Nie jest to wykluczone, patrząc na nowy rozkład 301, brygad będzie właśnie 9damian_krk2 pisze: 11 gru 2021, 17:08 Coś podejrzewam, że debiut nowych wozów, może odbyć się na "nowym" 301 do Nowego Kleparza..

Nie jest to wykluczone, patrząc na nowy rozkład 301, brygad będzie właśnie 9damian_krk2 pisze: 11 gru 2021, 17:08 Coś podejrzewam, że debiut nowych wozów, może odbyć się na "nowym" 301 do Nowego Kleparza..
EDIT. Wszystkie 12 jest już zarejestrowanych.
"Już" to chyba nie jest dobre określenie, biorąc pod uwagę, że powinny być w Krakowie od 2 miesięcy
Dzięki.damian_krk2 pisze: 18 gru 2021, 13:04 Tu są wszystkie rejestracje KUxxx
http://phototrans.pl/2415,73,16680,0.html
A tutaj KRxxx
http://phototrans.pl/2415,73,6464,0.html
Na historii pojazdu są podane 204kW, więc wychodzi Cummins B6.7E6D 280B (204 kW).Jamnik pisze: 18 gru 2021, 13:26 Jeśli phototrans podaje prawdziwe info, to mamy ciekawostkę i nowość zarazem - solówki mają silniki Cummins.
To nie Autosan czy inny SOR żeby od nowości wszystko się trzepało. W III zdecydowanie wolałem silnik firmy DAF, ale w IV to od obu producentów brzmią niespecjalnie.Scania_9640 pisze: 18 gru 2021, 15:00 Niestety Cummins, wibratory to będą i jeszcze gorsze od tych co są teraz..
Karton z DAFem zdecydowanie lepiej brzmi.pasazer_mobilisu pisze: 18 gru 2021, 19:47 Nowe autobusy mają przegląd dopiero po roku, potem co pół roku.
3 lata jest chyba dla samochodów osobowych, więc wychodzi że to błąd.
To nie Autosan czy inny SOR żeby od nowości wszystko się trzepało. W III zdecydowanie wolałem silnik firmy DAF, ale w IV to od obu producentów brzmią niespecjalnie.Scania_9640 pisze: 18 gru 2021, 15:00 Niestety Cummins, wibratory to będą i jeszcze gorsze od tych co są teraz..
Nie wiem, jak brzmi Cummins w kartonach, ale nowego DAFa to ja nie cierpię w tych wozach. Wyje jak odkurzacz albo jak gdzieś przeczytałem - maszynka do mięsa
Bo DAF Euro 5 o wiele przyjemniej brzmi niż Euro 6. I niestety MetroStyle i PR777 brzmią podobnie do IV generacji.pasazer_mobilisu pisze: 18 gru 2021, 19:47 W III zdecydowanie wolałem silnik firmy DAF, ale w IV to od obu producentów brzmią niespecjalnie.
Scania_9640 pisze: 18 gru 2021, 15:00 Niestety Cummins, wibratory to będą i jeszcze gorsze od tych co są teraz..
Dla mnie jest to brak racjonalnego myślenia. Powinna postępować unifikacja taboru, a przede wszystkim bebechów tych autobusów, a nie robienie sobie znowu amerykanki, że do tego zamówimy takie, a potem takie, a za to wszystko zapłaci Kowalski, bo przecież części do Urbino 12 trzeba będzie kupić, bo nie kojarzę, żeby MPK miało silnik w 12 metrowcach od Cumminsa, a on się trochę różni budową od tego w M09LE.damian_krk2 pisze: 18 gru 2021, 17:11 Za to przeguby mają normalnie silnik DAFa a skrzynię ZF Ecolife 6
Dzięki, dobreJamnik pisze: 18 gru 2021, 22:32 Nie wiem, jak brzmi Cummins w kartonach, ale nowego DAFa to ja nie cierpię w tych wozach. Wyje jak odkurzacz albo jak gdzieś przeczytałem - maszynka do mięsa![]()
Jeszcze lepiej brzmiały BR711-BR736.Jamnik pisze: 18 gru 2021, 22:32 Bo DAF Euro 5 o wiele przyjemniej brzmi niż Euro 6. I niestety MetroStyle i PR777 brzmią podobnie do IV generacji.
A mamy pewność że to było widzimisię MPK/KTR? Na stronie Solarisa Cummins jest oznaczony jako standard dla SU12, a DAF jako opcja. Może też to było powodem opóźnienia?abuk pisze: 19 gru 2021, 2:40 Dla mnie jest to brak racjonalnego myślenia. Powinna postępować unifikacja taboru, a przede wszystkim bebechów tych autobusów, a nie robienie sobie znowu amerykanki, że do tego zamówimy takie, a potem takie, a za to wszystko zapłaci Kowalski
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość