Kaszmir pisze: 07 sie 2023, 21:38
Zależy jak liczyć. "132" pewnie będzie takim "139 bis" i ma być z nim skoordynowane. Podobnie "178+578" tworzą jedną linię, czy "172+572". Acz na rozkładach są oczywiście osobno.
No nie za bardzo, bo jednak '132' jedzie jedynie do DGW, a poza tym zapewne będzie zawieszane przy każdej możliwej okazji. Ze '172/572' ta druga jeździ jedynie w szczycie. Zostaje jedynie '178/578'.
Po wakacjach miasto koniecznie powinno wyprodukować kolejne spoty zachęcające do przesiadki z aut do KMK. A potem pociąć kolejne linie.
Pomijam totalny brak możliwości koordynacji A <> T poza szczytem, co jest debilizmem do kwadratu :/
Zresztą w ogóle mam wrażenie, że od jakiegoś czasu siatka KMK jest tworzona nie tyle po to, aby sensownie gdzieś dojechać, co w dużej mierze, aby sobie zrobić fotkę nowego numerka nowej linii w nowym miejscu. Tak to trochę niestety wygląda
Swoją drogą takie pytanie, pod kątem też posta wcześniej. Skoro 132 ma jeździć jedynie w szczycie, to jak skoordynować ze sobą 132, 139, 501, 511...?
- w szczycie 132/139 z f 7,5 tak? 501/511 również z f 7,5 tak?
- a w międzyszczycie nagle będzie koordynacja 139/501...?
- czy może spora część NH zostanie z dwoma potworkami z f20 jeżdżącymi stadnie?
- w sumie i tak taka sytuacja wystąpi, bo przecież 139 i 501 mają różne czasy przejazdu... (a tak było mocniejsze 139...);
A to jest jeden, jedyny przykład z setek przykładów przy takim pierdyliardzie linii...