Raczej chodzi tu o dzień powszedni
Komunikacja miejska w 2024 roku
-
- Ekspert
- Posty: 1921
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024
Zamknięcie tunelu KST - Wymiana zwrotnicy
Zamknięcie tunelu KST - Wymiana zwrotnicy
Idealna okazja by wjechały maszyny, umyły torowisko i usunęły piasek zmniejszając zapylenie.
Szanowni Pasażerowie,
uprzejmie informujemy, że w dniach 27.04.2024 r. (sobota) od godz. 4:30 – 6.05.2024 r. (poniedziałek) do godz. 4:30 prowadzone będą prace związane z wymianą zwrotnicy przy wyjeździe z tunelu tramwajowego przy przystanku Politechnika. W tym czasie wstrzymany zostanie ruch tramwajów na odcinku Dworzec Towarowy – Politechnika – Teatr Słowackiego / Rondo Mogilskie.
W związku z powyższym, w dniach 27.04 – 5.05.2024 r. zostaną wprowadzone następujące zmiany w linii KMK:
linie 19 i 44 – zostaną zawieszone;
linia 3 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Krowodrza Górka P+R – … – Dworzec Towarowy – Nowy Kleparz – Długa – Basztowa – Westerplatte – … – Nowy Bieżanów P+R;
linia 5 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Krowodrza Górka P+R – … – Dworzec Towarowy – Nowy Kleparz – Długa – Basztowa – Lubicz – Rondo Mogilskie – … – Rondo Hipokratesa;
linia 17 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Czerwone Maki P+R – … – Rondo Mogilskie – Lubicz – Rakowicka – Cmentarz Rakowicki;
linia 50 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Górka Narodowa P+R – … – Dworzec Towarowy – Dworzec Towarowy – Długa – Basztowa – Lubicz – Rondo Mogilskie – … – Borek Fałęcki / Kurdwanów P+R;
linia 69 – w noce 26/27.04 – 5/6.05.2024 r. będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Nowy Bieżanów P+R – … – Poczta Główna – Westerplatte – Basztowa – Długa – Dworzec Towarowy – … – Górka Narodowa P+R.
Linia nocna 669 będzie kursować bez zmian.
Za utrudnienia przepraszamy!
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
"19" i "44" zawieszone - chyba bardziej pod pretekstem majówki. Mam mieszane uczucia czy 29 i 30 kwietnia sama "4" wyrobi.
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Wczoraj ten komunikat wrzuciłem na forum. Po co go powielamy?Kowalik pisze: ↑23 kwie 2024, 14:23 https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024
Zamknięcie tunelu KST - Wymiana zwrotnicy
Idealna okazja by wjechały maszyny, umyły torowisko i usunęły piasek zmniejszając zapylenie.
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Napisane jest że od pierwszego do piątego czyli poniedziałek i wtorek powinny być normalnie...
Też tak myślę, ale w odróżnieniu od "179" nie napisali że "w dni powszednie" (znaczy cały jeden)
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
"19" i "44" będą zawieszone w dniach 27.04 – 05.05, tak podaje powyższy komunikat.
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Są dwa komunikaty.
Jeden https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024 o zmianach z powodu remontu pod Politechniką który ma trwać cały tydzień - i tam jest "19" i "44".
I drugi https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/804-2024 o zmianach na długi weekend 1-5 maja - i tam mamy to f15 na "1", "13", "18" i "20".
Jeden https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024 o zmianach z powodu remontu pod Politechniką który ma trwać cały tydzień - i tam jest "19" i "44".
I drugi https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/804-2024 o zmianach na długi weekend 1-5 maja - i tam mamy to f15 na "1", "13", "18" i "20".
-
- Pasażer
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 gru 2023, 16:52
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Dzień dobry,
Czy ktoś wie, kiedy 513 zostanie przedłużona na Trasę Wolbromską (Pętla Prądnik Biały Zachód). Było ogłoszenie początkiem roku i póki co - cisza. Czy wiadomo, z czego wynika ta opieszałość?
Czy ktoś wie, kiedy 513 zostanie przedłużona na Trasę Wolbromską (Pętla Prądnik Biały Zachód). Było ogłoszenie początkiem roku i póki co - cisza. Czy wiadomo, z czego wynika ta opieszałość?
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
I jednocześnie zamontować głębokorowki... EhKowalik pisze: ↑23 kwie 2024, 14:23 https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024
Zamknięcie tunelu KST - Wymiana zwrotnicy
Idealna okazja by wjechały maszyny, umyły torowisko i usunęły piasek zmniejszając zapylenie.
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Wciąż czekają na uruchomienie punktu socjalnego dla kierowców pod MCO. Data wydłużenia linii 513 jest zależna tylko od tego czynnika.Gilthonielle pisze: ↑24 kwie 2024, 9:43 Dzień dobry,
Czy ktoś wie, kiedy 513 zostanie przedłużona na Trasę Wolbromską (Pętla Prądnik Biały Zachód). Było ogłoszenie początkiem roku i póki co - cisza. Czy wiadomo, z czego wynika ta opieszałość?
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Buda stoi, ale w środku rozpierdziel, 0 umeblowania i brak podpiętej sanitarki
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
W żadnym z tych komunikatów nie jest napisane, że 50 będzie kursować co 7-8 minut również w godzinach szczytu, a nie co 5 minut, jak jest normalnie. A tymczasem już od 29 kwietnia https://rozklady.mpk.krakow.pl/?lang=PL ... 9&linia=50 jest f7,5 na 50. Gdzieś to chyba umknęło. Albo rozkład jest nieprawdziwy.WDZ pisze: ↑24 kwie 2024, 9:31 Są dwa komunikaty.
Jeden https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024 o zmianach z powodu remontu pod Politechniką który ma trwać cały tydzień - i tam jest "19" i "44".
I drugi https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/804-2024 o zmianach na długi weekend 1-5 maja - i tam mamy to f15 na "1", "13", "18" i "20".
-
- Znawca
- Posty: 197
- Rejestracja: 22 sie 2020, 13:05
- Lokalizacja: Ruczaj
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Kolejny raz mamy zamknięcie torowiska na Kapelance i Monte Cassino i kolejny raz zastępczy bubel w postaci "718", które jeździ w większości puste, bo nie obsługuje w żadnym stopniu "ciągu ruczajowego", natomiast do niektórych kursów "194" ledwo da się wejść, bo upychają się do niej wszyscy, którzy chcą dostać się w rejon Grunwaldzkiego i Alej. Czy naprawdę nie można by puścić "718" przez Grota-Roweckiego i Bobrzyńskiego do Czerwonych Maków, tylko trzeba ją na siłę pakować do Łagiewnik? Już nawet nie mówię o pasażerach skawińskich 2x3, którzy żeby dostać się w rejon Alej w takim układzie muszą jechać z dwoma przesiadkami (ewentualnie robić wycieczkę przez Mateczny).
Patrząc na to, że w niedługim czasie czeka nas remont Mostu Grunwaldzkiego to bardzo ponuro widzę wizję potencjalnej komunikacji zastępczej i pewnie znowu skończy się na niezabieralnym "194" i wożącym powietrze "718". No chyba, że jakaś mądra głowa z ZTP do tego czasu postanowi "194" pociąć albo zlikwidować, wtedy "problem rozwiąże się sam".
Patrząc na to, że w niedługim czasie czeka nas remont Mostu Grunwaldzkiego to bardzo ponuro widzę wizję potencjalnej komunikacji zastępczej i pewnie znowu skończy się na niezabieralnym "194" i wożącym powietrze "718". No chyba, że jakaś mądra głowa z ZTP do tego czasu postanowi "194" pociąć albo zlikwidować, wtedy "problem rozwiąże się sam".
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Trzema... dwie to mają normalnie. 2x3 -> tramwaj -> 718 (ta dodatkowa) -> autobus na aleje (na antyprzesiadkowym Grunwaldzkim).Mr. Passenger pisze: ↑28 kwie 2024, 21:28 Już nawet nie mówię o pasażerach skawińskich 2x3, którzy żeby dostać się w rejon Alej w takim układzie muszą jechać z dwoma przesiadkami (ewentualnie robić wycieczkę przez Mateczny).
A teraz wyobraźmy sobie, że jedziemy w drugą stronę i ta trzecia przesiadka jest na linię która w najlepszym wypadku ma f-30 i jeździ raczej na czas a w najgorszym ma f-60, f-120 i do tego się spóźnia po kilkadziesiąt minut. Skawina mająca tak tragiczne połączenie z centrum Krakowa, że to jest moim zdaniem skandal. Samo miasto ma 24k mieszkańców, a gmina - 43k. Wieliczka tymczasem ma f-10 do centrum Krakowa. Ale to temat na osobny wątek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości