Oto moja propozycja: "151/451" bez wjazdów kieszeniowych, z Borku F. na przemian jedno do Judyma Szkoły, drugie do Klin Porannych. "121" nowa trasa Borek F. - Forteczna - Pod Fortem. Pojedyncze kursy "451" ew. wariantowo przez Pod Fortem by był dojazd do szkoły na Klinach - jechałyby przeciwnie do głównych potoków (rano do, popołudniu z Klin) więc nie aż tak uciążliwe.
Dobrze by "121" miało taką samą częstotliwość jak "151+451", wtedy można je skoordynować między Borkiem a Klinami. By nie było cięć na Żywieckiej czy Pod Fortem, w szczycie dobre byłoby f15 (na "121" oraz łącznie na "151+451"), dając razem f7,5.
W szczycie "121" miałoby 20-21 minut przelotu, może dałoby radę to zrobić przy dwóch brygadach (9-10 min postoju w Borku, dłuższe poza szczytem). Na "151/451" dalej trzy brygady. Wychodzi łącznie jedna brygada więcej niż teraz ("121" z 1 na 2). Skąd ją wziąć? Można zmienić f "106/136" z 12/20 na 15/15 - dzięki temu byłyby skoordynowane ze "196", też dając f7,5 między Łagiewnikami a Kobierzyńską.