Przecież na 5 jeździły albo N8 po modernizacji albo EU8N, to jaki "skok jakościowy" byłby po skierowaniu tam... EU8N?
W przerzucanie między zajezdniami GT8N się raczej nikt nie będzie bawił, tych wagonów jest imho zbyt mało, żeby ogarniać części i zaplecze w dwóch miejscach. 105 były tu i tu od lat i wszystko było pod nie gotowe, E1+c3 w pewnym momencie było już tak dużo, że "musiały" iść również do drugiej zajezdni, tym bardziej, że nie było tam w odpowiedniej ilości tak pojemnego taboru. Pesy to znowu dosyć specyficzny tabor ze względu na pojemność i obsługują linie w różnych częściach miasta.
Natomiast GT8S/N, N8, EU8N, NGT6? Przecież to wszystko są swoje odpowiedniki pod względem długości / pojemności, więc po co to mieszać między zajezdniami? Podgórze ma GT8 i NGT, huta EU8N i N8.
W co bym był w stanie uwierzyć, to ew. przenosiny części NGT6 do huty, ale to jeśli nie trzeba by inwestować jakoś mocno w zaplecze do obsługi tych wagonów (a nie mam pojęcia, jak to wygląda od strony technicznej) i być może po jakichś kasacjach N8/EU8N. Niemniej obecnie wagonów ok. 26m w podgórzu mamy 78 szt. + 15 składów 2x105, w NH 52 szt. + 20 składów 2x105N.