Skała, Sułoszowa
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Zamontowano brakujące przystanki dla linii A12 w Cianowicach i Przybysławicach. Czekamy na rozpoczęcie ich obsługi przez Koleje Małopolskie. Zamontowano również brakujący przystanek w Cianowicach Małych dla przyszłej trasy 267.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Zobaczymy... w każdym razie na ten moment niemal wszystko co było potrzebne do wydłużenia 267 jest gotowe. Z tego co wiem to będzie jeszcze wykonowany peron przystankowy na którymś z przystanków między Smardzowicami i Cianowicami Małymi. Natomiast poza tym data uruchomienia 267 do Skały zależy już tylko i wyłącznie od decyzji ZTP.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Tak, zresztą nawet jest gotowy rozkład dla tego przystanku na którym to widać że są zaznaczone odjazdy dla obu kierunków tak jak na Marszowcu.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Na ten moment nie ma nowych informacji na temat projektu rozkładu jazdy dla 267. Nie wiem czy zostaną wprowadzone zmiany w kursowaniu wieczorami ale ostatni autobus w weekend o 18 to zdecydowanie nie jest dobry pomysł.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Ekspert
- Posty: 1130
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Skała
Ale czy ktoś po ostatnich zmianach w wydaniu ZTP w ogóle traktuje jeszcze KMK jako realną alteratywę w dojazdach do pracy i jako cokolwiek pewnego?
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Jest tak dlatego, że:
1) Pierwotnie Skała chciała 337 ale Zielonki nie zgodziły się na wydłużenie tej linii.
2) Przez kilka miesięcy trwało ustalanie rozkładu jazdy dla 267 i udało się to dopiero w okolicach kwietnia.
3) Na trasie brakowało przystanków, które gmina musiała umieścić w nowej organizacji ruchu i postawić. Brakujący przystanek pojawił się dopiero w czerwcu.
4) ZTP nie ustaliło jeszcze terminu uruchomienia linii. Radni i Burmistrz chcą żeby 267 ruszyło 1 sierpnia wraz z pojawieniem się integracji biletowej z kolejami małopolskimi.
5) Ciągle brakuje kasy na transport w Krakowie, a wydłużenie wiąże się z kursowaniem 2 brygad zamiast jednej. Pieniądze ze strony Skały są zabezpieczone natomiast Kraków który tnie koszta wszędzie gdzie się da może być oporny w wydłużeniu tej linii przed końcem wakacji.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Do Grębynic mają linię dowożącą ludzi z 337, więc w sumie to dla Zielonek nawet lepiej, bo pusta jeździć nie będzie jak do tej pory.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Specjalista
- Posty: 389
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Maszyce i Smardzowice zyskują dojazd do Skały i drugą brygadę na 267, więc w tygodniu w szczycie mają autobus z f70 a nie f120. Natomiast wieczory w weekend to według mnie mocne nieporozumienie a to że wieczorami kursują koleje małopolskie nie jest dla mnie żadnym wytłumaczeniem bo do Smardzowic i Maszyc one nie dojeżdżają.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości