Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Prognoza rozdziału taboru w dni powszednie po dostawie i odbiorze wszystkich Stadlerów II serii oraz kasacjach.
"1": 2xHK,13xRF,
"3": 8xHY, 6xRY
"4": 7xHG, 2xRG
"5": 6xRF,
"8": 4xHY, 11xRY,
"9": 5xHY, 4xRY
"10": 6xHY, 4xRY
"11": 2xHL,5xRP
"13": 3xRZ(2x),12xRP
"14": 8xHY, 1xRY
"16": 2xHW(s), 3xHL
"17": 3xHL,4xRP
"18": 9xHY, 8xRY
"19": 3xHL,4xRP,
"20": 2xHY, 10xRP,
"21": 2xHW(s), 4xHL
"22": 8xHY, 2xRY,
"24": 1xHY, 4xRY, 3xRG,
"44": 5xHW(c3),1xHZ(2), 1xHL
"49": 6xHL,
"50": 17xHY, 7xRY, 1xRG,
"52": 10xHG, 2xHZ(3x), 5xRG, 2xRZ(3x),
"72": 3xHL, 4xRP,
R: 3xHL, 2xRF, 2xRP,
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 17/23 - 74%
RY: 47/55 - 85%
HY: 68/80 - 85%
RP: 41/50 - 82%
RF: 21/28 - 75%
HL, HK(m): 28/46 - 61%
HK: 2/6 - 33%
HW(s): 4/9 - 44%
HW(c3): 5/10 - 50%
RZ(3x): 2/4 - 50%
HZ(3x): 2/4 - 50%
RZ(2x): 3/6 - 50%
HZ(2x): 1/2 - 50%
Razem 252 brygad na 337 pociągów. PT - 125, PH -127 tak jak teraz.
"1": 2xHK,13xRF,
"3": 8xHY, 6xRY
"4": 7xHG, 2xRG
"5": 6xRF,
"8": 4xHY, 11xRY,
"9": 5xHY, 4xRY
"10": 6xHY, 4xRY
"11": 2xHL,5xRP
"13": 3xRZ(2x),12xRP
"14": 8xHY, 1xRY
"16": 2xHW(s), 3xHL
"17": 3xHL,4xRP
"18": 9xHY, 8xRY
"19": 3xHL,4xRP,
"20": 2xHY, 10xRP,
"21": 2xHW(s), 4xHL
"22": 8xHY, 2xRY,
"24": 1xHY, 4xRY, 3xRG,
"44": 5xHW(c3),1xHZ(2), 1xHL
"49": 6xHL,
"50": 17xHY, 7xRY, 1xRG,
"52": 10xHG, 2xHZ(3x), 5xRG, 2xRZ(3x),
"72": 3xHL, 4xRP,
R: 3xHL, 2xRF, 2xRP,
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 17/23 - 74%
RY: 47/55 - 85%
HY: 68/80 - 85%
RP: 41/50 - 82%
RF: 21/28 - 75%
HL, HK(m): 28/46 - 61%
HK: 2/6 - 33%
HW(s): 4/9 - 44%
HW(c3): 5/10 - 50%
RZ(3x): 2/4 - 50%
HZ(3x): 2/4 - 50%
RZ(2x): 3/6 - 50%
HZ(2x): 1/2 - 50%
Razem 252 brygad na 337 pociągów. PT - 125, PH -127 tak jak teraz.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Dzisiejszy rozdział taboru prawdopodobnie prezentuje się następująco:
"1": 13xRF, 2xHK(2k)
"3": 6xRY, 8xHY
"4": 2xRG, 7xHG
"5": 6xRF
"8": 13xRY, 2xHY
"9": 5xHY, 4xRP
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 5xRP, 2xHL
"13": 1xHW(c3), 3xRZ(2x), 11xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 2xHL, 3xHW(s)
"17": 4xRP, 3xHL
"18": 8xRY, 9xHY
"19": 4xRP, 3xHL
"20": 10xRP, 2xHL
"21": 2xHK(1k), 1xHL, 3xHW(s)
"22": 2xRZ(3x), 8xHY
"24": 3xRG, 4xRY, 1xHY
"44": 7xHW(c3)
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 7xRY, 17xHY
"52": 3xRZ(3x), 3xHZ(3x), 4xRG, 9xHG
"72": 4xHL, 3xRP
R: 2xRF, 1xRP, 4xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 10/14 - 71%
HG: 16/23 - 70%
RY: 44/52 - 85%
HY: 63/72 - 88%
RP: 42/50 - 84%
RF: 21/28 - 75%
HL, HK(1k): 27/46 - 59%
HK(2k): 2/6 - 33%
HW(s): 6/8 - 75%
HW(c3): 8/15 - 53%
RZ(3x): 5/6 - 83%
HZ(3x): 3/4 - 75%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Zamiany brygad między zajezdniami zaszły na liniach "3", "13", "20" i "72". W efekcie z ostatniej zniknął tabor wysokopodłogowy. Względem poprzedniego tygodnia wzrosło wykorzystanie HY, RP oraz RZ(2x), a spadło wykorzystanie RG, RY, HL i HK(1k). Bez zmian wykorzystanie HG, RF, HK(2k), HW(s) oraz HZ(2x). Ilostan HW(c3), RZ(3x) oraz HZ(3x) się zmienił, w związku z czym nie można mówić ani o wzroście ani o spadku wykorzystania. Niestety wykorzystanie niskopodłogowych tramwajów 40m+ oraz EU8N i jednokierunkowych N8 szoruje po dnie. Jednocześnie po krakowskich torowiskach ciągle jeździ aż 14 niebezpiecznych tramwajów wiedeńskich, które już dziś dałoby się wycofać z ruchu przy zoptymalizowaniu wykorzystania taboru.
.
"1": 13xRF, 2xHK(2k)
"3": 6xRY, 8xHY
"4": 2xRG, 7xHG
"5": 6xRF
"8": 13xRY, 2xHY
"9": 5xHY, 4xRY
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 5xRP, 2xHL
"13": 3xRZ(2x), 12xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 5xHL
"17": 4xRP, 3xHL
"18": 8xRY, 9xHY
"19": 4xRP, 3xHL
"20": 6xHY, 6xRP
"21": 6xHL(HK(1k))
"22": 2xRY, 8xHY
"24": 6xRG, 2xHG
"44": 7xHL
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 7xRY, 17xHY
"52": 5xRZ(3x), 3xHZ(3x), 2xRG, 9xHG
"72": 7xRP
R: 2xRF, 1xRP, 4xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 18/23 - 78%
RY: 46/55 - 84%
HY: 68/80 - 85%
RP: 39/50 - 78%
RF: 21/28 - 75%
HL, HK(1k): 34/46 - 74%
HK(2k): 2/6 - 33%
RZ(3x): 5/6 - 83%
HZ(3x): 3/4 - 75%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Łącznie 252 brygady przy ilostanie 318 (wykorzystanie 79%). 125 brygad z Podgórza, 127 z Huty, czyli tak jak u Ciebie
. Nie jest to oczywiście optymalny rozdział taboru, jednak możliwie zbliżony do obecnego i z zachowaniem realiów układu remontowego (m.in. niskie wykorzystanie tramwajów dwukierunkowych). Dlaczego taki scenariusz nie może wejść w życie po ostatnim debiucie?
Oczywiście remonty kiedyś się skończą, jednak na stan wpisane zostaną już prawdopodobnie do tego czasu kolejne 3 GT8N oraz Stadler Tina. Jak wtedy może wyglądać rozdział taboru?
"1": 10xRP, 6xHL
"2": 4xRF
"3": 6xRY, 8xHY
"4": 2xRG, 8xHG
"5": 7xHL(HK(1k))
"6": 7xRF
"8": 13xRY, 2xHY
"9": 5xHY, 4xRY
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 7xRF
"13": 3xRZ(2x), 12xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 5xHL
"17": 7xRP
"18": 8xRY, 9xHY
"19": 7xRP
"20": 6xHY, 6xRP
"21": 3xHL, 3xHK(2k)
"22": 2xRY, 8xHY
"24": 6xRG, 2xHG
"44": 7xHL
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 7xRY, 17xHY
"52": 5xRZ(3x), 3xHZ(3x), 2xRG, 9xHG
R: 3xRF, 4xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 19/23 - 83%
RY: 46/55 - 84%
HY: 68/81 - 84%
RP: 42/50 - 84%
RF: 21/31 - 68%
HL, HK(1k): 36/46 - 78%
HK(2k): 3/6 - 50%
RZ(3x): 5/6 - 83%
HZ(3x): 3/4 - 75%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Łącznie 259 brygad przy ilostanie 322 (wykorzystanie 80%), na co składa się 128 brygad z Podgórza i 131 z Huty. Wykorzystanie każdego rodzaju taboru poniżej 85% i rozdział taboru zadowalający chyba wszystkich (chociaż co do dwóch linii z Konstalami na Bieżanowie mam wątpliwości). Mam nadzieję, że docelowo będzie to wyglądać właśnie tak lub bardzo podobnie. Oczywiście nie jestem za kasacją wszystkich egzemplarzy E1 - dwa lub trzy egzemplarze powinny pozostać w zajezdni jako tabor muzealny i okazjonalnie kursować na linii "0"
. Większy ilostan jest zbędny, a wykorzystanie niskopodłogowych i niskowejściowych tramwajów 26m na poziomie 102/133 (77%) pozostawia spory bufor bezpieczeństwa.
"1": 13xRF, 2xHK(2k)
"3": 6xRY, 8xHY
"4": 2xRG, 7xHG
"5": 6xRF
"8": 13xRY, 2xHY
"9": 5xHY, 4xRP
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 5xRP, 2xHL
"13": 1xHW(c3), 3xRZ(2x), 11xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 2xHL, 3xHW(s)
"17": 4xRP, 3xHL
"18": 8xRY, 9xHY
"19": 4xRP, 3xHL
"20": 10xRP, 2xHL
"21": 2xHK(1k), 1xHL, 3xHW(s)
"22": 2xRZ(3x), 8xHY
"24": 3xRG, 4xRY, 1xHY
"44": 7xHW(c3)
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 7xRY, 17xHY
"52": 3xRZ(3x), 3xHZ(3x), 4xRG, 9xHG
"72": 4xHL, 3xRP
R: 2xRF, 1xRP, 4xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 10/14 - 71%
HG: 16/23 - 70%
RY: 44/52 - 85%
HY: 63/72 - 88%
RP: 42/50 - 84%
RF: 21/28 - 75%
HL, HK(1k): 27/46 - 59%
HK(2k): 2/6 - 33%
HW(s): 6/8 - 75%
HW(c3): 8/15 - 53%
RZ(3x): 5/6 - 83%
HZ(3x): 3/4 - 75%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Zamiany brygad między zajezdniami zaszły na liniach "3", "13", "20" i "72". W efekcie z ostatniej zniknął tabor wysokopodłogowy. Względem poprzedniego tygodnia wzrosło wykorzystanie HY, RP oraz RZ(2x), a spadło wykorzystanie RG, RY, HL i HK(1k). Bez zmian wykorzystanie HG, RF, HK(2k), HW(s) oraz HZ(2x). Ilostan HW(c3), RZ(3x) oraz HZ(3x) się zmienił, w związku z czym nie można mówić ani o wzroście ani o spadku wykorzystania. Niestety wykorzystanie niskopodłogowych tramwajów 40m+ oraz EU8N i jednokierunkowych N8 szoruje po dnie. Jednocześnie po krakowskich torowiskach ciągle jeździ aż 14 niebezpiecznych tramwajów wiedeńskich, które już dziś dałoby się wycofać z ruchu przy zoptymalizowaniu wykorzystania taboru.
Nie wiem czy kasacjami można nazwać wycofanie z ruchu zaledwie... 4 tramwajów wiedeńskich. Ponadto nie rozumiem czemu proponujesz kasację czterech wagonów Konstali - pozostały już wyłącznie najlepsze egzemplarze i spokojnie mogą one jeździć kilka lat jeżeli nie ulegną wypadkowi.impuls pisze: 11 wrz 2023, 0:34 Prognoza rozdziału taboru w dni powszednie po dostawie i odbiorze wszystkich Stadlerów II serii oraz kasacjach.
Skierowanie "nadmiaru" 33m na "20" akurat mi się podoba i mam nadzieję, że MPK właśnie tak postąpi

Niestety utrzymywanie tak wielkiego ilostanu przy takiej liczbie brygad jest absurdalne. We wrześniu/październiku 2020 brygad było 251 przy ilostanie 296. Nie twierdzę, że dziś należy ograniczać się do ilostanu 300, jednak (nawet biorąc pod uwagę zakończenie remontów) utrzymywanie więcej niż 320 egzemplarzy jest już absurdem. Doskonale widać to zresztą patrząc na wykorzystanie niskopodłogowych i niskowejściowych tramwajów 26m w Twojej prognozie - łącznie 92/130, co daje zaledwie 71%. Już poziom 101/130 (78%), bez innych optymalizacji pozwoliłby na wycofanie wszystkich tramwajów wiedeńskich z ruchu. Takie wykorzystanie jest jak najbardziej realne do osiągnięcia (warto wspomnieć, że 21 września 2020 wynosiło ono aż 113/130 - 87%), co tym bardziej potwierdza, że utrzymywanie tak ogromnego ilostanu, w tym aż 19 tramwajów wiedeńskich jest absurdem. Przedstawiam teraz kontrpropozycję wykorzystania taboru po debiucie wszystkich STL2 bez żadnych wiedeńców:
"1": 13xRF, 2xHK(2k)
"3": 6xRY, 8xHY
"4": 2xRG, 7xHG
"5": 6xRF
"8": 13xRY, 2xHY
"9": 5xHY, 4xRY
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 5xRP, 2xHL
"13": 3xRZ(2x), 12xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 5xHL
"17": 4xRP, 3xHL
"18": 8xRY, 9xHY
"19": 4xRP, 3xHL
"20": 6xHY, 6xRP
"21": 6xHL(HK(1k))
"22": 2xRY, 8xHY
"24": 6xRG, 2xHG
"44": 7xHL
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 7xRY, 17xHY
"52": 5xRZ(3x), 3xHZ(3x), 2xRG, 9xHG
"72": 7xRP
R: 2xRF, 1xRP, 4xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 18/23 - 78%
RY: 46/55 - 84%
HY: 68/80 - 85%
RP: 39/50 - 78%
RF: 21/28 - 75%
HL, HK(1k): 34/46 - 74%
HK(2k): 2/6 - 33%
RZ(3x): 5/6 - 83%
HZ(3x): 3/4 - 75%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Łącznie 252 brygady przy ilostanie 318 (wykorzystanie 79%). 125 brygad z Podgórza, 127 z Huty, czyli tak jak u Ciebie

Oczywiście remonty kiedyś się skończą, jednak na stan wpisane zostaną już prawdopodobnie do tego czasu kolejne 3 GT8N oraz Stadler Tina. Jak wtedy może wyglądać rozdział taboru?
"1": 10xRP, 6xHL
"2": 4xRF
"3": 6xRY, 8xHY
"4": 2xRG, 8xHG
"5": 7xHL(HK(1k))
"6": 7xRF
"8": 13xRY, 2xHY
"9": 5xHY, 4xRY
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 7xRF
"13": 3xRZ(2x), 12xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 5xHL
"17": 7xRP
"18": 8xRY, 9xHY
"19": 7xRP
"20": 6xHY, 6xRP
"21": 3xHL, 3xHK(2k)
"22": 2xRY, 8xHY
"24": 6xRG, 2xHG
"44": 7xHL
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 7xRY, 17xHY
"52": 5xRZ(3x), 3xHZ(3x), 2xRG, 9xHG
R: 3xRF, 4xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 19/23 - 83%
RY: 46/55 - 84%
HY: 68/81 - 84%
RP: 42/50 - 84%
RF: 21/31 - 68%
HL, HK(1k): 36/46 - 78%
HK(2k): 3/6 - 50%
RZ(3x): 5/6 - 83%
HZ(3x): 3/4 - 75%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Łącznie 259 brygad przy ilostanie 322 (wykorzystanie 80%), na co składa się 128 brygad z Podgórza i 131 z Huty. Wykorzystanie każdego rodzaju taboru poniżej 85% i rozdział taboru zadowalający chyba wszystkich (chociaż co do dwóch linii z Konstalami na Bieżanowie mam wątpliwości). Mam nadzieję, że docelowo będzie to wyglądać właśnie tak lub bardzo podobnie. Oczywiście nie jestem za kasacją wszystkich egzemplarzy E1 - dwa lub trzy egzemplarze powinny pozostać w zajezdni jako tabor muzealny i okazjonalnie kursować na linii "0"

https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
5x 2014N z Podgórza.Bayer2003 pisze: 11 wrz 2023, 11:40 Dzisiejszy rozdział taboru prawdopodobnie prezentuje się następująco:
"52": 3xRZ(3x), 3xHZ(3x), 4xRG, 9xHG
#RG901, #RG905, #RG907, #RG912 i #RG913.

05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273. 

Re: Rozdział taboru - tramwaje
Być może za chwilę będzie jeszcze kolejna Pesa - RZ237-238-230 wyświetla się na zajezdni (rano jeszcze jeździł)

Na 52 są tylko dwie brygady 105 z Podgórza (02 i 05), pozostałe 5 brygad to Pesy (07, 12, 14, 16 i 18)Bayer2003 pisze: 11 wrz 2023, 11:40Dzisiejszy rozdział taboru prawdopodobnie prezentuje się następująco:
"52": 3xRZ(3x), 3xHZ(3x), 4xRG, 9xHG
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wydaje mi się, że rano Podgórze skierowało na linię 4 PESY. Do podmian w trakcie dnia dochodzi często i rozdział poranny często różni się od wieczornego. W ogólnym rozrachunku nie ma to jednak większego znaczenia (mówimy w końcu o taborze tej samej długości).suchy pisze: 11 wrz 2023, 14:59 Na 52 są tylko dwie brygady 105 z Podgórza (02 i 05), pozostałe 5 brygad to Pesy (07, 12, 14, 16 i 18)
Tymczasem na "13" krótki żywot nowohuckiego wiedeńca - zamiast HW164 już jeździ rezerwa HL440. Egzemplarze przeniesione z Podgórza dziś nie wyjechały - mam nadzieję, że pozostanie tak już na zawsze.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Pasażer
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 sty 2022, 19:42
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Z ciekawostek: do 24 września wszystkie 105tki przechodzą z Huty do Podgórza 

Re: Rozdział taboru - tramwaje
Trójskłady też? To by oznaczało dużo wysokopodłogowych brygad podgórskich na 52pittorseque pisze: 14 wrz 2023, 16:09 Z ciekawostek: do 24 września wszystkie 105tki przechodzą z Huty do Podgórza![]()
-
- Pasażer
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 sty 2022, 19:42
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wszystkie 105tki. Trójskłady to też 105tkiYdhflx pisze: 14 wrz 2023, 16:33 Trójskłady też? To by oznaczało dużo wysokopodłogowych brygad podgórskich na 52

Re: Rozdział taboru - tramwaje
A w zamian pojedzie coś z Podgórza do Huty? Bo transfer E1+c3 był rzekomo podyktowany brakiem miejsca przy Rzemieślniczej, a tu nagle przybywa tam tyle taboru. Osobiście nie obraziłbym się za parę GT8N.
I druga sprawa: trójskłady idą na całodniowe brygady „52”? Bo Podgórze nie ma tyle „szczytowych” brygad „52”, by upchnąć tam ten złom.
I druga sprawa: trójskłady idą na całodniowe brygady „52”? Bo Podgórze nie ma tyle „szczytowych” brygad „52”, by upchnąć tam ten złom.
-
- Pasażer
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 sty 2022, 19:42
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Co do pierwszego, nic na to nie wskazuje.tomta1 pisze: 14 wrz 2023, 16:59 A w zamian pojedzie coś z Podgórza do Huty? Bo transfer E1+c3 był rzekomo podyktowany brakiem miejsca przy Rzemieślniczej, a tu nagle przybywa tam tyle taboru. Osobiście nie obraziłbym się za parę GT8N.
I druga sprawa: trójskłady idą na całodniowe brygady „52”? Bo Podgórze nie ma tyle „szczytowych” brygad „52”, by upchnąć tam ten złom.
Co do drugiego - tak.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Jeśli to prawda to mam rozumieć, że linię "49" przejmie w części zajezdnia Podgórze?
Trochę w to wątpię.


Trochę w to wątpię.


Re: Rozdział taboru - tramwaje
Czyli łącznie 18 wagonów. Ciekawe gdzie się zmieszczą...pittorseque pisze: 14 wrz 2023, 16:09 Z ciekawostek: do 24 września wszystkie 105tki przechodzą z Huty do Podgórza![]()
Wykorzystanie EU8N i jednokierunkowych N8 wynosi w tym tygodniu 27/46 (59%), więc raczej z obsługą "49" wyłącznie przez Nową Hutę nie będzie problemów.kucyk pisze: 14 wrz 2023, 17:15 Jeśli to prawda to mam rozumieć, że linię "49" przejmie w części zajezdnia Podgórze?![]()
Trochę w to wątpię.![]()
![]()
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Pasażer
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 sty 2022, 19:42
Re: Rozdział taboru - tramwaje
1. Dlaczego miałaby przejąć? Na 49 dopuszczone są wiedeńczyki.kucyk pisze: 14 wrz 2023, 17:15 Jeśli to prawda to mam rozumieć, że linię "49" przejmie w części zajezdnia Podgórze?![]()
Trochę w to wątpię.![]()
![]()
2. Ja tylko przekazuję informacje, nikt Ci nie każe wierzyć lub nie :p
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Też mogę potwierdzić, że planuje się przeniesienie wszystkich 105Na do Podgórza.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Niepełnosprawni pasażerowie na wózkach będą wniebowzięci, jak od godziny 22:00 nie będą w stanie wsiąść do 52, bo ostatnie 4 kursy będą wykonywane przez podgórskie brygady.
Kilka miesięcy temu była dokładnie taka sama sytuacja - Pesy jeździły na brygadach szczytowych i zjeżdżały sobie do zajezdni o 20:00, a 105tki kursowały do ostatnich kursów, przez co po godzinie 22:00 z Piastów w stronę Maków były 4 wysokie kursy pod rząd. Dopiero po skargach zostało to zamienione i teraz 105tki kursują na brygadach szczytowych, a Pesy są całodzienne.
Pomijając fakt, że z powodu tak ciężkiej eksploatacji (wyjazdy o 4:00, zjazdy po północy a nawet przed 1:00) 105tki zaczęły regularnie padać - dzień w dzień były ciągłe zjazdy i podmiany na Pesy. Chcemy powrotu z rozrywki?
Sam zresztą o tym pisałem już pod koniec czerwca:
viewtopic.php?p=37074#p37074
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości