Ale o czym strach myśleć, skoro masz do wyboru np.:cynamon pisze: ↑19 paź 2023, 21:13 Nie mogę wyjść z podziwu, że komercyjny przewoźnik na 10 lat pakuje się w CNG na taką skalę. Patrząc na przykład ostatnich lat - sytuację na Ukrainie, obecną w Izraelu, a w perspektywie kilku lat to aż strach myśleć - oby nie wykończyło to Mobilisa i nie zakończyło wcześniej kontraktu. Jak w zeszłym roku CNG wystrzeliło z cenami w górę to takie miasta jak Tychy czy Gdynia - mimo że tam sprawa tyczyła się komunalnych przewoźników - miały niezły orzech do zgryzienia. Masowo odstawiano gazowce i próbowano do ruchu włączać jak największą ilość diesli. W przypadku Mobilisa, nie będzie on miał takiej alternatywy, gdyby coś znów się na światowych rynkach wydarzyło.
- opcja A (ON) - wychodzi w kalkulacji drożej;
- opcja B (CNG) - wychodzi taniej, ale "jeśli się coś stanie, to może wyjdzie chwilowo drożej";
W opcji (a) masz zawsze gorzej, w (b) możesz wyjść na plus. W mocnym skrócie.