Ciężko to zgrać przy okazji tego remontu, bo na budowę tramwaju do Mistrzejowic fizycznie weszli dzisiaj. Najpewniej połączenie będzie realizowane w przyszłym roku w wakacje, jeśli się nic po drodze nie wydarzy.abuk pisze: 03 lip 2023, 15:08 Ja mam natomiast pytanie, czy udało się zbiegnąć w czasie rozbudowę skrzyżowania na Meissnera o dodatkowe połączenia torowe z nową linią do Mistrzejowic, czy w ciągu roku szkolnego znowu rozwalą tą część miasta, powodując kolejne korki?
Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Przecież jest to oczywiste, że nie będą tego robić w tym roku czy nawet w 2024.abuk pisze: 03 lip 2023, 15:08 Ja mam natomiast pytanie, czy udało się zbiegnąć w czasie rozbudowę skrzyżowania na Meissnera o dodatkowe połączenia torowe z nową linią do Mistrzejowic, czy w ciągu roku szkolnego znowu rozwalą tą część miasta, powodując kolejne korki?

To jest etap inwestycji który będzie zapewne realizowany jako ostatni więc przypuszczam, że w 2025 kiedy ma się zakończyć inwestycja.

Zresztą potwierdzają to media:
Źródło:tymczasowe zmiany w kursowaniu komunikacji tramwajowej przez ul. Mogilską i al. Jana Pawła II oraz docierającej do pętli w Mistrzejowicach planowane są na 2025 rok.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/ruszy ... 51747.html
-
- Ekspert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Ja generalnie nie rozumiem, czemu ta '74' kończy na TAKW, a nie jedzie dalej przez Lema i al. Pokoju do centrum. I czemu inne linie tak nie jadą? Przecież zgodnie z dokumentacją dla KST IV w Lema jest już torowisko i nie będzie problemu z tramwajami skręcającymi z Meissnera, bo część jedzie prostopablo pisze: 03 lip 2023, 9:08 A to nie mogło miasto wcześniej przygotować się do tego remontu? Nie można było zapobiec temu, by takie sytuacje nie miały miejsca? Wiadomo było, że cały ruch tramwajowy pojedzie w stronę Nowej Huty przez Aleję Pokoju. Czy to miasto jest naprawdę aż tak żałosne?

Tego się ponoć "nie da"Kaszmir pisze: 03 lip 2023, 9:46 suchy, tomta1 - przystanek "Muzeum Lotnictwa" przed skrzyżowaniem rzeczywiście wyprowadzałby ludzi na zbyt stromą skarpę. Tu zostałem przez Was przekonanyLepsza jest propozycja za skrzyżowaniem.

Ten ponoć potencjalnie ma być kosztem DDR.Kaszmir pisze: 03 lip 2023, 9:46Nie jestem pewny, czy akceptuję wnioski co do "Cystersów". Wszak w wielu miejscach w Krakowie pasażerowie wysiadają na ciągi pieszo-rowerowe. Wydaje się więc, że takie rozwiązanie jest możliwe, zwłaszcza że tu byłoby tymczasowe. Można dyskutować gdzie jest większy ruch czy szerszy chodnik, niemniej samo zjawisko nie jest czymś nieregularnym. Tak czy owak, jakieś rozwiązanie istnieje skoro będzie wdrożone.
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Gdzie?Kaszmir pisze: 03 lip 2023, 9:46 Wszak w wielu miejscach w Krakowie pasażerowie wysiadają na ciągi pieszo-rowerowe.
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Wielicka/Wlotowa: https://www.google.com/maps/@50.0199797 ... ?entry=ttu
Bobrzyńskiego: https://www.google.com/maps/@50.0205268 ... ?entry=ttu
Medweckiego: https://www.google.com/maps/@50.076272, ... ?entry=ttu
Półłanki: https://www.google.com/maps/@50.0443446 ... ?entry=ttu
Saska: https://www.google.com/maps/@50.0453265 ... ?entry=ttu
Prądnicka: https://www.google.com/maps/@50.0808069 ... ?entry=ttu
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/urzed ... 51765.html
Jak miło, że ZTP zadbało o pasażerów linii 14 i opracowało dla nich porady na czas jej zawieszenia.
Jak miło, że ZTP zadbało o pasażerów linii 14 i opracowało dla nich porady na czas jej zawieszenia.
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Przesiadki między liniami z f20, no bardzo zachęcająceKowalik pisze: 04 lip 2023, 12:42 https://lovekrakow.pl/aktualnosci/urzed ... 51765.html
Jak miło, że ZTP zadbało o pasażerów linii 14 i opracowało dla nich porady na czas jej zawieszenia.

Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Ta "4" to musi być jakaś tytaniczna linia
Tyle bierze na siebie:
-> za zawieszoną "5" -> jest "4",
-> za zawieszoną "14" -> jest "4",
-> za zawieszoną "44" -> jest "4".

-> za zawieszoną "5" -> jest "4",
-> za zawieszoną "14" -> jest "4",
-> za zawieszoną "44" -> jest "4".
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/295-2023Uruchomienie dodatkowego przystanku Cystersów
od 8.07.2023
704
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 8.07.2023 r. (sobota) zostanie uruchomiony dla linii 704 nowy, tymczasowy przystanek o nazwie Cystersów. Będzie on zlokalizowany na ul. Mogilskiej, przed skrzyżowaniem z ul. Cystersów, w kierunku Ronda Mogilskiego. Przystanek będzie funkcjonował jako “stały”.
-
- Specjalista
- Posty: 307
- Rejestracja: 19 maja 2020, 9:03
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Widzę że presja również i na tym forum ma sens

Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Jaka presja? Przystanek był planowany, to że nie został wprowadzony od początku wynikało z tego co się dowiedziałem negatywnej opinii Policji i potrzebny był nowy projekt.
-
- Ekspert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
To może jeszcze MLP? Skoro już ten przystanek w przeszłości był xd
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Tu jest stanowisko ZTP w tej sprawie w odpowiedzi na interpelację radnego Sęka:kot_feliks pisze: 05 lip 2023, 18:20 To może jeszcze MLP? Skoro już ten przystanek w przeszłości był xd
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... 6-29_1.PDF
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
#niedasię
W kierunku huty - usunięcie wygrodzeń nie powinno przekraczać możliwości organizatora ruchu. W kierunku centrum - można było chociażby zlokalizować przystanek wcześniej, na wysokości przejścia ścieżki rowerowej w CPR zamieniając tymczasowo ścieżkę rowerową z chodnikiem funkcjami.
Przystanku nie było przed 2015 rokiem, ale od tego czasu powstało tu przecież spore osiedle.
W kierunku huty - usunięcie wygrodzeń nie powinno przekraczać możliwości organizatora ruchu. W kierunku centrum - można było chociażby zlokalizować przystanek wcześniej, na wysokości przejścia ścieżki rowerowej w CPR zamieniając tymczasowo ścieżkę rowerową z chodnikiem funkcjami.
Przystanku nie było przed 2015 rokiem, ale od tego czasu powstało tu przecież spore osiedle.
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Mogilskiej i Grzegórzeckiej
Choć sam dużo jeżdżę rowerem, to nie rozumiem argumentu o utrudnianiu przejazdu rowerzystom. Tak jak tu proponowano, można było zrobić wspólny ciąg pieszo-rowerowy na obecnym chodniku. Nie jest to super rozwiązanie, jednak chodzi o miesiąc-półtora, a wg mnie to mniejsze zło niż zostawianie mieszkańców bez przystanku. Do tego kawałek dalej, na Mogilskiej, też jest miejsce z takim ciągiem - a tam rowerzystów jest tym więcej bo dochodzą ci od strony Meissnera.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość