ant_sm pisze: 01 lis 2023, 3:17To czy z takiej zmiany wyjdą jakieś oszczędności to inna kwestia, chociaż może wyjdą kto wie -trzeba zapytać w ZTP, bo co prawda w tygodniu wydaje się, że oszczędności będą, to nie jestem przekonany, czy ostatecznie 1.11 nie wyjdzie jednak dużo drożej niż typowy dzień powszedni.
Wydaje mi się, że w tygodniu - przedwczoraj i wczoraj - jednak koszty były większe niż na co dzień.
W tramwajach: na czterech liniach ubyło / zawieszono kursy szczytowe ("13", "19", "49", "50"), jednak w zamian doszły cztery linie z f15 ("81", "82", "83", "84"). Wprawdzie brygad wyszło mniej, jednak kursowały one w godz. 6-18 a nie tylko w szczycie - myślę, że tu całościowo wzkm było więcej.
W autobusach: zawieszono cztery linie ("132", "433", "482", "511"), z czego dwie to szczytówki w tym "433" z małą liczbą kursów. W zamian: "105/405", "124/424", "128", "199" i "701" miały każda o jeden kurs/h więcej poza szczytem, "184" było wzmocnione cały dzień (f10 zamiast f15/20), do tego doszły "810", "886" i "887" z f20 w godz. 9-18 (plus "883" we wtorek, choć to w gestii Skawiny). Wg mnie i tu bilans może być na plus choć dużo przeliczania.