
Dla zainteresowanych, więcej napisałem w poniższym artykule:
https://krabok.wordpress.com/2023/03/18 ... utobusowa/
144 i 164 czy 173 możliwe, że dostaną f15 cały dzień jak 184 w ramach rekompensaty za brak f12 w szczycie.damian_krk2 pisze: ↑18 mar 2023, 16:56 To jaką częstotliwość będą miały wg tego np. „144” „179” czy „164”
To jeszcze jest do przełknięcia. Obawiam się niestety gorszej komunikacji na takich liniach jak: "123", "125", czy "163". Teraz jest spoko, bo wchłonęły te linie inne zlikwidowane na początku września ubiegłego roku i teraz kursują co 20 minut przez cały dzień.
Moim zdaniem szanse minimalne, trzeba by się dogadać z gminami, a do tego dużo większy problem z brygadami.Nicko pisze: ↑18 mar 2023, 19:26 Z tego co widzę, to piszecie na razie tylko o autobusach miejskich.
Jestem ciekaw, czy ta unifikacja częstotliwości autobusów będzie miała zastosowanie także do autobusów aglomeracyjnych?
Czy będzie w układzie częstotliwości dla niektórych linii na przykład 60/90 minut zamiast nieregularnych pór odjazdów?
Tutaj pewnie będzie ciężko, raz że często na aglo masz jedną brygadę, która po prostu szybciej nie wyrobi, a dwa to już kwestia gminy ościenne, czy dopłaci do częstszego autobus.Nicko pisze: ↑18 mar 2023, 19:26 Z tego co widzę, to piszecie na razie tylko o autobusach miejskich.
Jestem ciekaw, czy ta unifikacja częstotliwości autobusów będzie miała zastosowanie także do autobusów aglomeracyjnych?
Czy będzie w układzie częstotliwości dla niektórych linii na przykład 60/90 minut zamiast nieregularnych pór odjazdów?
Gdzieś potną i zrobią f15 zamiast f12, by zrobić f7,5 zamiast f10. Też taka opcja wchodzi w grę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość