Ekologia pełną gębą, ot cotomek_m pisze: 10 lut 2022, 18:12 Porównywać z innymi miastami co do wieku pojazdów nie ma co, tym bardziej że trafiłem niedawno na wypowiedź rzecznika MPK że do 2024 nie chcą mieć nic na stanie starszego niż z 2014.

Ekologia pełną gębą, ot cotomek_m pisze: 10 lut 2022, 18:12 Porównywać z innymi miastami co do wieku pojazdów nie ma co, tym bardziej że trafiłem niedawno na wypowiedź rzecznika MPK że do 2024 nie chcą mieć nic na stanie starszego niż z 2014.
Coś mi się wydaje, że jest to techniczne nieosiągalne, do wycofania poszłyby
Jak mogłeś zapomnieć o przegubowych mleczakach?damian_krk2 pisze: 10 lut 2022, 19:09 Coś mi się wydaje, że jest to techniczne nieosiągalne, do wycofania poszłyby
BU851-PU948
DR742-PR768+PR777 (który jest de facto Euro 6)
DA106-BA113
DC701-DC731
DO211-DO218
I elektryki DE601 i DE606
O nich nie napisałem bo domyślnie o nich rozmawiamy. Oprócz tego BU866 całkowicie rozbebeszony stoi w rogu zajezdni, a BH071 stoi na hali.
Na pewno na złom? Klosok ponoć kupił jakiegoś Solarisa i Mercedesa (prawdopodobnie DC714)mikolaj.boron pisze: 09 lut 2022, 12:21 BR739 został wywieziony na złom, BH071 nie chce zabrać żaden złomiarz ze względu na problem z utylizacją baterii.
Też słyszałem, że BR739 kupiony a nie złom. BH071 natomiast stał dziś na hali.Scania_9640 pisze: 10 lut 2022, 21:44
Na pewno na złom? Klosok ponoć kupił jakiegoś Solarisa i Mercedesa (prawdopodobnie DC714)
A BH071 przedwczoraj stał na polu
Tak jeszcze wracając do tego tematu to w Gdańsku jeżdżą jeszcze 3 niedobitki przegubowych Urbino II gen. z 2003 r. i NG313 z 2002 (tu niby są 3 sztuki, ale badanie techniczne na razie ma tylko jeden, ale dostał je niedawno, więc pozostałe dwie sztuki może też dostaną).
yosujiro pisze: 11 lut 2022, 0:02 NG313 z Gdańska obecnie są... remontowane, bo cierpią na brak przegubów, a te solarki ponoć tylko dojeżdżą ile dadzą rady, czyli już niedługo, bo nie opłaca się ich robić![]()
Ja się dziwię, że mimo braku oficjalnych planów co do zakupów większej ilości wozów 12m, przy takim niedoborze solówek nasze najstarsze U12 nie są remontowane, albo przynajmniej odświeżane po kosztach. A są w stanie naprawdę złym, w wielu czuć spalonym olejem, na dziurach ma się wrażenie, że zaraz szyby wypadną, zresztą przez okna w deszczu dostaje się woda, ogólnie w środku sprawiają wrażenie bardzo zaniedbanych i wydaje się jakby już niedługo miały się posypać....
Zapewne ŚląskJamnik pisze: 24 lut 2022, 14:11 BR739 dostał badanie techniczne, więc jednak gdzieś jeszcze pojeździ. Na razie go nie przerejestrowali.
Dzięki, nie wiedziałem. I faktycznie - teraz już został przerejestrowany, bo po wpisaniu jego krakowskiej rejestracji wyświetla się, że nie ma pojazdu o podanych numerach.Filip pisze: 25 lut 2022, 9:52 Poza tym bierz pod uwagę że żeby zarejestrować pojazd w urzędzie musi mieć on ważne badanie techniczne.
Ciekawe dlaczego podjęto decyzję o wysłaniu tam mleczaków, a nie kilku autobusów z przedziału numeracji BU851-BU885, które moim zdaniem są jednak w trochę gorszym stanie?Jamnik pisze: 21 mar 2022, 14:52 Na Ukrainę pójdą co najmniej 4 krótkie mleczaki. Stoją pozbawione oznaczeń na zajezdni między halą napraw a halą postojową. Mają za to naklejone jakieś karteczki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości