Niestety, wymyślono takie rozwiązanie w 2018 i schemat zatacza coraz większe koło. Podobne zejście w szczycie z f7,5 (rok szkolny) na f20 w (wakacje) jest w szczycie na "4/44" czy "17/19".
Jednak mam wrażenie, że to rozwiązanie stosuje się na coraz większą skalę i coraz śmielej. I tak parę lat temu również "182/482" do niego dołączyło i to na stałe: w roku szkolnym f7,5 w szczycie, a w międzyszczycie tylko f20 (dawniej było f12).
Od tych wakacji do grona f7,5/20 dołączą kolejne trasy: "194/494" oraz "132/139". I jeszcze "13".
Rozumiem mniejsze potoki, potrzebę szukania oszczędności itd. Jednak blisko trzykrotna (!) różnica to jest szok. Z bardzo wysokiej częstotliwości schodzi się na bardzo rzadką. Ludzie którzy jeszcze wczoraj mieli tramwaj co parę minut, teraz będą na niego czekać 20.