Mobilis doświadczenie ma i pewnie planuje eksploatację i serwis wozów tak, aby dotrwały do końca danej umowy. Wczorajszy pożar Autosanu to raczej ewenement, zwłaszcza że wóz był młodszym we flocie.pasazer_mobilisu pisze: 18 sie 2024, 10:12To samo czytałem 10 lat temu, najwięcej narzekania było na kupowanie tureckich Conecto zamiast Citaro. A tu niespodzianka, wytrzymały 10 lat, z dymem poszedł tylko Autosan i to akurat 8 letni.
To mnie często zastanawiało, czy nie lepiej byłoby trochę bardziej zadbać o wozy, by po skończeniu okresu umowy móc je sprzedać za wyższą kwotę? Albo przekazać innym oddziałom firmy w lepszym stanie?kot_feliks pisze: 13 sie 2024, 22:37No ale tutaj przecież z założenia można podejść do tego tak, żeby po prostu zajechać te autobusy w ciągu 10 lat. Po co w nie inwestować więcej, dbać o nie bardziej itd., skoro po tym okresie zamawiający i tak będzie żądał nowych pojazdów?
Zgaduję jednak, że Mobilis ma to wyliczone co im się bardziej opłaca.