Kitek pisze: 25 sie 2020, 12:54Mnie też się to średnio podoba, ale trzeba się cieszyć, że w ogóle ta linia wróciła

Z punktu widzenia JPII - Mogilskiej do zmiany pozostaje jeszcze pocięcie '52' na dwie linie z f20 każda i już będziemy mieli super hiper układ 9 linii na jednej ulicy, każda jeżdżąca 3x/h
I jeszcze koniecznie podnieść cenę sieciówki o 50%, bo przecież ludzie nie korzystają z KMK
Kitek pisze: 25 sie 2020, 12:54Mam cichą nadzieję, że jednak będzie mniejszym pustakiem, bo oferta na Salwatorze będzie dosyć słaba.
No dobra, ale nadal na pozostałej części trasy raczej pustakiem jednak będzie. I nadal nie rozumiem, czemu nie można wprowadzić choćby zmian minimum, czyli skierowanie huckiej odnogi '10' z Pleszowa na Salwator, a podgórskiej odnogi na Rakowicką(?).
Przecież w tym układzie nikt nie traci, kosztowo wychodzi +/- na to samo, a układ i układ połączeń o wiele lepszy, i możliwości przesiadek lepsze, i niezawodność jeśli chodzi o dojazd na Pleszów lepsza...
No chyba że kontynuując obecne zmiany, zrobić np.:
- 2 - Salwator - Cm. Rakowicki - f40;
- 10 - Łagiewniki - Pleszów - f40;
- 25 - Łagiewniki - Cm. Rakowicki - f40;
- 26 - Salwator - Pleszów - f40;
I jak super, każdy ma bezpośrednie połączenie
Samą '52' też bym trochę powyginał, bo przecież:
- nie wszystkie kursy muszą jechać aż na Piastów, można by skrócić część kursów w międzyszczycie do Bieńczyc;
- trochę brakuje połączenia JPII z CM przez Halę Targową (no dobra, jest '12', ale przecież nie zapewnia wszystkich bezpośrednich połączeń);
itd.
Więc może np.::
- '52' - CM - Piastów (jak obecnie);
- '42' - CM - Bieńczyce (jak obecnie);
- '42bis' - CM - Wieczysta (jak obecnie);
- '42bisbis' - CM - Bieńczyce, ale przez Grzegórzeckie(?)
Do tego uffoki, bo jednak będą słabe f, więc duży tabor się przyda, a i nie wiem, czy by się nie przydała jeszcze '53' na trasie z Piastów na CM przez Grzegórzeckie, ale np. z przejazdem pod Koroną?
