Przecież to nie linie Gibały tylko Kaszmira. Przecież on jest w jego drużynie. Śmiem twierdzić, że obaj panowie kandydaci nie mają pojęcia o tym, gdzie co jeździ.
Krakowska polityka
Re: Krakowska polityka
Re: Krakowska polityka
Dwie debaty kandydatów przed II turą wyborów w Krakowie
- TVP3 Kraków (15.04):
https://krakow.tvp.pl/77001589/debata-p ... vp3-krakow
- Interia.pl (16.04):
https://wydarzenia.interia.pl/raport-wy ... Id,7454902
Re: Krakowska polityka
Oglądałem dzisiaj o 18 debatę na interii i Pan Gibała zdecydowanie się nie popisał.pjetrek pisze: ↑16 kwie 2024, 22:56 Dwie debaty kandydatów przed II turą wyborów w Krakowie
- TVP3 Kraków (15.04):
https://krakow.tvp.pl/77001589/debata-p ... vp3-krakow
- Interia.pl (16.04):
https://wydarzenia.interia.pl/raport-wy ... Id,7454902
Re: Krakowska polityka
Generalnie jak krótkowzrocznym trzeba być, żeby najpierw obrażać wyborców prawicowcych ugrupowań przypisując im różne obraźliwe epitety nie zdając sobie sprawy, że gdy dojdzie do II tury wyborów to bez głosów prawicy żaden z Panów nie zdobędzie 50% i jeden głos, aby wygrać. I to nie mówię o jakiś starych wypowiedziach, lecz nawet w kompanii przed I turą obydwaj Panowie potrafili obrażać i straszyć ludzi prawicą. To tylko pokazuje i utwierdza mnie w przekonaniu, że żaden z Panów nie zasługuje na bycie prezydentem tego miasta, ich przeprosiny są zupełnie cyniczną i nieszczerą zagrywką oraz jak słabymi politykami obywaj są.
Re: Krakowska polityka
A co mieli innego powiedzieć? Przecież to jest polityka. Żaden z nich nie mógł na debacie wciąż "obrażać" pisowców. Nie bez powodu, w życiu codziennym, mówi się o tzw. "to trzeba politycznie rozegrać ". Łukasz Gibała w moim odczuciu to jednak większy populista.
Re: Krakowska polityka
W Miszalskim można dostrzec pewien finansowy potencjał. Gdyby został prezydentem, to przynajmniej w czasach rządzenia Tuska, możemy liczyć na naprawdę ogromne wsparcie z Warszawy. Gdy wygra Gibała, o tych metrach czy półmetrach można zapomnieć. Kasy nie dostaniemy. I to jest właśnie ta polityka. Tak było, jest i niestety będzie, czy tego chcemy czy nie.
Re: Krakowska polityka
Proszę, dostałem na priv
Na plus powroty linii autobusowych na lotnisko. O tym się mówi od dawna, ale obecne ZTP stoi uparcie przy swoim.
Linia 126? Starowolska ma iść do remontu, więc jeszcze trzeba poczekać. Ale może trasę Bronowice Małe - Mydlniki - Chełm - Kasztanowa(?) udałoby się uruchomić na początek.
Re: Krakowska polityka
Tu bezpośredni link do pliku wrzuconego przez mkm3 z możliwością powiększenia: https://i.ibb.co/ygmRdT2/Autobusy-Transport-KDM.jpg
Co do "208", powrót w wersji lokalnej by obsłużyć Bronowice Małe, Mydlniki i Szczyglice gdyby była wola ze strony Gminy Zabierzów (mimo posiadania własnej linii lotniskowej). Akurat jedna brygada powinna wystarczyć do f60, gdyby udało się wygospodarować dwie to f30. Trasa lokalna bo ciężar dowozu do Alej przejęłoby "292".
No i część z tych linii wymaga zakupu taboru mini. To np. "118" do Tetmajera i Starego Dębu, "187" do os. Gotyk czy "493" z Górki Narodowej przez ul. Reduta do Parku Wodnego. Trzeba rozpisać przetarg na 15-20 autobusów mini tak by starczyło dla wielu rejonów.
Zaznaczę też że mapka to propozycje, zalążek pod dyskusję z pasażerami. Wg mnie bardzo warty rozważenia jest niedawny pomysł skierowania połowy "169" do Kurdwanowa. Na północy też jest kwestia ul. Witkowickiej, tam propozycja trochę będzie zależeć od tego w jakich parametrach powstanie droga - najprostszą wydaje się skierowanie "537" tamże.
Tak. "192" kończące trasę kilometr przed lotniskiem to odwrócenie się plecami od mieszkańców Woli Justowskiej. Od dwóch lat wielu z nich zmuszonych jest by podchodzić ten odcinek pieszo. "300" na Woli obsługuje tylko Chełm, a i tak trasa jest tymczasowa.
Co do "208", powrót w wersji lokalnej by obsłużyć Bronowice Małe, Mydlniki i Szczyglice gdyby była wola ze strony Gminy Zabierzów (mimo posiadania własnej linii lotniskowej). Akurat jedna brygada powinna wystarczyć do f60, gdyby udało się wygospodarować dwie to f30. Trasa lokalna bo ciężar dowozu do Alej przejęłoby "292".
Dokładnie, na początek odcinek Bronowice Małe - Mydlniki - Wola Justowska. Podobnych kwestii infrastrukturalnych jest więcej, np. aby "104" pojechało przez Spacerową, wymaga to m.in. budowy planowanego łącznika Bartla - Komuny Paryskiej. "190" też czeka na zakończenie rozbudowy Stelmachów.
