Kaszmir pisze: 26 sie 2022, 9:14
Tak. Tam będą zmiany gdy wschodni odcinek Doktora Judyma (do Zakopiańskiej) stanie się przejezdny dla autobusów. "121" zmieni trasę. Nie zdziwiłbym się też, gdyby zorganizowano wtedy połączenie do Swoszowic SKA.
151/451 z obecną trasą jest idealnym kandydatem na dowozówkę do SKA i to przez Judyma, która jest szersza. Jedynym problemem jest wysepka progowa przy szkole.Parówczak pisze: 26 sie 2022, 0:28 Tam jest kilka problemów. Zacznijmy od tego, że 151/451 powinien w obie strony jeździć pod tym samym numerem. Potem że 151 nie jeździ przez Zbrojarzy, Montwiłła-Mireckiego, Żywiecką w kierunku Judyma. Następnie że obecne 151/451 wjeżdża za każdym razem po dwa razy na pętlę Pod Fortem. Kolejny że Kliny nie mają łatwego dostępu do SKA. Następny że 121 jest słabo wykorzystany. Może 151 powinien co 24 minuty, ale w obie strony Żywiecką, Borkowską, Forteczną, Judyma, Zakopiańską, Kąpielową, Kolejarzy do Swoszowice SKA? Wtedy 121 mógłby co 24 minuty jeździć przez Zawiłą, Borkowską, Bartla, Pod Fortem, Bartla, Forteczną, Pronaszków do Kliny Poranne.
Obawiam się, że po zakończeniu remontu Fortecznej będą jakieś roszady na niekorzyść Pod Fortem a na korzyść Klin Porannych. Do SKA też powinna iść częsta dowozówka z całych Klin. Z Żywieckiej można dowozić już do innych przystanków SKA. Zapotrzebowanie Os. Kliny czy Klin Porannych jest najmniejsze, porównywalne z ZaPleszowem.