12.09.2022
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
12.09.2022
DH408 na 307 debiut. 5:15 Plac Inwalidów -> Michałowice
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 12.09.2022
KR597 na 134 Autobus Rezerwowy
Re: 12.09.2022
Na "52" Nowa Huta wystawiła dzisiaj 4 ufoki. Poza widocznymi w TTSS HZ261, HZ267 oraz HZ284 widziałem dzisiaj na tej linii HZ255 (w tym samym czasie pozostałe 3 były oczywiście na linii). Oznacza to, że wykorzystanie 2014N z tej zajezdni spadło do poziomu 15/22, co stanowi 68% (z Protramem 15/23 - 65%). W Podgórzu sytuacja odwrotna - prawdopodobnie 3 ufoki na "52" oraz wykorzystanie 2014N na poziomie 10/14 - 71%. Zmiany w rozdziale taboru także na linii "20" - zamiast 4 N8C, 4 NGT6 i 4 EU8N mamy dzisiaj aż 5 N8C, 5 NGT6 i zaledwie 2 EU8N. Z innych ciekawostek to widziałem dzisiaj RY825 na "18", podpinającego się do sieci trakcyjnej na Św. Gertrudy w stronę Ruczaju. Widać, że program jazdy bez podłączenia do sieci trakcyjnej ciągle trwa .
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 12.09.2022
Zapominasz o tym, że huckie Pesy przechodzą remonty w TR - obecnie wg strony Michała Wojtaszka wyłączone są 916 oraz 919. Czyli masz wykorzystanie 15/20 = 75%.Bayer2003 pisze: ↑12 wrz 2022, 14:37 Oznacza to, że wykorzystanie 2014N z tej zajezdni spadło do poziomu 15/22, co stanowi 68% (z Protramem 15/23 - 65%).
Z innych ciekawostek to widziałem dzisiaj RY825 na "18", podpinającego się do sieci trakcyjnej na Św. Gertrudy w stronę Ruczaju. Widać, że program jazdy bez podłączenia do sieci trakcyjnej ciągle trwa .
Co do wagonów 825 i 832, to większość czasu jeżdżą one na bateriach (w celach testów i ewentualnych modyfikacji czy napraw).
Re: 12.09.2022
919 jeździ dzisiaj na "4", a z Podgórza również jest wagon w naprawie - 903. Wykorzystanie jest niestety złe i znacząco odbiega od innych rozdzajów taboru, chociaż z drugiej strony bez dopuszczenia na "50" tak naprawdę nie mają te PESY gdzie jeździć.
W ostatnim czasie widziałem te wagony nawet w ścisłym Centrum jednak na pantografie, więc po prostu stąd moje zdziwienie.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 12.09.2022
Pytanie czy 919 fizycznie był na 4 (np. widziałeś go osobiście) - bo jeśli posiłkujesz się tylko TTSS, to się zawiesił o godz. 16:00, więc nie wiadomo w którym miejscu wagon się znajdował (czy rzeczywiście na mieście na 4, czy może stał tylko zalogowany gdzieś na zajezdni).
Niestety baza na PSMKMS jest z datą 26.08, czyli 2.5 tygodnia temu, więc jeśli 919 rzeczywiście wrócił, to nie wiemy, czy w zamian kolejna hucka Pesa nie trafiła na warsztat.
A co do tego, że nie mają gdzie jeździć - jak to nie, przecież podgórskie wagony jeżdżą chociażby na 24 (w zamian za 50) - więc gdyby była taka możliwość, można upychać je na kolejne brygady 24
Bo nie zawsze jeżdżą na baterii - czasem jest jakaś awaria samego systemu bateryjnego (ale reszta wagonu jest sprawna), albo bateria jest fizycznie ściągnięta i wysłana do serwisu - wtedy wagony jeżdżą normalnie na pantografie. Trochę głupie byłoby uziemiać niepotrzebnie 2 wagony na zajezdni tylko dlatego, że bateria nie działaW ostatnim czasie widziałem te wagony nawet w ścisłym Centrum jednak na pantografie, więc po prostu stąd moje zdziwienie.
Re: 12.09.2022
W tym przypadku osiłkuję się TTSS, jednak wagon ten na mapie nie znajdował się na terenie zajezdni, lecz na trasie "4".suchy pisze: ↑12 wrz 2022, 23:04 Pytanie czy 919 fizycznie był na 4 (np. widziałeś go osobiście) - bo jeśli posiłkujesz się tylko TTSS, to się zawiesił o godz. 16:00, więc nie wiadomo w którym miejscu wagon się znajdował (czy rzeczywiście na mieście na 4, czy może stał tylko zalogowany gdzieś na zajezdni).
Jest to wysoce prawdopodobne.
Podgórskie tak, jednak Nowa Huta ma na "24" obecnie zaledwie jedną brygadę. Poza tym na ciągu bronowickim PESY na "24" jeżdżą puste i posyłanie ich tam w większej ilości jest marnotrawstwem. Linia "24" potrzebuje wzmocnienia na południu (najlepiej w formie szczytówki do Korony - przesiadki na Kablu do wygodnych nie należą), jednak na północy tabor 32m w zupełności jej wystarcza. Najlepiej gdyby 2014N wróciły na "50", jednak niestety podstacja na Borku nie pozwala na to obecnie .
Dziękuję za wyjaśnienie .suchy pisze: ↑12 wrz 2022, 23:04 Bo nie zawsze jeżdżą na baterii - czasem jest jakaś awaria samego systemu bateryjnego (ale reszta wagonu jest sprawna), albo bateria jest fizycznie ściągnięta i wysłana do serwisu - wtedy wagony jeżdżą normalnie na pantografie. Trochę głupie byłoby uziemiać niepotrzebnie 2 wagony na zajezdni tylko dlatego, że bateria nie działa
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Ekspert
- Posty: 1848
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 12.09.2022
Nie zgodzę się, że puszczanie na 24 PES jest marnotrawstwem, ponieważ odcinek od dworca do Kurdwanowa i odwrotnie jest mocno oblegany przez ludzi i widać, że się dobrze sprawdzają na tej linii, a od października będzie jeszcze gorzej. F15 na tej linii to zdecydowanie za mało.
Re: 12.09.2022
To dziwne, bo brygady stozłomowe to: 03H, 06H, 08P, 10P, 12P, 15H i 17P.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
Re: 12.09.2022
Prawdopodobnie czwarta z Huty wyjechała zamiast jakiegoś Krakowiaka. Jednorazowy przypadek, w kolejnych dniach to się do tej pory nie powtórzyło.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość