A skracanie 192 do Kleparza czym jest spowodowane?
https://www.facebook.com/reel/1310220232927203/?s=1x1ZTP pisze:Brakiem miejsca na końcówce Dworzec Wschód, w zamian docelowo będzie miała większą częstotliwość.
A skracanie 192 do Kleparza czym jest spowodowane?
https://www.facebook.com/reel/1310220232927203/?s=1x1ZTP pisze:Brakiem miejsca na końcówce Dworzec Wschód, w zamian docelowo będzie miała większą częstotliwość.
Często jeżdżę 902 w nocy i od poniedziałku do czwartku mało kto korzystał z tej linii z Bielan i okolic.pjetrek pisze: ↑24 maja 2023, 20:50 Pogorszy się też km nocna... Przez ostatnie pół roku mieszkańcy Bielan mogli się cieszyć nocką każdego dnia, a dodatkowo także Zakamycze miało dostęp do jakiejkolwiek km nocnej. Od czerwca mieszkańcy Bielan znów będą musieli sprawdzać jaki jest dzień tygodnia, a mieszkańcy Zakamycza brać taxi/ubera lub własne cztery kółka...
Do tego Rada Dzielnicy VII nie dostała czasu aby się odnieść do zmian w siatce. Tzn. kilka tygodni temu konsultowano wstępny plan, jednak był on sporo inny niż ten finalny.
Komunikacja w tamtym rejonie dość mocno oberwała względem tego co jest teraz..Kaszmir pisze: ↑30 maja 2023, 13:42 Pojawiły się rozkłady: https://rozklady.mpk.krakow.pl/?lang=PL ... d=20230601
"102" w dni powszednie jednak zostaje z f20, nie wraca do f24.
"134" zgodnie z obietnicą powrót do f10.
"434" niby f20, jednak z powodu przerw dla prowadzących, będą też przerwy 30-minutowe.
"192" warianty do Olszanicy Borów f40, z wyjątkiem godz. 13 gdy wchodzi dodatkowy kurs i przez chwilę jest f20. Wieczorami niestety przerwy nawet godzinne.
Ja to się przekonałam już wiele razy, że w wielu miejscach światła generują większy korek niż gdy są wyłączoneyosujiro pisze: ↑31 maja 2023, 8:38 Po uruchomieniu świateł na skrzyżowaniu z Jesionową o 8 korek na KJ sięgał Grabowej
https://www.facebook.com/groups/wolajus ... 209729990/
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości