Osobiście jako mieszkańca Zielonek, wzmocnienie 179 zupelnie mnie nie interesuje.
Planowany na ten cel tabor, sugeruję wykorzystać na wzmocnienie 337 do f~7,5.
Osobiście jako mieszkańca Zielonek, wzmocnienie 179 zupelnie mnie nie interesuje.
Takie są plany - docelowo "155" miałby dojechać do Bonarki. Dowóz do centrum handlowego oraz lepsza przesiadka na autobusy na Kamieńskiego.
Podawajcie proszę źródła / linki gdy o czymś piszecie. Z tego postu nie wiadomo który radny i nie wiadomo gdzie to pisał.MichalTyniec pisze: ↑15 wrz 2022, 18:30Powinno się udać już teraz od 24 września, przynajmniej tak pisze radny na swojej stronie.
Znalazłem co najmniej 3-4 strony na fb poświęczone Swoszowicom. Na żadnej z nich, na szybko szukając, nie znalazłem wspomnianej wypowiedzi. A nie mam możliwości by szukać postu pół godziny, i podejrzewam że wielu innych Forumowiczów też nie.
Michał Starobrat pisze:Ważne informacje w temacie nowej trasy autobusu nr 155.
Na prośbę radnego dzielnicy Dominik Galas rozmawiałem z dyrektorem ZTP i podjęto decyzję o wydłużeniu trasy do Bonarki. W ostatnich komunikatach nie było takiej informacji, ponieważ czekamy na akceptacje władz Bonarki, co jest tylko formalnością, wstępną zgodę już mamy.
Jak tylko Bonarka (właściciel terenu) da nam zielone światło, zostaną zmienione rozkłady i autobus będzie kursował do Bonarki.
No właśnie o to mi chodziło ale nie mam jak podlinkować.Kaszmir pisze: ↑15 wrz 2022, 20:10 Znalazłem co najmniej 3-4 strony na fb poświęczone Swoszowicom. Na żadnej z nich, na szybko szukając, nie znalazłem wspomnianej wypowiedzi. A nie mam możliwości by szukać postu pół godziny, i podejrzewam że wielu innych Forumowiczów też nie.
Ja gdy powołuję się na źródło, to podaję link do konkretnego artykułu albo postu na fb by każdy mógł szybko, jednym kliknięciem do niego trafić. A nie szukać przez wiele minut.
PS. Znalazłem...
https://www.facebook.com/groups/1231094 ... 090346631/
Jako mieszkaniec dzielnicy XI obserwuję Twoje posty nt. Kurdwanowa i Woli Duchackiej. Widać, że nie jesteś tutaj często, za to wypowiadasz się, jakbyś tu mieszkał. Po pierwsze - jeśli przedmówca zaproponował 244 do Zajezdni to gdzie tutaj dodatkowe korki? Po drugie, Nowosądecka ma już mocne kursowanie tramwajów i jedna linia nie zrobi większej różnicy. Po trzecie, linia 165 pełni (do 24 września) funkcję dojazdu na Kurdwanów - za zabrane 184 a później 107 - wg mnie to nie jest marginalna rola. Jeśli każdemu proponujesz przejście pieszo, a pamiętajmy - nie każdy ma dobre zdrowie, to gratuluję wizji komunikacji publicznej. Widać że centrum Woli Duchackiej - szkoła podstawowa, Kościół, bloki na ul. Mochnackiego i osiedle wielu domków jednorodzinnych wzdłuż głównej ulicy (Malborskiej) jest dyskryminowane kosztem Swoszowic, które chcą 10 autobus. Mówisz o "rozwiązaniu do Kabla" - jeszcze stosunkowo niedawno, gdy w temacie Wola Duchacka użytkownik prezes proponował powrót 107ki przez Malborską i Kabel, byłeś przeciwny. O jakie rozwiązanie Ci chodzi? Piechota 15 minut?Kaszmir pisze: ↑14 wrz 2022, 17:55
Trochę nie rozumiem Waszego uporu przy kierowaniu "2x4" przez Malborską. Raz, że to wpychanie linii w dodatkowe korki. Dwa, że osłabia to mocne połączenie na Nowosądeckiej. Trzy, że Malborskiej to zapewni średnie połączenie na tramwaj bo trzeba będzie się tyle cofać, że szybciej i tak będzie przejść te 200 m na piechotę do Kabla. Cztery, że "165" ze swoim f40 pełni tam marginalną rolę, bardziej było tam skierowane chyba ze względu na dojazd uczniów na Malborską.
Jeśli Malborska miałaby mieć połączenie z tramwajami na Wielickiej, to wg mnie koniecznie do Kabla, jak dawniej. Inne rozwiązanie jest po prostu niepraktyczne.
Być może będzie taki jak w Skawinie czyli na dworcu, przejdę się tam jutro lub we wtorek i zobaczę czy jest tam pkr.
Hm, jeździłem regularnie na Kurdwanów przez blisko sześć lat. Może mało. Może gdybym jeździł 20 lat, mógłbym się wypowiadać.
"204/244" jedzie w stronę Prokocimia, gdzie nie skręca żaden tramwaj z Nowosądeckiej (bo na razie nie ma jak).
Przy częściej jeżdżących "179", "164", "174", czy nawet wariancie "169/469" do Piasków Wielkich, to "165" z f40 pełni rolę marginalną. Z tego co wiem potwierdzają to badania, a i moje odczucia są takie, że na r. Matecznego jest pusta w obie strony.
A komu proponuję? Napisałem jedynie, że do Kabla szybciej i tak jest przejść te 200 m na piechotę niż cofać się do Bieżanowskiej. Przejście 200 m zajmuje 3 minuty, nie 15. Po prostu uważam, że takie "244" w ogóle nie spełni zadania dowozu ludzi do tramwaju bo szybciej, częściej i wygodniej jest podjechać "169/469" do Malborskiej i podejść do Kabla. Dystans do przejścia podobny co w niektórych relacjach na Bieżanowskiej, "169/469" jeździ dwukrotnie częściej niż "244", a i przy Kablu ma się wszystkie tramwaje na jednym peronie.
A co ma jedno do drugiego? Chyba nie zrozumiałeś.Scania_9640 pisze: ↑15 wrz 2022, 18:01 Żeby stała w korkach od Starowiślnej i była jeszcze bardziej niepunktualna?
To jakaś zabawa w dziecinadę? Nie chodzi tu o ilość brygad, a o dojazd do celu. Jestem za wydłużeniem linii, nawet kosztem frekwencji.Zieleńczanin pisze: ↑15 wrz 2022, 18:10 Osobiście jako mieszkańca Zielonek, wzmocnienie 179 zupelnie mnie nie interesuje.
Planowany na ten cel tabor, sugeruję wykorzystać na wzmocnienie 337 do f~7,5.
Jak to co? To, że na tej linii nie będzie istniał rozkład bo stanie w korku od Starowiślnej do samego ronda i w drugą stronę to samo. A teraz jest w miarę punktualna więc po co to psuć.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] i 1 gość