
Zaznaczam, to tylko pogłoski które słychać wśród pracowników w MPK.

Miasto zamiast ratować powinno w przypadku złej sytuacji finansowej MPK nakazać sprzedać zajezdnie autobusowe wraz z taborem trzem prywatnym firmom, które wykonywałyby przewozy na zlecenie ZTP podobnie jak w przypadku Mobilisu. Tym sposobem MPK zostałoby wyłącznie przewoźnikiem tramwajowym, a wszystkie długi zostałyby spłacone - pytanie tylko, czy pozwala na to propaganda?
No wiesz przecież, że są rzeczy ważniejsze i mniej ważne.kot_feliks pisze: 18 lis 2022, 9:27 "dokapitalizowanie spółki Trasa Łagiewnicka S.A. – kwota 83 409 000 zł,"
To tak odnośnie podwyżek cen biletów o 40-50%, mających przynieść wzrost przychodów o 30-50 mln![]()
Te to już nawet są w krakowskich barwachimpuls pisze: 16 lis 2022, 22:38 Są miasta które w najbliższych miesiącach i latach do trzech będą pozbywać się fajnego taboru.
...Rostock Duewag 6N1
Takie "cuś" (albo podobne) ma chyba już Łódź jeśli się nie mylę?tomek_m pisze: 18 lis 2022, 19:49 Te to już nawet są w krakowskich barwachhttps://www.bahnbilder.de/bild/deutschl ... -rsag.html
Zgadza się, w Łodzi jest wąskotorowa wersja - MGT6D (Meterspur, GelenkTriebwagen, 6 Achsen, Drehstromantrieb - w tłumaczeniu: rozstaw metrowy, wagon przegubowy, 6-osiowy, napęd 3-fazowy)
Nie tylko nie przed igrzyskami, ale na pewno nie w tym roku. Ponieważ nie udało się na czas przygotować dokumentacji przebudowy skrzyżowania pod Bagatelą, zadanie straciło rządowe dofinansowanie i musi poczekać na lepszy moment.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość