Przedmiotowy ciąg przy murze cmentarza nie jest drogą dla rowerów, nie jest nawet drogą dla pieszych i rowerów, tylko drogą dla pieszych (czy, patrząc na ówczesne nazewnictwo, chodnikiem). Wystarczy rzut oka na:
- plan sytuacyjny, gdzie to miejsce zostało zaznaczone jako „Przebudowa chodnika z betonu asfaltowego”;
- opis techniczny, gdzie wskazano: „Zakres opracowania rozpoczyna w obrębie ul. Żelaznej od zakresu wg opracowania pn. „Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż alei 29 Listopada na odcinku od ul. Żelaznej do ul. Opolskiej w Krakowie I Etap” i obejmuje przebudowę chodnika o nawierzchni z betonu
asfaltowego oraz przebudowę jezdni z betonu cementowego w zakresie przystanku autobusowego.” - uwag zespołu zadaniowego: „Dla ciągu pieszego na wysokości cmentarza zapewnić nawierzchnię asfaltową z uwagi na dopuszczony zgodnie z prawem ruch rowerowy na przedmiotowym ciągu, na pozostałych odcinkach ciągów pieszych zapewnić nawierzchnię bezfazowa, dla ciągów rowerowych i pieszo – rowerowych asfaltową.”