To, że dziennikarze nie potrafią odróżnić REMONTU (czyli utrzymania obecnego stanu, tylko w odświeżonej wersji) od MODERNIZACJI (czyli zmiany użytej technologii na nowocześniejszą, zmianę parametrów, itp.), to zrozumiałe. Ale że ty, siedzący w tematyce od lat?Kaszmir pisze: ↑24 paź 2022, 13:17 E... co?
https://krakow.naszemiasto.pl/krakow-re ... c4-2210192
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/krako ... _3188.html
Przecież w artykułach, które podlinkowałeś (szczególnie ten pierwszy), wyraźnie są opisane plany MODERNIZACJI torowisk - Podwale, Dunajewskiego, Basztowa, plac Getta, Krakowska (czyli tych, które zostały zrealizowane prędzej czy później) czy też Starowiślna i Zwierzyniecka (które jak widać od 2014 jeszcze nie doczekały się naprawy).
No chyba, że według ciebie "remont" Podwala czy Basztowej miała wtedy polegać jedynie na wyjęciu starych szyn i wsadzeniu nowych (a nie jak to ostatecznie miało miejsce - na gruntownej przebudowie instalacji podziemnych, wymianie podbudowy, przesunięciu torowiska bliżej Plant i likwidacji pasa dla aut, etc, etc)