Racja

Swoją drogą, jest to mylące że "513" ma tam przystanek a "503" nie. Zwłaszcza że oprócz tego jednego, ich lista przystanków na wspólnym odcinku jest identyczna.
Racja
Moim zdaniem pomysł ciekawy, więcej ta linia będzie miała wspólnej trasy z 513 niż mniej. Więcej napisałem o tym w temacie Złocień, nie będę się powtarzałyosujiro pisze: 20 gru 2023, 10:33 Taki ciekawy moim zdaniem głos czytelnika GK
https://gazetakrakowska.pl/krakow-zmian ... 1-18176953
Chciałem tylko przypomnieć, że zakończono modernizację linii kolejowej w tamtym rejonie, prędkość wzrosła, zatem skrócił się czas zamkniętych zapór na tym przejeździe. Teraz zwykle nie trwa to więcej niż 3-4 minuty, nie powinno to generować ogromnych opóźnień. Popieram pomysł wydłużenia linii 513, jeśli tylko starczyłoby środków.kbieniu7 pisze: 20 gru 2023, 14:25 Też nie jestem przekonany do wydłużania 513 do Złocienia - właśnie przed te przejazdy. Już teraz mamy zmartwienie, by się koordynacja 513 z 503 nie rozjeżdżała...
Może coś takiego? Np.Kierman pisze: 21 gru 2023, 10:26 To nie lepiej puścić ze Złocienia przyspieszoną linię w kierunku centrum jak dawne 125? Oczywiście z pewnymi korektami. Po co pchać 513 w te korki na przejeździe kolejowym. Tam dalej mocno się korkuje, bo niedawno jeździłem.
Jest to pchanie linii w korki od Kuklińskiego po Podgórze SKA i dalej do Matecznego.Karol1994 pisze: 21 gru 2023, 12:34 Może coś takiego? Np.
"525" Złocień - Mały Płaszów - Lipska - Saska (ew. Kuklińskiego) - Podgórze SKA - Al. Powstańców Śląskich - Rondo Matecznego - Rondo Grunwaldzkie - Aleje - Nowy Kleparz.
Obsługiwane przystanki od Małego Płaszowa:
Mały Płaszów P+R
Lipska
Saska (w przypadku przebiegu przez ul. Saską)
Kuklińskiego
Podgórze SKA
Rondo Matecznego
Rondo Grunwaldzkie
Jubilat
Muzeum Narodowe
Plac Inwalidów
Może to S-F ale pomarzyć nie zaszkodzi.
https://www.facebook.com/10006707863941 ... ZmYjFDJRl/Ważne informacje dotyczące zmian w kursowaniu komunikacji miejskiej!
W okresie ferii zimowych, dostosowując się do zmniejszonych potrzeb przewozowych, wprowadzamy zmiany w funkcjonowaniu linii KMK.
W dni powszednie:
Linie 1, 3, 8, 18, 20, 50, 52 - częstotliwość kursowania zostanie zmniejszona do 10 minut przez cały dzień.
Linie 4, 5, 9, 10, 11, 14, 16, 17, 21, 22, 24, 72 - częstotliwość kursowania zostanie zmniejszona do 20 minut przez cały dzień.
Linia 13 - częstotliwość kursowania zostanie zmniejszona do 10 minut w godzinach szczytu i 20 minut poza godzinami szczytu.
Linie 19, 44, 49 - częstotliwość kursowania zostanie zmniejszona do 20 minut w godzinach szczytu.
Dodatkowo, w dniach 12.02.2024 r. (poniedziałek) do 25.02.2024 r. (niedziela):
Linia 179 - częstotliwość kursowania zostanie zmniejszona do 15 minut w godzinach szczytu i 20 minut poza godzinami szczytu.
Linie 156, 189, 413, 420, 433, 742 - zostaną zawieszone.
Linia 494 - będzie kursować tylko w godzinach szczytu.
Linia 701 - częstotliwość kursowania zostanie zmniejszona do 12 minut w godzinach szczytu i 15 minut poza godzinami szczytu.
Kraków PL Mobilis Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie
Trudno celniej to podsumować... Poziom zidiocenia we wszelkich urzędach Krakowa jest naprawdę wysoki. Szkoda, że każdy urząd i zarząd dokłada swoją cegiełkę. Już nawet nie ma przebłysków nadziei jak 10 lat temu, kiedy wydawało się, że Franek czy Kempf w ZTP i ZZM mogą wnieść jakąś nową jakoś. Równia pochyła i dorównali poziomem do układu, a wraz z nimi całe te instytucje:-(kot_feliks pisze: 31 sty 2024, 11:53 No cóż, skądś trzeba znaleźć $ na budowę 8 Pułku Ułanów tylko po to, aby następnie ją rozebrać, zbudować pod spodem tramwaj, i odbudować ulicę od nowa (najnowszy pomysł UMK)
Wszystko dlatego, że "na przełomie 2021/22 zorientowaliśmy się, że tam ma być tramwaj, obecny projekt nie ma sensu, no ale przez 2 lata nic nie zrobiliśmy, to trudno teraz nie zrobić przetargu na ten bezsensowny projekt"![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości