Kaszmir pisze: ↑24 sie 2023, 18:32
Mimo wszystko "164" podkradnie część potoków, a osoby mieszkające bliżej wiaduktu mogą nawet woleć go niż schodzić do "173".
Z "310" to zmiana raczej tymczasowa (jeśli rzeczywiście będzie skrócone). Mimo wszystko dalej dojedzie do Alej.
Wg mnie łącznie jest na plus. "164", "173" i "310" dadzą razem 12 kursów/h w szczycie i 8 poza, chyba nigdy w ostatnich 20 latach tyle nie było.
Mimo wszystko, pasażerowie aglo będą woleć 173, bo ono staje na dole, i nie trzeba stać na światłach, tak samo wysiadając na Bronowicach SKA. Zresztą, Bronowice SKA wrzuciłem przy okazji, najgorzej na zmianach wychodzi Chełmońskiego i rejon ROK + przesiadkowicze na nim.
Do tego pasażerowie może i się pomieszczą, ale oferta jest okrajana. Wprawdzie 310 skracamy tymczasowo - ale na rok, i to zakładając że nie będzie opóźnień. Zdecydowanie wystarczająco czasu, żeby zastanowić się nad układem a nie ciąć i "jakoś to będzie". Więc przez najbliższy rok Chełmońskiego będzie mieć 0 kursów/h do ronda Grunwaldzkiego, a rondo Ofiar Katynia - 4. Obecnie mają odpowiednio 4 i 9.
Ogólnie zmiany odbieram mimo to pozytywnie, natomiast w świetle możliwego skrócenia 310, nie mogę się zgodzić aby były korzystne dla wszystkich.