Wracamy do układu 10/20, braku mnóstwa kursów oraz zawieszonych linii?

Ciężko nazwać to artykułem, bo poza tym jednym akapitem cała reszta to kopia kilku komunikatów o zmianach. Miał wprowadzić zamęt i chyba się udało sądząc po wpisach na forum.
Zgodzę się. Już pomijając fakt, że ten cały wstęp jest pisany nieskładnie i kolokwialnie. To poza tym nie ma nic merytorycznego.ant_sm pisze: 30 sty 2023, 5:50 Ciężko nazwać to artykułem, bo poza tym jednym akapitem cała reszta to kopia kilku komunikatów o zmianach. Miał wprowadzić zamęt i chyba się udało sądząc po wpisach na forum.
Dobra wiadomość jest taka, że na chwilę obecną nic nie wskazuje na to, aby po feriach oferta Komunikacji Miejskiej w Krakowie nie miała powrócić do dotychczasowego stanu.
Tak myślę, że nawet "magia numerka" nie jest wystarczającą obroną przez dużymi cięciami. Wszak od pięciu lat linia "1" w wakacje poza szczytem kursuje blisko trzykrotnie rzadziej niż w roku szkolnym (co 20 zamiast co 7,5 minuty).Kaszmir pisze: 18 sty 2023, 8:27Tramwaje się ścina z f15 do f20, a dodatkowo linie "19" i "49", które wspomagają główne trasy, będą zawieszone. Efekt? Na wspólnym odcinku "17+19" czy "9+49", zamiast tramwaju co 7,5 minuty, będzie co... 20, czyli blisko trzykrotnie (!) rzadziej. Mam wrażenie, że ZTP ulega tu magii numerka. Przecież jakby (tylko hipotetycznie) zamiast "17+19" była jedna linia Dw. Towarowy - Łagiewniki f7,5, to raczej jakoś by je nie ścięli do f20. Jakoś "13" w szczycie nie jest ścięta z f7,5 do 20, tylko do f10.
Jaką infrastrukturę masz na myśli?Adrian14 pisze: 02 lut 2023, 17:43 Trzeba pamiętać, że MPK to nie tylko sama praca przewozowa ale także obsługa infrastruktury.
Pisałem to w latach 2020-2022 i jest to prawda. Np. w 2021 MPK podniosło stawki (chociaż o mnie niż procent), a Mobilis w ogóle nie. Na początku 2022 MPK wzrost o 6,1% a Mobilis 5,8-5,9. W połowie 2022 różnice były już większe - MPK 24-25%, Mobilis trochę ponad 22%.fkolasa pisze: 02 lut 2023, 15:10Tyle razy użytkownik Kaszmir, czy to na forum, czy na swojej stronie podkreślał, że stawka MPK rośnie szybciej niż Mobilis... Tymczasem z tabel wynika, ze stawka Mobilisa wzrosła o 49%, a MPK 45-46%.
Owszem tylko te działania prowadzi w ramach odrębnych umów, za które dostaje odrębne wynagrodzenia i nie mają one wpływu na wysokość stawek przewozowych.
Użytkownicy przeglądający to forum: M0096 i 14 gości