Tak powstały 176 i 702. Parafrazując klasyka "Gdzie Franek nie może, tam Kuliga poślą"edek3253 pisze: 29 kwie 2023, 10:41 Mam wrażenie, ze w tym mieście jak coś jest medialne to zaraz poślą np wiceprezydenta i da się wiele rzeczy osiągnąć.

Tak powstały 176 i 702. Parafrazując klasyka "Gdzie Franek nie może, tam Kuliga poślą"edek3253 pisze: 29 kwie 2023, 10:41 Mam wrażenie, ze w tym mieście jak coś jest medialne to zaraz poślą np wiceprezydenta i da się wiele rzeczy osiągnąć.
W temacie dojazdu do Balic naciskamy na ZTP od wielu miesięcy, najpierw gdy powstało "300", potem gdy zlikwidowano "208". Niestety ZTP jest tu nieustępliwe i uważa że "300" jest wystarczające, co najwyżej może kiedyś wzmocnią je do f15. Naciskamy też na oddanie połączenia Woli Justowskiej z lotniskiem i tu może uda się coś wywalczyć.edek3253 pisze: 29 kwie 2023, 10:41Może PKK jakoś pomożecie w tych sprawach tj. autobusu na lotnisko oraz na Bronowice-Mydlniki-Wola J.?
A jakby zmienić 702 w 508 Bronowice Małe - Zakliki - Kasztanowa - Piastowska - Bronowicka - Bronowice Małe z f=20-30 min? Z obsługą tylko wybranych przystanków. Skoro jedyną trudnością byłby już tylko most na Rudawie w Mydlnikach, to może Autosany 8,5m dadzą radę? Linia dla MPK do czasu nowego operatora.Kaszmir pisze: 30 kwie 2023, 11:19 Także na razie z tego co mi powiedziano "702" idzie do likwidacji i nie będzie zastępstwa.
Jadąc od Mydlnik na moście dadzą radę.edek3253 pisze: 30 kwie 2023, 12:27 Skoro jedyną trudnością byłby już tylko most na Rudawie w Mydlnikach, to może Autosany 8,5m dadzą radę?
Trzeba by przeliczyć. Wydaje mi się, że pomijając "702", liczba brygad jest zbliżona do tej sprzed remontu. Wprawdzie "7xx" jeżdżą naokoło więc mają więcej brygad, jednak w zamian zawieszono "109", a i "792" nie dojeżdża do Dw. Gł. Wschód tylko kończy przy Cracovii.mkm3 pisze: 30 kwie 2023, 14:03A trasy objazdowe z powodu remontu KJ nie angażują więcej brygad niż stan przed remontem, pomijając 702?
W Mydlnikach na moście nawet Autosan nie zmieści się. Tam tylko busy wielkości Sprinterów.mkm3 pisze: 30 kwie 2023, 14:03 A trasy objazdowe z powodu remontu KJ nie angażują więcej brygad niż stan przed remontem, pomijając 702? Zlikwidują 734 to zwolnią się autosany. Gdyby 300 pojechała przez Wolę to kolejna oszczędność brygad. 700 wyleci to też wolny jeden kierowca.
Jadąc od Mydlnik na moście dadzą radę.
"700" - pustak na miarę dawnego "504"?Michajlo pisze: 03 maja 2023, 21:37 Powie mi ktoś po co linia widmo "700" jeździ aż do 23... Przecież trasa niby nie długa ale o tej godzinie zresztą jak przez większość dnia jeździ pusta... nie dało się tam po prostu jako wariant podciągnąć 702??
Wysłane z mojego CPH2481 przy użyciu Tapatalka
Subiektywnie patrząc to da się zrobić wszystkie rzeczy, które patrząc obiektywnie są niemożliwe do zrobienia.yosujiro pisze: 12 maja 2023, 16:30 ZTP potwierdza w korespondencji do mieszkańców likwidację 702, chociaż ja z argumentacją się nie zgadzam i uważam, że akurat Karsany na dwukierunkowym Na Błonie spokojnie by dały radę...
Użytkownicy przeglądający to forum: M0096 i 14 gości