Tak już widzę tych pasażerów z KG jadących do Niepołomic.Scania_9640 pisze: 12 wrz 2023, 17:32 Chcesz zapchać 301 kolejnymi pasażerami z prądnickiej i KG? Gratulację pomysłu![]()


Tak już widzę tych pasażerów z KG jadących do Niepołomic.Scania_9640 pisze: 12 wrz 2023, 17:32 Chcesz zapchać 301 kolejnymi pasażerami z prądnickiej i KG? Gratulację pomysłu![]()
Trasowo to by się mogło spiąć. Acz częstotliwość wg mnie jest tu problemem, nie tylko w weekendy. W międzyszczycie linia ma f30, to mało. Nawet w szczycie jest f20 - niby tylko jeden kurs mniej niż f15 na "513", jednak i samo "513" oznaczało okrojenie względem dawnego f12 na "164", o co część mieszkańców była niepocieszona. Gdyby "301" miało f15/20, to można by pomyślećMr. Passenger pisze: 12 wrz 2023, 17:13Może trochę szalony pomysł, ale czy "301" nie mogłoby jechać po trasie "513" do Krowodrzy, skoro pokrywa się z nią na 90% trasy i kończy na Kleparzu? Zwłaszcza jeśli od października miałyby pojawić się na niej przegubowce. Jedyne co mogłoby być przeszkodą to słaby rozkład "301" w weekendy, ale chyba coś było ostatnio mówione o potencjalnych wzmocnieniach od przyszłego roku, więc może udałoby się to połączyć. Prądnicka nadal utrzymałaby autobus w stronę południa, a "503" mogłoby dostać z powrotem lepszą częstotliwość.
Nie do Niepołomic a po prostu gdzieś na Aleje
Tak się zastanawiam, czy nie można by dołożyć do nazwy końcówki słowa Prokocim. Najlepiej na początku jako pierwszego wyrazu. A jeszcze lepiej, by zrezygnować ze słowa Miejskie, bo nazwa pętli składająca się z czterech wyrazów to trochę zbyt długa jest. Byłoby Prokocim Centrum Opieki.Kolec pisze: 12 wrz 2023, 20:24
Choć minusem jest dla wielu niewiele mówiąca końcówki : Miejskie Centrum Opieki przez co potencjalni pasażerowie nie korzystają jak na razie z tej linii ale miejmy nadzieję że wkrótce się to zmieni.
Ale mieli tylko 1/3 naszego pecha - ominęło ich dwukrotne wybicie podstacji, jedynie koparka zerwała im siećmkm3 pisze: 13 wrz 2023, 9:29 Tak psioczyło wielu na Kraków, a Warszawa również miała pecha https://www.facebook.com/watch?v=830939 ... cale=pl_PL![]()
Zawsze można pomyśleć o wariantowości trasy i zagęszczeniu kursów na krakowskim odcinku (chociażby właśnie do MCO/Rżąki). De facto likwidacja 513 (wchłonięcie do 301) może dać zaoszczędzone wzkm, i można wtedy pomyśleć o dogęszczeniu kursów na f10/20 albo nawet f7,5/15 - i tak da to realny odzysk kilku brygad, a tak naprawdę stworzy się silne połączenie, które będzie miało w pewnym sensie realną szansę na odciążenie 503.Kaszmir pisze: 12 wrz 2023, 20:51 Trasowo to by się mogło spiąć. Acz częstotliwość wg mnie jest tu problemem, nie tylko w weekendy. W międzyszczycie linia ma f30, to mało. Nawet w szczycie jest f20 - niby tylko jeden kurs mniej niż f15 na "513", jednak i samo "513" oznaczało okrojenie względem dawnego f12 na "164", o co część mieszkańców była niepocieszona. Gdyby "301" miało f15/20, to można by pomyśleć![]()
Pech pechem, to jest imho zrozumiałe, że coś może iść nie tak zaraz po otwarciumkm3 pisze: 13 wrz 2023, 9:29 Tak psioczyło wielu na Kraków, a Warszawa również miała pecha https://www.facebook.com/watch?v=830939 ... cale=pl_PL![]()
Dla mnie najgorszy jest węzeł z Opolską, gdzie zmieszczono 10 pasów, ale nie zmieszczono przystanku tramwajowego. Pokazuje jak w pigułce, gdzie są priorytety.kot_feliks pisze: 13 wrz 2023, 12:01 Pech pechem, to jest imho zrozumiałe, że coś może iść nie tak zaraz po otwarciuChyba nikt o to nie ma pretensji.
Pretensje są o:
- betonowy projekt;
- zbyt dużą ilość ekranów akustycznych;
- punkt przesiadkowy przecięty 2x2;
- przeskalowaną infrę drogową;
- zmiany w projekcie po audycie, teleporty dla rowerzystów itd.;
- jakość wykonania infra towarzyszącej;
- potencjalnie zły projekt pod kątem podstacji;
- idiotyczny PR, jak to przecież "cały projekt jest po uwagach mieszkańców", gdzie ZIM totalnie, ale to totalnie zlewał wszystkie uwagi i się nimi latami podcierał;
Czy w Waw jest identycznie?
Nikt nie ma pretensji, że coś mogło iść nie tak - różne rzeczy się zdarzają. Ale realizacja całości inwestycji, stopień totalnego olania mieszkańców, postawienie pasażerów KMK na ostatnim miejscu względem aut itd., a do tego KŁAMSTWA po otwarciu - tak, o to można mieć pretensje.
Moim zdaniem lepsza nazwa dla pętli byłaby Szpital Uniwersytecki, bo to jednak on jest głównym celem podróży w tamto miejsce. A 99% krakowian o tym, że coś takiego jak MCO istnieje, to dowiedziało się wraz z uruchomieniem linii 513... A to czym ta instytucja się zajmuje to wie jeszcze mniej osób...pablo pisze: 12 wrz 2023, 23:20 Tak się zastanawiam, czy nie można by dołożyć do nazwy końcówki słowa Prokocim. Najlepiej na początku jako pierwszego wyrazu. A jeszcze lepiej, by zrezygnować ze słowa Miejskie, bo nazwa pętli składająca się z czterech wyrazów to trochę zbyt długa jest. Byłoby Prokocim Centrum Opieki.
Prawdą jest że skomunikowanie z Opolską jest tragiczne, ale z drugiej strony... gdzie dałbyś te przystanki? Pomiędzy Pachońskiego a Krowodrzą Górką jest około 600 metrów różnicy, gdyby wstawić przystanki idealnie po środku (Wychodziłoby nad tunelem) to do każdego przystanku miałbyś po 300 metrów. Nie za blisko?Ydhflx pisze: 13 wrz 2023, 12:51 Dla mnie najgorszy jest węzeł z Opolską, gdzie zmieszczono 10 pasów, ale nie zmieszczono przystanku tramwajowego. Pokazuje jak w pigułce, gdzie są priorytety.
Użytkownicy przeglądający to forum: LLoan, pasazer_mobilisu i 6 gości