Na Lublańskiej w stronę Miechowity też wymalowali tymczasowy buspas.
Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Uszkodzili kabel podczas budowy linii tramwajowej. Wiele mieszkań bez prądu
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/uszko ... 53670.html
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/uszko ... 53670.html
Przerwa trwała od 13:20 do ok. 15:30.Mieszkańcy m.in. Prądnika Czerwonego do ok. 15:30 będą pozbawieni energii elektrycznej. Wykonawca linii tramwajowej do Mistrzejowic uszkodził koparką kable.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
https://www.facebook.com/blogkrabok/pos ... pGyA3tMahl
Wyznaczono tymczasowe buspasy:
- na Młyńskiej od ronda Młyńskiego w kier. Miechowity,
- na Lublańskiej od ronda Barei w kier. ronda Polsad.
-
- Ekspert
- Posty: 577
- Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
- Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Zmiany na budowie linii tramwajowej do Mistrzejowic
https://www.krakow.pl/aktualnosci/27721 ... jowic.html
https://www.krakow.pl/aktualnosci/27721 ... jowic.html
W związku z budową tramwaju do Mistrzejowic, od 18 listopada wejdzie w życie kolejny etap czasowej organizacji ruchu. Zamknięcia oraz zwężenia pasów jezdni pojawią się na ulicach Meissnera oraz Młyńskiej i będą obowiązywać wraz z organizacją ruchu wprowadzoną 21 października.
Wyznaczony zostanie dodatkowy buspas w ul. Olszyny oraz ul. Pilotów na odcinku od ul. Lesistej do ul. Widnej.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Wtedy też "129", "159" i "608" dostaną możliwość skrętu z Miechowity w lewo (zaznaczone na mapce).
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Tak, ale to wynika stąd, że rondo Młyńskie przestanie być rondem i nie będzie na tym skrzyżowaniu możliwości zawracania. Dlatego wykonawca musiał zapewnić lewoskręt z Miechowity, choćby tylko dla autobusów.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Tak się zastanawiam, czy nie lepiej gdyby 172 pomijało Rondo Polsadu i w kierunku Huty jechał przez estakadę. Po pierwsze nie będzie tracił czasu na łamańce przez para-rondo i nie będzie potrzeba wyznaczania przystanku Olsza II 74, który z samą Olszą będzie miał niewiele wspólnego...Tramwajolog14 pisze: ↑11 lis 2023, 22:06 Zmiany na budowie linii tramwajowej do Mistrzejowic
https://www.krakow.pl/aktualnosci/27721 ... jowic.html
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/cz ... iechowity/
W związku z budową nowego przebiegu Sudołu Dominikańskiego w ramach projektu Tramwaj do Mistrzejowic, od 16 marca zmieni się organizacja ruchu w rejonie ulic Młyńskiej i Miechowity. Ulica Miechowity zostanie zamknięta, a na ulicy Młyńskiej pojawią się zwężenia.
Co się zmieni?
Dotychczasowa przełączka na ul. Młyńskiej zostanie przesunięta na północ, w kierunku ronda Polsad.
Na połączeniu ul. Miechowity z ul. Młyńską, ruch kołowy zostanie zamknięty – objazd będzie możliwy przez ul. Stanisława ze Skalbmierza. Jednocześnie komunikacja miejska będzie kursować w tym miejscu po dotychczasowej trasie i zostanie wprowadzony ruch wahadłowy po utwardzonym poszerzeniu, dostępnym wyłącznie dla pojazdów transportu publicznego oraz budowy.
Przystanek autobusowy “Miechowity 03” zostanie przeniesiony na skrzyżowanie ul. Bohaterów Wietnamu z ul. Młyńską.
Nowa organizacja ruchu zostanie wprowadzona 16 marca, od godziny 5.00 rano i potrwa do sierpnia.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Miałem okazję obserwować dziś tą organizację ruchu i spodziewam się w poniedziałek w porannym szczycie paraliżu oraz zapewne zablokowania lub utrudnienia ruchu autobusów.
1. Niestety bardzo wielu kierowców, czasami kilku z rzędu jedzie mimo znaku zakazu.
2. Rzeczywiście jest zwężenie i jest jedno miejsce, gdzie autobusy muszą się przepuszczać. Jeśli to tego dojdzie kilkanaście samochodów na minutę w szczycie, to będzie źle.
3. Wyjazd z Miechowity w lewo będzie przy dużym ruchu bardzo utrudniony. Auta jadące od Ronda Młyńskiego są pod bardzo ostrym kątem.
Na to że Policja lub Straż Miejska komukolwiek wystawi mandat za jazdę na zakazie ruchu, lub będą kierować ruchem, nie liczę.
Pytania.
1. Po co jest zerwana nawierzchnia?
2. Czy ruch wahadłowy jest konieczny?
1. Niestety bardzo wielu kierowców, czasami kilku z rzędu jedzie mimo znaku zakazu.
2. Rzeczywiście jest zwężenie i jest jedno miejsce, gdzie autobusy muszą się przepuszczać. Jeśli to tego dojdzie kilkanaście samochodów na minutę w szczycie, to będzie źle.
3. Wyjazd z Miechowity w lewo będzie przy dużym ruchu bardzo utrudniony. Auta jadące od Ronda Młyńskiego są pod bardzo ostrym kątem.
Na to że Policja lub Straż Miejska komukolwiek wystawi mandat za jazdę na zakazie ruchu, lub będą kierować ruchem, nie liczę.
Pytania.
1. Po co jest zerwana nawierzchnia?
2. Czy ruch wahadłowy jest konieczny?
- michal49944
- Znawca
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Dzisiaj miałem przyjemność przejeżdżać przez skrzyżowanie Młyńskiej i Miechowity i zaobserwowałem kilka problemów występujących w dzień powszedni przy zwiększonym ruchu.
Mnóstwo kierowców jadących od strony ronda Polsadu (nawet czasami większość) pomimo zakazu skręca w Miechowity.
Powoduje to różne problemy. Po zjeździe ze skrzyżowania na ul.Miechowity jest przejście, na którym piesi często blokują samochody, które blokują "mijankę" i autobus od drugiej strony nie ma jak przejechać. Ponadto zdarza się, że samochody blokują nawet ruch na Młyńskiej.
Jeśli aktualne utrudnienia mają potrwać do sierpnia to zdecydowanie powinny zostać wprowadzone jakieś zmiany.
Mnóstwo kierowców jadących od strony ronda Polsadu (nawet czasami większość) pomimo zakazu skręca w Miechowity.
Powoduje to różne problemy. Po zjeździe ze skrzyżowania na ul.Miechowity jest przejście, na którym piesi często blokują samochody, które blokują "mijankę" i autobus od drugiej strony nie ma jak przejechać. Ponadto zdarza się, że samochody blokują nawet ruch na Młyńskiej.
Jeśli aktualne utrudnienia mają potrwać do sierpnia to zdecydowanie powinny zostać wprowadzone jakieś zmiany.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Dzięki za potwierdzenie, że w naszym kraju znaki są dla ozdoby. Ale niestety skoro następuje blokowanie autobusów to najlepsze co można zrobić to całkowicie zamknąć ten odcinek.
Ale niestety skoro autobus nie może przejechać z powodu korka samochodów nieuprawnionych, to jest kompromitacja służb typu Policja i naiwność ZDMK oraz inwestora, że ktoś to będzie stosować.
Ale niestety skoro autobus nie może przejechać z powodu korka samochodów nieuprawnionych, to jest kompromitacja służb typu Policja i naiwność ZDMK oraz inwestora, że ktoś to będzie stosować.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Znacie może plany jak będzie wyglądała organizacja ruchu podczas budowy połączenia Krzesławickiej z Bohomolca? Będzie zamknięcie Bohomolca? Sensowny objazd wydaje się przez ul. Reduta i Powstańców?
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Być może będzie jakaś zastępcza droga technologiczna.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Z grupy "Tramwaj w Dzielnicy III Prądnik Czerwony" (grupa jest prywatna, więc link działa tylko dla członków grupy)
https://www.facebook.com/groups/8185952 ... 930061168/
Choć można by było zamontować przejazdówkę przy "Miśnieńskiej". Na wakacje akurat częstotliwości "1" i "5" będą ograniczone więc zwolniłoby się trochę dwukierunkowców, nawet chociaż na jedną linię.
https://www.facebook.com/groups/8185952 ... 930061168/
To "16" zawieszona, "14" do Piastów, "9" przez os. Zgody, Ptaszyckiego do Kopca Wandy?Marcin Borek pisze:Pętla tramwajowa Mistrzejowice wraz z odcinkiem do Ronda Piastowskiego będzie zamknięta na okres wakacji.
Choć można by było zamontować przejazdówkę przy "Miśnieńskiej". Na wakacje akurat częstotliwości "1" i "5" będą ograniczone więc zwolniłoby się trochę dwukierunkowców, nawet chociaż na jedną linię.
Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
Musi jeszcze wystarczyć tramwajów dwukierunkowych na ewentualną kolejną przejazdówkę, dlatego raczej nie wchodzi ona w grę. Wiadomo, że w wakacje brygad jest mniej, "1" być może jak w ubiegłym roku będzie kursować co 10 minut, jednak nadal nie uważam by wystarczyło na obsadzenie kolejnej trzeciej linii.Kaszmir pisze: ↑23 maja 2024, 14:41 Z grupy "Tramwaj w Dzielnicy III Prądnik Czerwony" (grupa jest prywatna, więc link działa tylko dla członków grupy)
https://www.facebook.com/groups/8185952 ... 930061168/
To "16" zawieszona, "14" do Piastów, "9" przez os. Zgody, Ptaszyckiego do Kopca Wandy?
Choć można by było zamontować przejazdówkę przy "Miśnieńskiej".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości