Może po tramwaju na Górkę Narodową "169" trafi do Czyżyn? Wtedy "192" do lotniska i na DGZ. Niestety Pilotów straci.Kaszmir pisze: ↑24 lut 2020, 14:43 Wg mnie tomta1 ma dużo racji - skoro Dąbrowskiej dostało linię dalekosiężną, to jej wycofanie raczej nie wchodzi w grę. Zastanawiam się jednak, czy linia w stronę r. Mogilskiego to najlepszy wybór. Gdybym mieszkał przy Dąbrowskiej, to jadąc do centrum wolałbym podejść na tramwaj, niż rzadkie, opóźnione i jadące naokoło "192".
Może "192" byłoby lepsze jako szybkie połączenie z Alejami? Np. przez Al. 29 Listopada, Brogi (albo Lublańską), może nawet Bora-Komorowskiego? Taki szybki autobus do Alej mógłby mieć wzięcie, w dodatku nie dublowałby funkcjonalności tramwaju. Mógłby też podebrać paru pasażerów "152", bo z Huty na Wolę Justowską docierałby szybciej niż wspomniana linia. I wtedy "252" do piachu, "152" i "192" oba co 15 minut, to drugie wydłużone do Balic np. jako "292". Przy dobrych wiatrach można by zrobić koordynacje:
- "292" ze "159" (Wiślicka - Aleje)
- "292" ze "152" (Muzeum Narodowe - Wola Justowska)
- "152" z "502" (w międzyszczycie, Huta - centrum)
Alternatywnie, tak jak proponowaliście wcześniej, rozciąć "192" na pół. Tu jednak pewną komplikacją mogą być pojemności końcówek w centrum.
A gdyby tak Dąbrowskiej pojechało... "129"?