- Linie, trasy, rozkłady
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 04 kwie 2022, 15:45
Zgodnie z deklaracjami,
dzięki powrotowi "154" które to obsłuży przystanek "Władysława Łokietka", linia "140" wreszcie wróci na poprzednią trasę i zamiast przez Makowskiego, pojedzie cały czas Radzikowskiego
Zmiana stałej trasy
od 7.04.2022
140
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 7.04.2022 r. (czwartek) zostanie wprowadzona zmiana stałej trasy dla linii 140:
Nowy Kleparz – Prądnicka – Doktora Twardego – Wybickiego – Radzikowskiego – Radzikowskiego Osiedle. Powrót: Radzikowskiego Osiedle – Conrada – pętla Azory – Weissa – Radzikowskiego – Wybickiego – Doktora Twardego – Prądnicka – Nowy Kleparz
Jednocześnie, w związku z trwającym remontem na ul. Prądnickiej linia do odwołania będzie kursować po trasie czasowo zmienionej (tylko w kierunku Radzikowskiego Osiedle):
Nowy Kleparz – Wrocławska – Łobzów SKA – Radzikowskiego – Radzikowskiego Osiedle
Przystanek przelotowy Nowy Kleparz (po wyjeździe z pętli) nadal będzie przeniesiony do tymczasowej lokalizacji na początek ul. Wrocławskiej. Na zmienionym odcinku trasy linia NIE będzie obsługiwać żadnych przystanków.
Zasady zachowania ważności biletów
Bilety okresowe wykupione na linię 140 o okresie obowiązywania rozpoczynającym się najpóźniej w dniu 6.04.2022 r. zachowują ważność (do końca ich obowiązywania) na dotychczasowej i nowej trasie linii.
Bilety okresowe wykupione na linię 140 o okresie obowiązywania rozpoczynającym się w dniu 7.04.2022 r. lub później zachowują ważność tylko na nowej trasie linii.
Dodatkowo, na czas remontu na ul. Prądnickiej bilety okresowe wykupione na linię 140 zachowują ważność na stałej i zmienionej trasie linii.
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... ty/76-2022
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 26 kwie 2022, 14:58
Na cztery dni. Od 4 maja wraca na KG (tyle, że po drodze zahaczy o tymczasową pętlę tramwajową przy Bratysławskiej).
-
bartm
- Pasażer
- Posty: 47
- Rejestracja: 20 lut 2020, 9:45
Post
autor: bartm » 26 kwie 2022, 15:02
Aa, no to spoko.
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 26 kwie 2022, 15:02
-
tomaszep42
- Specjalista
- Posty: 307
- Rejestracja: 19 maja 2020, 9:03
Post
autor: tomaszep42 » 30 kwie 2022, 18:19
Od 4 maja przy okazji remontu Prądnickiej 130 skrócona do Nowego Kleparza... Bo przecież "niedasie" puścić od Wrocławskiej przez Świętokrzyską i Mazowiecką do Alej i Kleparza tylko trzeba ciąć... I jeszcze będzie pretekst do zabrania znowu z tej linii przegubowców bo przecież krótsza trasa, kłopoty z zawróceniem na Nowym Kleparzu...

Z kolei 164 na trasie objazdowej "łaskawie" zatrzyma się jednak przy Biprostalu, ostatnio nijak nie dało się choć jednego przystanku na objeździe Wrocławską dołożyć...
-
Scania_9640
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Post
autor: Scania_9640 » 30 kwie 2022, 18:24
tomaszep42 pisze: 30 kwie 2022, 18:19
Od 4 maja przy okazji remontu Prądnickiej 130 skrócona do Nowego Kleparza... Bo przecież "niedasie" puścić od Wrocławskiej przez Świętokrzyską i Mazowiecką do Alej i Kleparza tylko trzeba ciąć... I jeszcze będzie pretekst do zabrania znowu z tej linii przegubowców bo przecież krótsza trasa, kłopoty z zawróceniem na Nowym Kleparzu...

Z kolei 164 na trasie objazdowej "łaskawie" zatrzyma się jednak przy Biprostalu, ostatnio nijak nie dało się choć jednego przystanku na objeździe Wrocławską dołożyć...
Świętokrzyska i Mazowiecka jest wiecznie zakorkowana to po co pchać tam autobus? A przeguby na tej linii normalnie zostają.
-
tomaszep42
- Specjalista
- Posty: 307
- Rejestracja: 19 maja 2020, 9:03
Post
autor: tomaszep42 » 30 kwie 2022, 18:48
Wrocławska też ciągle zakorkowana to idąc tym tokiem rozumowania może też w ogóle zabrać stąd jakikolwiek autobus
-
Scania_9640
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Post
autor: Scania_9640 » 30 kwie 2022, 19:08
tomaszep42 pisze: 30 kwie 2022, 18:48
Wrocławska też ciągle zakorkowana to idąc tym tokiem rozumowania może też w ogóle zabrać stąd jakikolwiek autobus
Wrocławska też, dlatego po co wysyłać linie na kolejne ulice zakorkowane? A tak to chociaż trochę poprawi się punktualność tej linii.
-
pjetrek
- Ekspert
- Posty: 771
- Rejestracja: 22 gru 2020, 17:31
Post
autor: pjetrek » 30 kwie 2022, 21:32
Scania_9640 pisze: 30 kwie 2022, 18:24
Świętokrzyska i Mazowiecka jest wiecznie zakorkowana to po co pchać tam autobus? A przeguby na tej linii normalnie zostają.
No bo Kijowska akurat nie jest...
A dzięki skierowaniu przez Świętokrzyską 164 ma szansę nie ominąć żadnego przystanku ze swojej podstawowej trasy...
-
Kolec
- Specjalista
- Posty: 248
- Rejestracja: 22 wrz 2020, 20:54
Post
autor: Kolec » 30 kwie 2022, 22:17
Też się nad tym zastanawiałem. Chyba stwierdzono że Mazowiecka i Świętokrzyska są ulicami zbyt ciasnymi dla Komunikacji Miejskiej choć pamiętam że kilka lat temu jednostronnie kursowała tam objazdem "130".
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 02 maja 2022, 17:59
tomaszep42 pisze: 30 kwie 2022, 18:19Z kolei 164 na trasie objazdowej "łaskawie" zatrzyma się jednak przy Biprostalu, ostatnio nijak nie dało się choć jednego przystanku na objeździe Wrocławską dołożyć...
To jednak inna sytuacja. Teraz objazd jest znacznie większy, "Biprostal" ma zastąpić "Plac Inwalidów" celem przesiadki na tramwaje bronowickie. Do tego objazd jest tak duży, że pewnie i tak trzeba będzie dołożyć brygadę.
-
tomaszep42
- Specjalista
- Posty: 307
- Rejestracja: 19 maja 2020, 9:03
Post
autor: tomaszep42 » 05 maja 2022, 21:13
Powiem szczerze... Ten remont Prądnickiej wg mnie cofnął komunikacyjnie rejon Azorów o... 50 lat.
-
bartm
- Pasażer
- Posty: 47
- Rejestracja: 20 lut 2020, 9:45
Post
autor: bartm » 22 cze 2022, 11:39
Ptaszki cwierkaja że rozważany jest powrót 114 od września

-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 07 lis 2022, 15:10
Napisałem do ZTP w sprawie przywrócenia częstotliwości f20 na "138", "168" i "184" w weekendy. Poskutkowało, na razie dla pierwszych dwóch:
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że w związku z wysokim zapotrzebowaniem na przewozy, od dnia 11.11.2022 r. (piątek – Święto Niepodległości) zostaną wprowadzone następujące wzmocnienia oferty komunikacyjnej w dni wolne:
* linia 52 – zwiększenie częstotliwości kursowania w dni świąteczne w godz. ok. 13:00 – 20:00 do 10 minut;
* linie 138 i 168 – zwiększenie częstotliwości kursowania w soboty i dni świąteczne w godz. ok. 9:00 – 18:00 do 20 minut.
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/449-2022
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], suchy i 7 gości