W mobilisie, z tego co wiem, też nie ma nadmiaru kierowcówdamian_krk2 pisze: 18 sie 2022, 0:12 Ewentualnie zrobić delegacje kierowców z Mobilisa do MPK ale praca na warunkach Mobilisa.
Kryzys kadrowy
-
panautobus
- Pasażer
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sie 2022, 18:04
Re: Braki kadrowe
-
damian_krk2
- Ekspert
- Posty: 1600
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Braki kadrowe
Prezes MPK: Nie jesteśmy w stanie wysłać 25 autobusów [Rozmowa]
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/preze ... 1QsBzaaH-g
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/preze ... 1QsBzaaH-g
Radio Famka Kraków 100,5 FM - Twoje lokalne radio
Słuchaj: http://player.famka.pl/
https://www.facebook.com/radiofamka
Słuchaj: http://player.famka.pl/
https://www.facebook.com/radiofamka
Re: Braki kadrowe
Po tym tekście odnoszę wrażenie, że dziennikarz nie zgłębił problemu, bo nie poruszono kwestii dotyczącej konfliktów na linii kierownictwo - kierowcy, które doprowadziły do zwolnień. Po lekturze można odnieść wrażenie, że Zarząd i reszta jest cacy, a braki kierowców to Putin, Ukraina, inflacja.
Re: Braki kadrowe
Nie pierwszy raz lovekrakow pisze coś co z daleka śmierdzi artykułem sponsorowanym... W tekście pada stwierdzenie, że MPK nie planuje oddawać linii Mobilisowi. A z tego co ja wiem nic nie jest jeszcze przesądzone 

- Kaszmir
- Administrator
- Posty: 7171
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
- Polubił: 1 raz
- Otrzymał polubienie: 7 razy
- Kontakt:
Re: Braki kadrowe
Z tego co się dowiedziałem, Mobilis ma przejąć jakieś linie od MPK, tylko na razie szczegóły nie zostały jeszcze ustaloneyosujiro pisze: 18 sie 2022, 21:38W tekście pada stwierdzenie, że MPK nie planuje oddawać linii Mobilisowi. A z tego co ja wiem nic nie jest jeszcze przesądzone
Re: Braki kadrowe
Powiedzmy, że MPK nadal uważa, że jest tym lepszym i ważniejszym przewoźnikiem, który ma większe prawo głosu, więc najchętniej oddałoby Mobilisowi jakąś linię "zgniłe jajo". A Mobilis wie, że karty są w jego rękach i nie daje się wpuścić w maliny. Udało się na wakacje poniekąd wywalczyć 113 i 129 co było nie w smak MPK i teraz mamy powtórkę sytuacji. Nie zdziwię się jak do września nic się nie zmieni, ale jak Mobilis postawi na swoim, to najdalej w październiku może być ciekawie. No chyba, że do tego czasu w MPK sytuacja cudownie się uzdrowi 

Re: Braki kadrowe
Zastanawiam się jak długo zarząd będzie w stanie utajać swoje niekompetencje i zwalać cały problem z obsadą na "wymagania płacowe". Jeśli wierzyć plotkom to co najmniej kilkadziesiąt osób rzuciło papierami w ciągu ostatnich miesięcy z powodu nie płacy, a atmosfery i ciągłego gnębienia raportami przez inspektorów i kierowników takich jak ten Pan z Płaszowa (Wcześniej był na Bieńczycach), który potrafi nic nie robić tylko przeglądać monitoringi całymi dniami byle dowalić komuś parę stówek za jakąś głupotę.
-
tomek_m
- Ekspert
- Posty: 593
- Rejestracja: 18 lut 2020, 15:21
- Lokalizacja: Michałowice
- Otrzymał polubienie: 20 razy
Re: Braki kadrowe
Bo nie miał zgłębić problemu. Zapewne szczegóły rozmowy zostały wcześniej ustalone o co ma pytać dziennikarz i nie zadawać niewygodnych pytań. Kto jest właścicielem lovekraków, miasto?mkm3 pisze: 18 sie 2022, 20:46 Po tym tekście odnoszę wrażenie, że dziennikarz nie zgłębił problemu, bo nie poruszono kwestii dotyczącej konfliktów na linii kierownictwo - kierowcy, które doprowadziły do zwolnień.
- pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
- Ekspert
- Posty: 1587
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
- Polubił: 5 razy
Re: Braki kadrowe
Z ciekawości jaka linia z perspektywy przewoźnika jest zgniłym jajem? Co było takiego w 113 i 129 że MPK nie chciało ich oddać?yosujiro pisze: 18 sie 2022, 22:27 najchętniej oddałoby Mobilisowi jakąś linię "zgniłe jajo". A Mobilis wie, że karty są w jego rękach i nie daje się wpuścić w maliny. Udało się na wakacje poniekąd wywalczyć 113 i 129 co było nie w smak MPK
Nie karmić troli 
-
damian_krk2
- Ekspert
- Posty: 1600
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Braki kadrowe
129 napełnienia z Dworca = duże wpływy z biletówpasazer_mobilisu pisze: 18 sie 2022, 22:57 Z ciekawości jaka linia z perspektywy przewoźnika jest zgniłym jajem? Co było takiego w 113 i 129 że MPK nie chciało ich oddać?
Re: Braki kadrowe
Takim zgniłym jajem jest właściwie każda linia, która na dużej części trasy stoi w korkach i dużo kursów wypada. Na przykład takie 125, 174, 163, 178, czy linie jadące przez 29ego
Nie sugeruję, że którąś chciało Mobilisowi wepchnąć MPK, to tylko przykłady 
Nie sugeruję, że którąś chciało Mobilisowi wepchnąć MPK, to tylko przykłady 
- pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
- Ekspert
- Posty: 1587
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
- Polubił: 5 razy
Re: Braki kadrowe
Które i tak wpadają do ZTP, więc co za różnica?
Ma to sens, dzięki.yosujiro pisze: 18 sie 2022, 23:12 Takim zgniłym jajem jest właściwie każda linia, która na dużej części trasy stoi w korkach i dużo kursów wypada.
Nie karmić troli 
Re: Braki kadrowe
Niestety, Walcownia jest doskonałym przypadkiem ukazującym, że tylko tramwaj ma się tam możliwość sprawdzić.Adrian14 pisze: 19 sie 2022, 8:26 Ale np takie 148 może już być zgniłym jajem. Długie przerwy. Wzkm niewiele.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
