT6? Można by wtedy je zamienić z "8".
A ja nieTramwajolog14 pisze: 22 wrz 2021, 22:02Ja równieżKitek pisze:Podpisuję się pod tym postem.damian_krk2 pisze: 22 wrz 2021, 18:24 Dlatego uważam że powinno się zrobić mix NGT6/NGT8-STL na obu liniach "8" i "18". Można ułożyć brygady tak by na przemian przyjeżdżał NGT6 i wagon 32m na obu liniach.
Tam faktycznie NGT6 by mogło trafić, ile jeżdżę to nigdy te NGT8 czy STL nie były zapełnione na poziomie pełnego NGT6Zieleńczanin pisze:A ja nieprzy obecnych zapełnieniach "18", to naprawdę tam więcej niż NGT6 nie trzeba... Chyba, że to ja trafiam na takie kursy.
Blisko 100% (z nielicznymi wyjątkami) zajęć na Kampusie UJ będzie w trybie stacjonarnym, więc z jakąkolwiek opinią na temat tych linii poczekajmy.Kaszmir pisze: 23 wrz 2021, 9:45 "18" (i "52") to linie mocno studenckie ze względu na Ruczaj. Z oceną ich napełnień trzeba poczekać do października.
Ale z Podgórza są tylko 2 brygady "9", więc tym bardziej nie rozumiem.
Wczoraj wykazałeś, że na ciągu bronowickim jest linia, która przyjmie mnóstwo dodatkowych pasażerów.
No zakładam oczywiście jakieś zmiany w przydziale zajezdni. Jeśli musiałyby być jakieś brygady z Huty, to proponowałbym EU8N.Kitek pisze:Ale z Podgórza są tylko 2 brygady "9", więc tym bardziej nie rozumiem.
Eee... Mógłbyś sprecyzować, bo nie wiem, o który mój komentarz Ci chodzi (nie przypominam sobie, abym cokolwiek takiego wykazywał). I wgl nie widzę powiązania odpowiedzi z tym co zacytowałeś ;_; .Kitek pisze:Wczoraj wykazałeś, że na ciągu bronowickim jest linia, która przyjmie mnóstwo dodatkowych pasażerów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Maciek11 i 5 gości