Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.
Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię.

Nikt nie chce na "52" samych ufoków, jednak tramwajów 40m+ wyraźnie brakuje, a na szybko kolejne ufoki są jedyną opcją. Osobiście jestem zwolennikiem kupna wyłącznie 40m+ tramwajów w najbliższym przetargu i docelowego końca trójskładów, jednak MPK ma niestety nieco inne plany, chcąc dalej kupować tabor 26m i 33m.brovar pisze: 23 sty 2023, 15:47 Cudownie się tydzień zaczął. #RZ213 z "52-11" zaliczyć zgon po raz drugi.
Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.
Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię.![]()
Krakowiak #RG902 właśnie padł na Starowiślnejbrovar pisze: 23 sty 2023, 15:47 Reszta to niezawodne Krakowiaki.
Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię.![]()
Niezawodne Krakowiaki? Nie ma dnia żeby któryś nie zepsuł się. A patrząc na wiek krakowiaków i 105Na to jednak te pierwsze powinny być mniej awaryjne, a są tak samo, a może i nawet bardziej.brovar pisze: 23 sty 2023, 15:47 Nowy tydzień zaczął się cudownie. #RZ213 z "52-11" zaliczyć zgon po raz drugi przed godz 12.
Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.
Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię.![]()
Po co taki podział? Lepiej jak tramwaje i autobusy są pod ręką i w 1 poście a nie w kilkuRuppert pisze: 23 sty 2023, 22:01 Możecie zrobić podział na widziane autobusowe i osobno tramwajowe? Tych drugich mogłoby nie być wcale, przynajmniej dla mnie.
105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.Scania_9640 pisze: 23 sty 2023, 18:17 Niezawodne Krakowiaki? Nie ma dnia żeby któryś nie zepsuł się. A patrząc na wiek krakowiaków i 105Na to jednak te pierwsze powinny być mniej awaryjne, a są tak samo, a może i nawet bardziej.
Są już leciwe i mają prawo się psuć, w porównaniu do krakowiakówlukaszpdg pisze: 24 sty 2023, 1:31 105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.
W tym dziale jest tak mały ruch, niektóre dni nawet nie mają założonego swojego tematu, że proponowane przez ciebie dzielenie włosa na czworo nie ma żadnego sensuRuppert pisze: 23 sty 2023, 22:01 Możecie zrobić podział na widziane autobusowe i osobno tramwajowe? Tych drugich mogłoby nie być wcale, przynajmniej dla mnie.
Tak, acz w przypadku krakowiaków "awarie" to często problem z oprogramowaniem, który udaje się naprawić po restarcie software'u. Trwa to parę minut, jest denerwujące i wstrzymuje ruch, tyle dobrze że potem tramwaj jedzie dalej liniowo a nie zjeżdża do zajezdni.Scania_9640 pisze: 24 sty 2023, 8:09Są już leciwe i mają prawo się psuć, w porównaniu do krakowiaków
Zabawne, że zamiast naprawić błąd w sofcie doraźnie łata się tzw "hotfixa", skoro występują problemy czysto softowe to co za problem zebrać logi z systemu, zdiagnozować usterkę i ją naprawić?Kaszmir pisze: 24 sty 2023, 9:40 Tak, acz w przypadku krakowiaków "awarie" to często problem z oprogramowaniem, który udaje się naprawić po restarcie software'u. Trwa to parę minut, jest denerwujące i wstrzymuje ruch, tyle dobrze że potem tramwaj jedzie dalej liniowo a nie zjeżdża do zajezdni.
Przy okazji, gdy MPK testowało zapowiedzi głosowe na zewnątrz tramwajów (parę tygodni temu), otrzymaliśmy info że wraz z tą zmianą, krakowiaki dostały aktualizację i restarty powinny być szybsze, tak do minuty. Info niesprawdzone.
Serio?Bayer2003 pisze: 23 sty 2023, 15:54 Nikt nie chce na "52" samych ufoków, jednak tramwajów 40m+ wyraźnie brakuje, a na szybko kolejne ufoki są jedyną opcją.
MateuszBorek pisze: 13 sty 2023, 1:19 W sumie przy cięciach do 10/20 będzie można całkowicie wycofać E1 solo i z doczepami, a wszystkie 105Na połączyć w ufoki i wysyłać 14 z 19 połączonych ufoków. Akurat tyle ile potrzeba na 52.
Wtedy zostaniemy z jedną linią wysokodłogową.
Nie przetłumaczysz niektórym. Zaznaczę, że Konstale jako składy są ok.lukaszpdg pisze: 24 sty 2023, 1:31 105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.
Potwierdzam - czas resetu wagonu został skrócony z 2 minut do chyba 20 sekundKaszmir pisze: 24 sty 2023, 9:40 Przy okazji, gdy MPK testowało zapowiedzi głosowe na zewnątrz tramwajów (parę tygodni temu), otrzymaliśmy info że wraz z tą zmianą, krakowiaki dostały aktualizację i restarty powinny być szybsze, tak do minuty. Info niesprawdzone.
135-02.kucyk pisze: 24 sty 2023, 20:58 Wczoraj na ulicy Kosocickiej mijałem Mercedesa Conecto #DO 201 na "133"
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości