Nie ma punktu socjalnego, jest tylko toi toi. Wątpię, żeby MPK się zgodziło na taką końcówkę, chyba że zrobią punkt, a jazda po 10h bez końcówki z PKR nie jest niczym przyjemnym.Kaszmir pisze: ↑25 lut 2022, 13:32 Obie z f30/60, czyli na bank koordynacja i od Balic jedno mocne połączenie z f15/30.
Dalej zaskakuje mnie propozycja końcówki przy Cracovii - tam chyba nie ma punktu socjalnego? Miejsce pewnie się znajdzie, acz raczej było ono trzymane "rezerwowo" na różne remonty, gdy np. salwatorskie "2x9" były wydłużane tamże.
Choć jak trzeba, miejsce na stałe łatwo się znajdzie: wystarczy skierować "189" gdzieś indziej, np. do Przybyszewskiego.
Dodatkowo, wątpię że powstanie "318" bo 218 nie ma potoków dużych i nie ma tłoków. 238 i 248 są najbardziej obleganymi liniami w GZ, na których panuje tłok. 258 też nie najgorzej wypada pod tym względem.
Za "358" jestem jak najbardziej za, natomiast za 318 zrobiłbym "348" z Zelkowa przez Bolechowice, Zabierzów, (może przez Rząskę, bo jak "358" nie pojedzie przez Rząskę, to coś tam musi jechać innego, samo 238 nie wystarczy) i dalej do jakiejś końcówki na Aleje. Dodatkowo wzmocnić paroma kursami 238, 268 i 278. I mamy dobrą rewolucję w Gminie Zabierzów. Oczywiście nie usuwając przy tym "208" bo to ważna linia, zarówno dla pasażerów Gminy Zabierzów jak i lotniska i potoki ma bardzo dobre.
Za 189 do Przybyszewskiego jestem jak najbardziej za, na Azorach chyba już nie ma miejsca, chyba że usunie się autobusy, które stoją w międzyszczycie. 189 od Inwalidów praktycznie puste jeździ, a na Przybyszewskiego miałoby sens i pasażerowie by się znaleźli na bank.