Czy ktoś coś wie co nam szykują po zakończeniu wakacji 2024?

Przy takim pocięciu "50" (z f5 na f10) i "13" (z f7,5 na f20) to wzmocnienie "24" to i tak groszekbieniu7 pisze: 21 sie 2024, 13:26Ja jestem trochę w szoku, że dotychczas 24 kursuje z f10, pomimo zakończenia przebudowy na Powstania WarszawskiegoAcz chyba nie mam co liczyć na f7,5 na niej po wakacjach
Ale w okolicach Kurdwanowa nie widać i nie czuć ograniczeń w wakacje. Za to w okolicach Bieżanowa i Prokocimia widać te cięcia gołym okiem (12 kursów na godzinę) - pocięto kursy o połowę w stosunku do roku szkolnego.Kaszmir pisze: 21 sie 2024, 19:29 Przy takim pocięciu "50" (z f5 na f10) i "13" (z f7,5 na f20) to wzmocnienie "24" to i tak grosze![]()
Trochę szkoda, że tylko remont zamiast modernizacji - bo nie powstanie przez to przystanek przy Zalewie Nowohuckim (chyba, że będzie się dało go stworzyć osobno w późniejszym czasie). Ale z drugiej strony przy tym stanie torowiska to za moment mielibyśmy to co na Ptaszyckiego, czyli 10/h i wycofanie niskiej podłogi.Kowalik pisze: 22 sie 2024, 13:27 https://lovekrakow.pl/aktualnosci/zmian ... 57890.html
Trochę zmian po wakacjach będzie.
Mnie osobiście nie podoba się w tym tylko zabranie 193, ale rozumiem że jest to uzasadnione. Jednak przeczuwam, że o 137 mieszkańcy będą walczyć, mimo że spadły tam potoki bardzo wyraźnie. Jeszcze kwestia 537, 287 po cichu oberwie rykoszetem?Kaszmir pisze: 22 sie 2024, 20:40 Likwidacja „137” i „637”, nowa linia „148” i wydłużenie kilku innych – duże zmiany na północy Krakowa
https://krabok.wordpress.com/2024/08/22 ... y-krakowa/
Tak skrótowo - więcej w artykule:
* 137, 637 - likwidacja
* 105 - wydłużenie do os. Piastów (podejście drugie)
* 128 - zostanie na stałe wydłużone do Górki Narodowej
* 169, 469 - wydłużenie przez al. 29 Listopada do Górki Narodowej, wracając pojadą przez os. Gotyk jak 503
* 193 - zostanie znów skrócone do Prądnika Czerwonego
* 537 - wydłużenie do os. Marszowiec w Zielonkach, zmiana numeru
* 669 - wydłużenie do Górki Narodowej po trasie zbliżonej do 69
* Nowa linia Górka Narodowa - Lesisko, która po drodze obsłuży Dobrego Pasterza, Życzkowskiego (Strefa Ekonomiczna w Czyżynach) i Łęg. Prawdopodobnie jest to przedłużona wersja zapowiedzianej w grudniu linii 148.
Wydłużenie "193" do Górki Narodowej było dobrym pomysłem, acz wydaje się że "128" cieszy się większą popularnością. Rolę połączenia w stronę Huty przejmie też trochę "148", nawet jeśli pojedzie zupełnie innymi ciągami.mikolaj.boron pisze: 22 sie 2024, 20:48Mnie osobiście nie podoba się w tym tylko zabranie 193, ale rozumiem że jest to uzasadnione.
Ciekawe jak z kwestią przystanków na odcinku Bociana - Meiera. Dochodzi kolejny kamyczek do ogródka przebudowy A29L podczas której zaniechano budowy przystanków w pobliżu skrzyżowania z ulicą Siewną (brak obsługi osiedla Nowa Siewna dla przykładu). Nie podoba mi się też to że na czas przebudowy kanalizacji w ciągu KK i zmiany tras linii 137, 537 nie wyznaczono tym razem przystanku w pobliżu wiaduktu kolejowego, tak jak miało to miejsce w kwietniu 2023, nie napawa mnie to optymizmem. Białe plamy intensyfikują się.Kaszmir pisze: 22 sie 2024, 20:40 * 169, 469 - wydłużenie przez al. 29 Listopada do Górki Narodowej, wracając pojadą przez os. Gotyk jak 503
Chyba nie pojedzie. ZTP planował dla "148" trasę przez Lema i podejrzewam, że będą się jej trzymać, by zapewnić tam alternatywę dla poopóźnianego "128". Zresztą, "128" i "148" w takim układzie mogą w miarę stworzyć takt między Al. Pokoju, Mogilską, R. Barei i Górką Narodową.
Użytkownicy przeglądający to forum: goracygreg, Woof i 10 gości