No i część z tych linii wymaga zakupu taboru mini. To np. "118" do Tetmajera i Starego Dębu, "187" do os. Gotyk czy "493" z Górki Narodowej przez ul. Reduta do Parku Wodnego. Trzeba rozpisać przetarg na 15-20 autobusów mini tak by starczyło dla wielu rejonów.
Zaznaczę też że mapka to propozycje, zalążek pod dyskusję z pasażerami. Wg mnie bardzo warty rozważenia jest niedawny pomysł skierowania połowy "169" do Kurdwanowa. Na północy też jest kwestia ul. Witkowickiej, tam propozycja trochę będzie zależeć od tego w jakich parametrach powstanie droga - najprostszą wydaje się skierowanie "537" tamże.
Re: Krakowska polityka
"169" i tak gdzieś będzie musiał zjeżdżać na ładowanie. Problemem może być bardzo ostry zakręt Łużycka/Cechowa w stronę Kurdwanowa.
"177" o ile dobrze czytam mapkę wymaga komunalizacji spółdzielczego Podedworza...
"177" o ile dobrze czytam mapkę wymaga komunalizacji spółdzielczego Podedworza...
Re: Krakowska polityka
Ze 177 było w tym czy innym wątku pisane m.in. przeze mnie, że została do wyremontowania druga część ul. Podedworze, nad którą spółdzielnia rządzi i nie wyraża zgody.
Re: Krakowska polityka
Nie tylko ze 177 ale też z 493 zawracającym wokół Parku Wodnego po drogach wewnętrznych, nie mówiąc o wielkich progach zwalniających na ul. Reduta.
Re: Krakowska polityka
Pokazana mapka jest przykładem typowej propagandy. Pokazane co będzie nowego, piękne obrazki itd. Ale o tym co uwalone przy okazji ani widu ani słychu.
Re: Krakowska polityka
To nie jest problem. Blisko 30 lat temu ten skręt pokonywał autobus Hit, przegubowy Renault/Berliet PR180. I dawał radę, więc Solaris na 169 też da.
No i czemu na Podedworze ma jechać nr 177, historycznie lepiej by pasował 104.
Zamiast taki wysoki nr 177 na Kliny i Swoszowice to 145.
Pogonić na 4 wiatry tych urzędników siejącym ferment i wprowadzających zamęt. Mam alergie na tych pierdzistolkow.
Re: Krakowska polityka
Tam jest planowane rondo.
Tak. Przy czym na początku ul. Podedworze postawiono już przystanek autobusowy. Czyli samo Miasto zakłada, że uda się kiedyś dogadać.
Na tej drodze wewnętrznej kursowały już w przeszłości autobusy MPK. Wierzę, że dalej mogą. Gdyby to jednak okazało się niemożliwe, zawsze linia może zawrócić na rondzie Barei.
Nie rozumiem, czemu wciąż w dyskusjach progi zwalniające jawią się jako problem. Przecież są w Krakowie ulice, gdzie kmk normalnie kursuje po progach. Czasami to najwyżej kwestia zmiany typu progu. Zresztą Miasto też ogłosiło plany uruchomienia autobusu na ul. Reduta - tyle że wg mnie na mniej atrakcyjnej trasie do Mistrzejowic. Lepiej dowieźć ludzi do Dobrego Pasterza - centra handlowe, Park Wodny, lepsze możliwości przesiadek.
No offence, rozumiem że jesteś "z drugiej strony". Jednak nie rozumiem czemu mnie atakujesz, piszesz o "propagandzie" i czemu twierdzisz że będzie "uwalone" w chwili gdy nie ma takich planów. Rozmawiałem z ŁG, będą finanse na wzmocnienia km. Część zresztą jest nieunikniona bo MPK oddaje trochę brygad pod koniec roku, a praca przewozowa nie za bardzo może im zmaleć.
Ludzie, serio, rozmawiajmy kulturalnie.
Re: Krakowska polityka
Gdzie cię niby atakuję? Napisałem o faktach, że jesteś w ekipie Gibały, co można zobaczyć na jego stronach. Co więcej, wyróżniłem cię jako autora tej mapki, bo o to Gibałę czy też Miszalskiego nie podejrzewałbym.
To nie jest kwestia kto jest za kim albo przeciwko. Po prostu tego typu mapki wypełniają standardy propagandy. Już widzę utrzymanie "137" i tej drugiej linii bodaj "187" albo "193" i "493".
Co do samej merytoryki, to ewidentnie brakuje linii autobusowych do dawnych końcówek typu Płaszów Bazy - tam też chcą dojeżdżać ludzie do pracy. Problem, że nie mają czym i ... po czym. Tu, jako jego doradca, zaspałeś. Aczkolwiek za Walcownię masz plus.
Dodatkowo powinny zostać zlikwidowane takie kwiatki jak "254" po miejskiej trasie. Tu powinien powrócić numer "145". Niby pierdoła, ale jednak.
To nie jest kwestia kto jest za kim albo przeciwko. Po prostu tego typu mapki wypełniają standardy propagandy. Już widzę utrzymanie "137" i tej drugiej linii bodaj "187" albo "193" i "493".
Co do samej merytoryki, to ewidentnie brakuje linii autobusowych do dawnych końcówek typu Płaszów Bazy - tam też chcą dojeżdżać ludzie do pracy. Problem, że nie mają czym i ... po czym. Tu, jako jego doradca, zaspałeś. Aczkolwiek za Walcownię masz plus.
Dodatkowo powinny zostać zlikwidowane takie kwiatki jak "254" po miejskiej trasie. Tu powinien powrócić numer "145". Niby pierdoła, ale jednak.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości