Ekologia pełną gębą, ot co
PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Coś mi się wydaje, że jest to techniczne nieosiągalne, do wycofania poszłyby
BU851-PU948
DR742-PR768+PR777 (który jest de facto Euro 6)
DA106-BA113
DC701-DC731
DO211-DO218
I elektryki DE601 i DE606
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Jak mogłeś zapomnieć o przegubowych mleczakach?damian_krk2 pisze: ↑10 lut 2022, 19:09 Coś mi się wydaje, że jest to techniczne nieosiągalne, do wycofania poszłyby
BU851-PU948
DR742-PR768+PR777 (który jest de facto Euro 6)
DA106-BA113
DC701-DC731
DO211-DO218
I elektryki DE601 i DE606
Generalnie też uważam, że to niewykonalne i mam nadzieję, że mamy rację. Chociaż same przegubowce pewnie by się dało do tego czasu wymienić, ale byłaby to kompletna głupota zwłaszcza, że nadal mamy stare rozlatujące się "BU".
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
-
- Ekspert
- Posty: 1826
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Na pewno na złom? Klosok ponoć kupił jakiegoś Solarisa i Mercedesa (prawdopodobnie DC714)mikolaj.boron pisze: ↑09 lut 2022, 12:21 BR739 został wywieziony na złom, BH071 nie chce zabrać żaden złomiarz ze względu na problem z utylizacją baterii.
A BH071 przedwczoraj stał na polu
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Też słyszałem, że BR739 kupiony a nie złom. BH071 natomiast stał dziś na hali.Scania_9640 pisze: ↑10 lut 2022, 21:44
Na pewno na złom? Klosok ponoć kupił jakiegoś Solarisa i Mercedesa (prawdopodobnie DC714)
A BH071 przedwczoraj stał na polu
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Tak jeszcze wracając do tego tematu to w Gdańsku jeżdżą jeszcze 3 niedobitki przegubowych Urbino II gen. z 2003 r. i NG313 z 2002 (tu niby są 3 sztuki, ale badanie techniczne na razie ma tylko jeden, ale dostał je niedawno, więc pozostałe dwie sztuki może też dostaną).
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
NG313 z Gdańska obecnie są... remontowane, bo cierpią na brak przegubów, a te solarki ponoć tylko dojeżdżą ile dadzą rady, czyli już niedługo, bo nie opłaca się ich robić
Ja się dziwię, że mimo braku oficjalnych planów co do zakupów większej ilości wozów 12m, przy takim niedoborze solówek nasze najstarsze U12 nie są remontowane, albo przynajmniej odświeżane po kosztach. A są w stanie naprawdę złym, w wielu czuć spalonym olejem, na dziurach ma się wrażenie, że zaraz szyby wypadną, zresztą przez okna w deszczu dostaje się woda, ogólnie w środku sprawiają wrażenie bardzo zaniedbanych i wydaje się jakby już niedługo miały się posypać....
Ja się dziwię, że mimo braku oficjalnych planów co do zakupów większej ilości wozów 12m, przy takim niedoborze solówek nasze najstarsze U12 nie są remontowane, albo przynajmniej odświeżane po kosztach. A są w stanie naprawdę złym, w wielu czuć spalonym olejem, na dziurach ma się wrażenie, że zaraz szyby wypadną, zresztą przez okna w deszczu dostaje się woda, ogólnie w środku sprawiają wrażenie bardzo zaniedbanych i wydaje się jakby już niedługo miały się posypać....
-
- Ekspert
- Posty: 1826
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
yosujiro pisze: ↑11 lut 2022, 0:02 NG313 z Gdańska obecnie są... remontowane, bo cierpią na brak przegubów, a te solarki ponoć tylko dojeżdżą ile dadzą rady, czyli już niedługo, bo nie opłaca się ich robić
Ja się dziwię, że mimo braku oficjalnych planów co do zakupów większej ilości wozów 12m, przy takim niedoborze solówek nasze najstarsze U12 nie są remontowane, albo przynajmniej odświeżane po kosztach. A są w stanie naprawdę złym, w wielu czuć spalonym olejem, na dziurach ma się wrażenie, że zaraz szyby wypadną, zresztą przez okna w deszczu dostaje się woda, ogólnie w środku sprawiają wrażenie bardzo zaniedbanych i wydaje się jakby już niedługo miały się posypać....
Już 2 lata temu mówili że pozbędą się tych Solarisów, a jak widać dalej jeżdżą i to nawet w weekend się zdarza. Pewnie jeszcze pojeżdżą długo.
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
BR739 dostał badanie techniczne, więc jednak gdzieś jeszcze pojeździ. Na razie go nie przerejestrowali.
-
- Ekspert
- Posty: 1826
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Raczej nie Śląsk skoro badanie techniczne zrobili w powiecie lubartowskim w województwie lubelskim. Poza tym bierz pod uwagę że żeby zarejestrować pojazd w urzędzie musi mieć on ważne badanie techniczne.
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Dzięki, nie wiedziałem. I faktycznie - teraz już został przerejestrowany, bo po wpisaniu jego krakowskiej rejestracji wyświetla się, że nie ma pojazdu o podanych numerach.
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Na Ukrainę pójdą co najmniej 4 krótkie mleczaki. Stoją pozbawione oznaczeń na zajezdni między halą napraw a halą postojową. Mają za to naklejone jakieś karteczki.
Re: PB - Zajezdnia Bieńczyce [A]
Ciekawe dlaczego podjęto decyzję o wysłaniu tam mleczaków, a nie kilku autobusów z przedziału numeracji BU851-BU885, które moim zdaniem są jednak w trochę gorszym stanie?
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość