15.02.2023
15.02.2023
Przy Poczcie Gł zjazd uffoka do zajezdni, trzeci dzień z rzędu zalicza awarię.
Od czasu kolizji tramwaj #RZ237+238+230 więcej stoi niż jeździ, najgorszy złom w Podgórskiej zajezdni.
Od czasu kolizji tramwaj #RZ237+238+230 więcej stoi niż jeździ, najgorszy złom w Podgórskiej zajezdni.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273. 

Re: 15.02.2023
Z tego co wiem, to najczęściej problemy sprawia "nowy" trzeci wagon, bo rozłącza jazdę.brovar pisze: 15 lut 2023, 8:25 Przy Poczcie Gł zjazd uffoka do zajezdni, trzeci dzień z rzędu zalicza awarię.
Od czasu kolizji tramwaj #RZ237+238+230 więcej stoi niż jeździ, najgorszy złom w Podgórskiej zajezdni.
Re: 15.02.2023
A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Re: 15.02.2023
Może warto również pomyśleć o co najmniej jednej dłuższej rezerwie niż 26m?impuls pisze: 15 lut 2023, 9:09 A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Re: 15.02.2023
Przecież ufok jest normalnie na trasie - w tym momencie TTSS pokazuje go na Wieczystej w stronę Piastów i cały czas jedzie.impuls pisze: 15 lut 2023, 9:09 A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Re: 15.02.2023
RY884 na makach jako Przejazd techniczny
- Załączniki
-
- received_1280845806162064.jpeg (176.16 KiB) Przejrzano 1059 razy
Re: 15.02.2023
Ale RZ234++ o 8:30 był na terenie zajezdni
Re: 15.02.2023
No to może właśnie wyjechał potem na podmianę za tego uszkodzonego, o którym pisał Brovar.
Re: 15.02.2023
Powinien powstać ufok RZ220+RZ219+RZ209.LLoan pisze: 15 lut 2023, 9:34 Może warto również pomyśleć o co najmniej jednej dłuższej rezerwie niż 26m?
Re: 15.02.2023
Też jestem tego zdania (wagony RZ220 i RZ219 zresztą chyba stanowiły kiedyś skład, więc względnie współpracować to powinno), jednak na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zajezdnia Podgórze posiada aktualnie 8 nieodstawionych składów E1+c3. 2x105Na to aktualnie 4 składy. "13" ma 7 brygad szczytowych, a na "22" jeżdżą 2 składy wiedeńskie. Daje to łączne wykorzystanie tramwajów tych dwóch typów na poziomie 9/12 (z reguły stoi jeden Konstal i dwa składy wiedeńskie, chociaż bywają od tego odstępstwa w obydwie strony). Po połączeniu proponowanego przez Ciebie ufoka mielibyśmy wykorzystanie 9/11, co przy tak starych tramwajach mogłoby być już problematyczne. Oczywiście na "13" można wprowadzić więcej Bombardierów NGT6, jednak najpierw muszą się one zwolnić z "9" i "14", co raczej nie stanie się bez debiutów nowych STL2.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 15.02.2023
Jedna z "13" pracuje teraz tylko w szczycie popołudniowym i rano może być serwisowana. Ponadto różny jest przydział na "10", raz wysyłają NGT6 raz nie. Tak samo na "19" raz są NGT6 innym razem same GT8N. Przed feriami był dzień że na szczytową "13" wysłali NGT6.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość