Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Dlaczego 112 i 162 nie mogą być na Cracovii przez brak punktu socjalnego? A jednocześnie 310 może być?
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Dla 112 i 162 to wydłużenie trasy, a dla 310 skrócenie. Zatem sprawa jest jasna, że chodzi o oszczędność i zwolnienie miejsca na os. Podwawelskim.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Dobrze. Tylko co z obowiązkowym punktem socjalnym?
-
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Być może będą przejazdy techniczne na Cichy Kącik. Innego rozwiązania nie widzę, a wątpię że MPK zgodzi się na tak długą linię bez żadnej końcówki z punktem socjalnym.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Jakie 420?yosujiro pisze: 25 sie 2023, 9:53 Zmiana właściwie na plus, ale się zastanawiam jaki jest w sumie sens dawać tam teraz 144, skoro będzie dość mocne 120+ 420?

A co do zmian 144/194 to jak pisał @pablo dalej to nie rozwiązuje problemu na Makowskiego... zmieniły się tylko numerki a problem pozostaje ten sam... najbardziej optymalny był układ przed zmianą 130 dwa lata temu, tylko że wtedy przydałoby się, żeby 140 była linią z prawdziwego zdarzenia, która zapewnia szybki i częsty dojazd z Azorów do tramwaju i do centrum...
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Zgadzam się całkowicie.pjetrek pisze: 25 sie 2023, 10:21 Jakie 420?![]()
A co do zmian 144/194 to jak pisał @pablo dalej to nie rozwiązuje problemu na Makowskiego... zmieniły się tylko numerki a problem pozostaje ten sam... najbardziej optymalny był układ przed zmianą 130 dwa lata temu, tylko że wtedy przydałoby się, żeby 140 była linią z prawdziwego zdarzenia, która zapewnia szybki i częsty dojazd z Azorów do tramwaju i do centrum...
-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Nie nazwałbym tego wydłużeniem, nie ma znaczącej różnicy od Grunwaldzkiego na Podwawelskie a pod Cracovię.Paulow pisze: 25 sie 2023, 10:08 Dla 112 i 162 to wydłużenie trasy, a dla 310 skrócenie. Zatem sprawa jest jasna, że chodzi o oszczędność i zwolnienie miejsca na os. Podwawelskim.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Wychodzi na to, że układ ze 130 zahaczającym o Łokietka, który tu parę osób krytykowało, wcale nie był taki zły.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Nie no nie przesadzaj... lekko licząc wg Google na Podwawelskie jest ok. 800 metrów a pod Cracovię 2,3 km.... czyli blisko 3 razy więcej!MichalTyniec pisze: 25 sie 2023, 11:15 Nie nazwałbym tego wydłużeniem, nie ma znaczącej różnicy od Grunwaldzkiego na Podwawelskie a pod Cracovię.
-
- Znawca
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 lip 2023, 20:58
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
MichałTyniec, przecież jakbyś wysiadł że 112/162 na Rynku Dębnickim i przeszedł się ulicą Madalińskiego na Konopnickiej, to byś szybciej dojechał pod Cracovię z przesiadką.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Podobno mają być przejazdy techniczne na Cichy kącik co dwa kółka.Scania_9640 pisze:Być może będą przejazdy techniczne na Cichy Kącik. Innego rozwiązania nie widzę, a wątpię że MPK zgodzi się na tak długą linię bez żadnej końcówki z punktem socjalnym.
pjetrek- Kaszmir dziś podał że 154 zmieni się w 420 z nowego Kleparza do Toń.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Ponoć ma być 420 Tonie-Łokietka-Nowy Kleparz. 120 też na Nowy Kleparz zamiast do KG. A autobus numer 154 pożegnamy. Tyle wyczytałem w innych wątkach na forum.
-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
No pod warunkiem że jakiś autobus przyjedzie od strony Bonarki niespóźniony więcej jak kilkanaście minut bo takie obstawiam opóźnienie a poza tym to nie chodzi tylko że jest szybciej tylko że można bez przesiadki dostać się bliżej centrum a nie dla wszystkich jest fajne i wygodne chodzenie pod przejście podziemne.eurokierzaw pisze: 25 sie 2023, 11:20 MichałTyniec, przecież jakbyś wysiadł że 112/162 na Rynku Dębnickim i przeszedł się ulicą Madalińskiego na Konopnickiej, to byś szybciej dojechał pod Cracovię z przesiadką.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
No tak, żebyś Ty miał wygodniej to należy wygenerować dodatkowe koszta wrzucając Tynieckie autobusy na bardzo ruchliwy komunikacyjnie ciąg, gdzie co chwila coś Ci jedzie. Dodatkowo skazujesz te autobusy na stanie w korku związanym z remontem mostu. Po trzy od Jubilatu wjazd pod Cracovię jest mocno utrudniony bo albo przegub zablokuje skrzyżowanie pod Muzeum, albo utknie przy zawrotce w korku. Po cztery pod Cracovią nie ma za dużo miejsca. Teraz pojadą 307/310 ale za 502 który pojedzie do Placu na Stawach.MichalTyniec pisze: 25 sie 2023, 11:33 No pod warunkiem że jakiś autobus przyjedzie od strony Bonarki niespóźniony więcej jak kilkanaście minut bo takie obstawiam opóźnienie a poza tym to nie chodzi tylko że jest szybciej tylko że można bez przesiadki dostać się bliżej centrum a nie dla wszystkich jest fajne i wygodne chodzenie pod przejście podziemne.
-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Wszędzie się poprawia ale według Ciebie tu przecież nie trzeba? I nie mi wygodniej tylko tłumom ludzi którzy tam codziennie chodzą a remont mostu wiecznie trwać nie będzie tylko do listopada, jak ktoś szuka problemu na siłę to go zawsze znajdzie, ja takiego przeciwskazania żeby go tam nie było nie widzę absolutnie.Adrian14 pisze: 25 sie 2023, 12:44 No tak, żebyś Ty miał wygodniej to należy wygenerować dodatkowe koszta wrzucając Tynieckie autobusy na bardzo ruchliwy komunikacyjnie ciąg, gdzie co chwila coś Ci jedzie. Dodatkowo skazujesz te autobusy na stanie w korku związanym z remontem mostu. Po trzy od Jubilatu wjazd pod Cracovię jest mocno utrudniony bo albo przegub zablokuje skrzyżowanie pod Muzeum, albo utknie przy zawrotce w korku. Po cztery pod Cracovią nie ma za dużo miejsca. Teraz pojadą 307/310 ale za 502 który pojedzie do Placu na Stawach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości