Jest to plotka prawdopodobnie. Od poniedziałku prawdopodobnie na 138 zawita 1 brygada z Woli DuchackiejKitek pisze: ↑27 sie 2021, 15:52W komentarzach pod tym artykułem pojawiły się komentarze, że prawdopodobnie "dawcą przegubów" dla "138" będzie linia "511"Kaszmir pisze: ↑24 sie 2021, 3:08 Przegubowce na „138” i nowa linia „148”
https://krabok.wordpress.com/2021/08/24 ... linia-148/
Rozdział taboru - autobusy
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - autobusy
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - autobusy
Przeguby mają zostać na 511, będą po prostu roszady między zajezdniamiKitek pisze: ↑27 sie 2021, 15:52W komentarzach pod tym artykułem pojawiły się komentarze, że prawdopodobnie "dawcą przegubów" dla "138" będzie linia "511"Kaszmir pisze: ↑24 sie 2021, 3:08 Przegubowce na „138” i nowa linia „148”
https://krabok.wordpress.com/2021/08/24 ... linia-148/
Re: Rozdział taboru - autobusy
Kto mądry niech zabierze głos...
Powiedzcie jak to jest... Z jednej strony jest nadmiar przegubowców i są wysyłane z "braku laku" na 123 i 128.
Z drugiej strony są linie 301 i 304, których pojazdy są wypełnione do granic możliwości. Jeżeli chodzi o 304 padło wiele argumentów że się nie da. ZTP chce, MPK kręci nosem, że pętla jest zbyt mała... No ok - tutaj już chyba jakiś pat zapadł i koniec, ludzie jadą jak w puszcze a urzędnicy mają to gdzieś. Pewnie stwierdzili, że ludzie przyzwyczaili się do tego.
Podobne jednak widoki są na 301 w szczycie porannym i popołudniowym. Dlaczego tutaj nie są wysyłane przegubowce? Czy ZTP nie może zarządzić aby przegubowce wysłać na 301 zamiast 123/128??? Chodzi o te kilka miesięcy, do czasu kiedy linia 301 wzbogaci się o dodatkowe kursy w ramach agloexpressu.
Powiedzcie jak to jest... Z jednej strony jest nadmiar przegubowców i są wysyłane z "braku laku" na 123 i 128.
Z drugiej strony są linie 301 i 304, których pojazdy są wypełnione do granic możliwości. Jeżeli chodzi o 304 padło wiele argumentów że się nie da. ZTP chce, MPK kręci nosem, że pętla jest zbyt mała... No ok - tutaj już chyba jakiś pat zapadł i koniec, ludzie jadą jak w puszcze a urzędnicy mają to gdzieś. Pewnie stwierdzili, że ludzie przyzwyczaili się do tego.
Podobne jednak widoki są na 301 w szczycie porannym i popołudniowym. Dlaczego tutaj nie są wysyłane przegubowce? Czy ZTP nie może zarządzić aby przegubowce wysłać na 301 zamiast 123/128??? Chodzi o te kilka miesięcy, do czasu kiedy linia 301 wzbogaci się o dodatkowe kursy w ramach agloexpressu.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - autobusy
Myślę, że jest taka możliwość, zwłaszcza że na 301 zdarzają się przegubowe rezerwy. Jednakże obawiam się, że przeguby będą wolne tylko do 3 etapu wzmocnień - ponieważ obstawiam, że wtedy wróci f7.5 na 139, 503.lukasmaj pisze: ↑24 wrz 2021, 11:34 Kto mądry niech zabierze głos...
Powiedzcie jak to jest... Z jednej strony jest nadmiar przegubowców i są wysyłane z "braku laku" na 123 i 128.
Z drugiej strony są linie 301 i 304, których pojazdy są wypełnione do granic możliwości. Jeżeli chodzi o 304 padło wiele argumentów że się nie da. ZTP chce, MPK kręci nosem, że pętla jest zbyt mała... No ok - tutaj już chyba jakiś pat zapadł i koniec, ludzie jadą jak w puszcze a urzędnicy mają to gdzieś. Pewnie stwierdzili, że ludzie przyzwyczaili się do tego.
Podobne jednak widoki są na 301 w szczycie porannym i popołudniowym. Dlaczego tutaj nie są wysyłane przegubowce? Czy ZTP nie może zarządzić aby przegubowce wysłać na 301 zamiast 123/128??? Chodzi o te kilka miesięcy, do czasu kiedy linia 301 wzbogaci się o dodatkowe kursy w ramach agloexpressu.
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - autobusy
Żeby wysłać przeguby na 301, musi o to poprosić sam burmistrz Niepołomic, bez tego nic się nie zdziała.lukasmaj pisze: ↑24 wrz 2021, 11:34 Kto mądry niech zabierze głos...
Powiedzcie jak to jest... Z jednej strony jest nadmiar przegubowców i są wysyłane z "braku laku" na 123 i 128.
Z drugiej strony są linie 301 i 304, których pojazdy są wypełnione do granic możliwości. Jeżeli chodzi o 304 padło wiele argumentów że się nie da. ZTP chce, MPK kręci nosem, że pętla jest zbyt mała... No ok - tutaj już chyba jakiś pat zapadł i koniec, ludzie jadą jak w puszcze a urzędnicy mają to gdzieś. Pewnie stwierdzili, że ludzie przyzwyczaili się do tego.
Podobne jednak widoki są na 301 w szczycie porannym i popołudniowym. Dlaczego tutaj nie są wysyłane przegubowce? Czy ZTP nie może zarządzić aby przegubowce wysłać na 301 zamiast 123/128??? Chodzi o te kilka miesięcy, do czasu kiedy linia 301 wzbogaci się o dodatkowe kursy w ramach agloexpressu.
Rozdział taboru - autobusy
W ogóle mam wrażenie że brakuje małych autobusów i to nie mówię MINI ale MIDI, takich 9/10m.....
Dyskusja przeniesiona z wątku o Pleszowie - adm. K
Dyskusja przeniesiona z wątku o Pleszowie - adm. K
-
- Ekspert
- Posty: 655
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Pleszów
Nadmiar przegubów względem 12m to nie problem - zawsze znajdą się linie, które jeszcze można "uprzegubowić"
Re: Pleszów
Ale kilka małych autobusów uwolniloby 12m, np z linii Pleszowskich
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Pleszów
Jak gmina Iwanowice uruchomi swoje dojazdówki to wcale nie wzgardzimy przegubami na 307
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - autobusy
Kandydatów jest sporo
Przede wszystkim wszelkie agloekspressy "30x", czyli "304" (jeśli w końcu będzie to możliwe), "307" (jeśli przegubowce się wyrobią) i "301" (po wydłużeniu może zbierać nawet większe potoki niż "304").
Jak wspomniano, również "124/424" - dawniej były przegubowce, przeniesiono je na "502". Niby 12m wyrabiają, jednak bywa ciasno, zwłaszcza w elektrykach które też mają parę miejsc mniej.
W "252" jest tłoczno z racji lotniska i bagażów.
Na "169/469" wciąż też jeździ mix solówek i przegubów.
Przede wszystkim wszelkie agloekspressy "30x", czyli "304" (jeśli w końcu będzie to możliwe), "307" (jeśli przegubowce się wyrobią) i "301" (po wydłużeniu może zbierać nawet większe potoki niż "304").
Jak wspomniano, również "124/424" - dawniej były przegubowce, przeniesiono je na "502". Niby 12m wyrabiają, jednak bywa ciasno, zwłaszcza w elektrykach które też mają parę miejsc mniej.
W "252" jest tłoczno z racji lotniska i bagażów.
Na "169/469" wciąż też jeździ mix solówek i przegubów.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - autobusy
Nie zdziwię się jak zlikwidują "114" od uruchomienia "310". Wtedy zwolni się 6 przegubowych wozów.
Re: Rozdział taboru - autobusy
Żaden odcinek na trasie nie jest wąski dla ewentualnego przejazdu wozu 18m. Jedynie miejsce gdzie mógłby być problem to ten ostry zakręt:Scania_9640 pisze: ↑03 sty 2022, 23:25
Już to widzę jak MPK puszcza przeguby tam, a też niektóre odcinki są dość wąskie jak na 18m wóz.
https://www.google.pl/maps/@50.1464538, ... 312!8i6656
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości