Wszystkich Świętych 2024
Re: Wszystkich Świętych 2024
Dobry pomysł. 88 (obecne 81) przez Kapelankę do Borku. 87 z CR do Czerwonych Maków jak "17" a 87 zmienić na 81 (pokrywanie się z 21). A obecne "88" jako "80".
Re: Wszystkich Świętych 2024
Pytanie, jak dużo mieszkańców Czerwonych Maków ma pochowanych zmarłych na Rakowicach?michal49944 pisze: 01 lis 2024, 9:25 Szkoda, że co roku decyduje się na ścinanie częstotliwości 52 do f20, bo nie dość, że kursuje na niej mniej pojemny tabor to jeszcze rzadziej. W przypadku 50 nie mam problemu, bo po jej trasie kursuje najpierw 84, a potem 83. Z kolei na odcinku od Czerwonych Maków P+R do Ronda Grunwaldzkiego nie ma innej możliwości dostania się na Cmentarz Rakowicki tramwajem. Jeszcze jak przykładowo 2 lata temu 81 jechało przez Kapelankę i Monte Cassino to rozumiem, ale w obecnej sytuacji powinno się albo puścić kolejną linię cmentarną z Czerwonych Maków na Rakowice (ew. przekierować 81 tak jak kiedyś) albo pozostawić 52 z f10, może być tabor 33m.
Tak patrząc na układ linii cmentarnych, to tramwaje 8x kursują głównie po "starych" dzielnicach Krakowa (Bieżanów, Kurdwanów, Borek, Bronowice, Huta) - czyli tam, gdzie ludzie mieszkają od ponad kilkudziesięciu lat i w tym czasie zdążyli pochować swoich pradziadków, dziadków czy rodziców na Rakowicach.
Zaś Ruczaj (szczególnie całe osiedle Europejskie, wybudowane przez ostatnie kilka-kilkanaście lat) jest stosunkowo nowy - więc dużo mieszkańców w tym czasie nie umarło, a ci co zmarli, to nie zostali pochowani na Rakowicach, gdyż tam już nie ma miejsc.
Dwa - z Maków można się dostać w rejon Rakowic nie tylko za pomocą 52. Przecież możesz też jechać:
- 18tką i przesiadka pod Wawelem na 72/84,
- 17tką i przesiadka pod Koroną na 72/84 lub na Mogilskim w 81/83/85.
Trzy - gdyby wrócić do starej trasy 81 (z Borku przez Kapelankę i Monte Cassino), to wtedy Starowiślna zostałaby bez żadnej linii cmentarnej (72 i 84 jadą przez Krakowską). Więc trzeba byłoby zmienić trasę którejś z nich i skierować przez Getta-Wawrzyńca-Miodową.
- michal49944
- Specjalista
- Posty: 339
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Wszystkich Świętych 2024
Dlatego uważam, że lepszym rozwiązanie byłoby przekierowanie 81 tak jak 2 lata temu, czyli przez Kapelankę, Monte Cassino, bo jednak więcej osób jeździ na cmentarz z okolic Starych Dębnik niż z obecnej trasy tejże linii. Dodatkowo teraz dochodzą jeszcze pasażerowie linii salwatorskich 2x9, z których też na pewno ktoś na Rakowice jedzie.suchy pisze: 01 lis 2024, 10:21 Pytanie, jak dużo mieszkańców Czerwonych Maków ma pochowanych zmarłych na Rakowicach?
Tak patrząc na układ linii cmentarnych, to tramwaje 8x kursują głównie po "starych" dzielnicach Krakowa (Bieżanów, Kurdwanów, Borek, Bronowice, Huta) - czyli tam, gdzie ludzie mieszkają od ponad kilkudziesięciu lat i w tym czasie zdążyli pochować swoich pradziadków, dziadków czy rodziców na Rakowicach.
Zaś Ruczaj (szczególnie całe osiedle Europejskie, wybudowane przez ostatnie kilka-kilkanaście lat) jest stosunkowo nowy - więc dużo mieszkańców w tym czasie nie umarło, a ci co zmarli, to nie zostali pochowani na Rakowicach, gdyż tam już nie ma miejsc.
Dwa - z Maków można się dostać w rejon Rakowic nie tylko za pomocą 52. Przecież możesz też jechać:
- 18tką i przesiadka pod Wawelem na 72/84,
- 17tką i przesiadka pod Koroną na 72/84 lub na Mogilskim w 81/83/85.
Re: Wszystkich Świętych 2024
Do tego z rejonu Ruczaju oraz z Kapelanki jest bezpośrednie "802" na cmentarz Rakowicki. Na Ruczaju większość zabudowań leży między Grota-Roweckiego/Bobrzyńskiego a Kobierzyńską i wiele osób równie dobrze może podejść na autobus. Problemem jest przeciążenie "802" - co się dziwić skoro linia ma długą trasę, obsługuje mocno zabudowane rejony a kursuje ledwie co 20 minut. Uzupełniające "812" wspomaga ją dopiero od r. Grunwaldzkiego. Może zatem trzeba pomyśleć o wzmocnieniu "802"?suchy pisze: 01 lis 2024, 10:21Dwa - z Maków można się dostać w rejon Rakowic nie tylko za pomocą 52. Przecież możesz też jechać:
- 18tką i przesiadka pod Wawelem na 72/84,
- 17tką i przesiadka pod Koroną na 72/84 lub na Mogilskim w 81/83/85.
Tak. "81" już testowano w wersji przez Kapelankę i wrócono do trasy przez Wadowicką bo były ku temu powody. Raz, że obsługa Starowiślnej. Dwa że na Kapelance linia nie cieszyła się zainteresowaniem. Trzy że skoro "81" zastępuje linię "19" (np. 31 X) to ważne by jechało jego trasą na tyle, na ile może.suchy pisze: 01 lis 2024, 10:21Trzy - gdyby wrócić do starej trasy 81 (z Borku przez Kapelankę i Monte Cassino), to wtedy Starowiślna zostałaby bez żadnej linii cmentarnej (72 i 84 jadą przez Krakowską). Więc trzeba byłoby zmienić trasę którejś z nich i skierować przez Getta-Wawrzyńca-Miodową.
Nie pięcioma bo "11" jest dziś zawieszona. A takie "87" pewnie by kursowało w miejsce "17" więc dalej do Czerwonych Maków byłyby trzy linie: "18", "52", "87", łącznie 9 kursów/h. Większym problemem jest wg mnie przepustowość pętli na Cm. Rakowickim: nawet przy sześciu liniach jest bardzo tłoczno ("2", "81", "82", "83", "84", "85"). Był czas że próbowano zmieścić siedem jednak z tego co słyszałem, to było już trochę za dużo. Dlatego chyba jestem jednak zwolennikiem wzmocnienia w zamian "802".Bayer2003 pisze: 01 lis 2024, 9:27Z pięcioma liniami na dwutorowej pętli może być ciężko. Pytanie czy w godzinach 8-20 linia "17" nie mogłaby kursować jako cmentarna, na Cmentarz Rakowicki zamiast do Dworca Towarowego?
- michal49944
- Specjalista
- Posty: 339
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Wszystkich Świętych 2024
Przykład z teraz. Właśnie jadę HY874 na 52-02 i tramwaj odjechał z Ronda Grunwaldzkiego z napełnieniem 100%. Ludzie ledwo się zmieścili, a jest dopiero 11.
Re: Wszystkich Świętych 2024
Masz rację, fakt zawieszenia "11" jakoś mi umknął. Jeżeli przepustowość nie pozwala na stworzenie kolejnej "8x" na CR (chociaż bywały lata kiedy było tam 60 p/h, teraz jest "tylko" 55), to może rozwiązaniem jest przedłużenie "84" na Czerwone Maki? Trasa dość okrężna, jednak dla pasażerów byłby to mimo wszystko lepszy wybór od "802", której opóźnienia na przystanku Cmentarz Rakowicki Zachód są skandaliczne (według strony https://tomekzaw.pl/ttss/stops/Cmentarz ... departures):Kaszmir pisze: 01 lis 2024, 10:52 Nie pięcioma bo "11" jest dziś zawieszona. A takie "87" pewnie by kursowało w miejsce "17" więc dalej do Czerwonych Maków byłyby trzy linie: "18", "52", "87", łącznie 9 kursów/h. Większym problemem jest wg mnie przepustowość pętli na Cm. Rakowickim: nawet przy sześciu liniach jest bardzo tłoczno ("2", "81", "82", "83", "84", "85"). Był czas że próbowano zmieścić siedem jednak z tego co słyszałem, to było już trochę za dużo. Dlatego chyba jestem jednak zwolennikiem wzmocnienia w zamian "802".
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Wszystkich Świętych 2024
Trochę idiotyczny ten pomysł z takim krążeniem "84". To już lepiej "84" puścić z Kurdwanowa do Borku Fałęckiego a "81" niech kończy w Łagiewnikach albo niech jedzie dalej do Czerwonych Maków. Czy sama Kapelanka i Monte Cassino będą wtedy potrzebować na CR tramwaju?Bayer2003 pisze: 01 lis 2024, 15:16 Masz rację, fakt zawieszenia "11" jakoś mi umknął. Jeżeli przepustowość nie pozwala na stworzenie kolejnej "8x" na CR (chociaż bywały lata kiedy było tam 60 p/h, teraz jest "tylko" 55), to może rozwiązaniem jest przedłużenie "84" na Czerwone Maki? Trasa dość okrężna, jednak dla pasażerów byłby to mimo wszystko lepszy wybór od "802", której opóźnienia na przystanku Cmentarz Rakowicki Zachód są skandaliczne (według strony https://tomekzaw.pl/ttss/stops/Cmentarz ... departures):
Re: Wszystkich Świętych 2024
Pytanie czy warto mieszać w trasach "81" i "84" jeżeli pasażerowie chętnie korzystają z tych linii, a nowy przebieg zawsze może się nie spodobać? Przedłużenie "84" ma wiele wad, jednak jest najmniej inwazyjną opcją, a mieszkańcy Ruczaju z pewnością prędzej wybiorą nawet taki tramwaj niż "802".kucyk pisze: 01 lis 2024, 19:33 Trochę idiotyczny ten pomysł z takim krążeniem "84". To już lepiej "84" puścić z Kurdwanowa do Borku Fałęckiego a "81" niech kończy w Łagiewnikach albo niech jedzie dalej do Czerwonych Maków. Czy sama Kapelanka i Monte Cassino będą wtedy potrzebować na CR tramwaju?
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Wszystkich Świętych 2024
To już bardziej wybiorą takie "moje 81" z krótszą trasą na Cm. Rakowicki niż tak krążące i długie "84" jak w Twojej propozycji.Bayer2003 pisze: 01 lis 2024, 19:53 Pytanie czy warto mieszać w trasach "81" i "84" jeżeli pasażerowie chętnie korzystają z tych linii, a nowy przebieg zawsze może się nie spodobać? Przedłużenie "84" ma wiele wad, jednak jest najmniej inwazyjną opcją, a mieszkańcy Ruczaju z pewnością prędzej wybiorą nawet taki tramwaj niż "802".
Re: Wszystkich Świętych 2024
Zapewne tak, jednak "81" powinno mieć trasę jak najbardziej podobną do "19", ponieważ zastępuje ją w niektórych dniach, co po roszadach byłoby niemożliwe.kucyk pisze: 01 lis 2024, 19:56 To już bardziej wybiorą takie "moje 81" z krótszą trasą na Cm. Rakowicki niż tak krążące i długie "84" jak w Twojej propozycji.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Wszystkich Świętych 2024
Nie wybiorą takiego "84" tylko pojadą "18/52" z przesiadką, i tak dojeżdżając dużo szybciej niż "84". Przecież takie "84" jechałoby z Ruczaju na Cmentarz Rakowicki przez Trasę Łagiewnicką, Kurdwanów i jeszcze Koronę.Bayer2003 pisze: 01 lis 2024, 19:53Przedłużenie "84" ma wiele wad, jednak jest najmniej inwazyjną opcją, a mieszkańcy Ruczaju z pewnością prędzej wybiorą nawet taki tramwaj niż "802".
Re: Wszystkich Świętych 2024
Jadąc na cmentarz często ze sporym bagażem, spora część pasażerów wybierze trasę dłuższą, jednak bez przesiadki. Moim zdaniem "84" na Ruczaju by się przyjęła, jednak być może można w inny sposób rozwiązać problem połączenia tego ciągu z Cmentarzem Rakowickim.Kaszmir pisze: 01 lis 2024, 20:26 Nie wybiorą takiego "84" tylko pojadą "18/52" z przesiadką, i tak dojeżdżając dużo szybciej niż "84". Przecież takie "84" jechałoby z Ruczaju na Cmentarz Rakowicki przez Trasę Łagiewnicką, Kurdwanów i jeszcze Koronę.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
- michal49944
- Specjalista
- Posty: 339
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Wszystkich Świętych 2024
Nikt takiego połączenia nie wybierze. Taka "84" jechałaby z Czerwonych Maków na Cmentarz Rakowicki 53 minuty, podczas gdy "52" jedzie CM - Lubicz 26 minut + ok. 5-10 minut na dojazd na cmentarz to jest spokojnie oszczędność nawet ponad 20 minut.Bayer2003 pisze: 01 lis 2024, 20:29 Jadąc na cmentarz często ze sporym bagażem, spora część pasażerów wybierze trasę dłuższą, jednak bez przesiadki. Moim zdaniem "84" na Ruczaju by się przyjęła, jednak być może można w inny sposób rozwiązać problem połączenia tego ciągu z Cmentarzem Rakowickim.
Jedynie taka linia byłaby rekompensatą za brak 11 i dojazdem do Cmentarza Podgórskiego, ale na takie potoki to raczej nie ma sensu marnować pieniędzy.
- Zorza Polarna
- Specjalista
- Posty: 275
- Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
- Lokalizacja: Kraków - Kobierzyn
Re: Wszystkich Świętych 2024
Moim zdaniem w przyszłych latach zamiast puszczać 8x tramwaje z CM lepszą propozycją jak pisał Kaszmir będzie wzmocnienie 802-ki. Jednakże aby rozłożyć potoki + kolejne cmentarze miały w Wszystkich Świętych dojazd autobusem + nowe rejony miały dojazd bezpośredni do większych nekropolii proponuje taki o to układ:
802: Kursuje bez zmian
Propozycja Nowych Linii 8x2 (jako że w tym rejonie już jest 802-ka to pod to wzorowałem numerację):
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
822: BOREK FAŁĘCKI - [...] - Babińskiego - Bunscha - Cmentarz Kobierzyn- Czerwone Maki - Piltza - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
Linia ta byłaby wsparciem dla os. Ruczaj Zaborze i przy okazji obsłużyłaby rejony pętli przy ul. Czerwone Maki co nie wymagałoby tworzenia/wydłużania linii tramwajowej 8x. Wada jest taka, że niektórzy nadal muszą do tej linii podejść, ale jak ktoś z tych 2-ch cmentarzy chciałby pojechać na inne cmentarze w okolicy czy po drugiej stronie Krakowa ma taką możliwość.
Jednak jeżeli policja nie byłaby w stanie ograniczyć parkowania na ul. Piltza na 1 dzień i spotkałoby się to z oburzeniem mieszkańców. Dla tej linii przedstawiam wariant drugi (przerywana bordowa linia)
822 (Wariant 2): BOREK FAŁĘCKI - [...] - Babińskiego - Bunscha - Czerwone Maki P+R - Czerwone Maki - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
Wtedy problem braku obsługiwania pętli czymkolwiek cmentarnym jest zażegnany. Wadą tego rozwiązania jest to, że linia nie podjeżdża pod sam cmentarz szpitalny, jednakże w przypadku przystanku Biskupa Prandoty jest podobna sytuacja, że do cmentarza trzeba podejść. Więc w momencie niemożliwego zrealizowania w1, w2 rozwiązuje te problemy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
862 (Wariant 1): CMENTARZ PODGÓRKI TYNIECKIE - Wielogórska - Podgórki Tynieckie - Skotnicka - Babińskiego - Bunscha - Cmentarz Kobierzyn-Czerwone Maki - Piltza - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
jak w przypadku niewypału 822 na Piltza drugi wariant:
862 (Wariant 2): CMENTARZ PODGÓRKI TYNIECKIE - Wielogórska - Podgórki Tynieckie - Skotnicka - Babińskiego - Bunscha - Czerwone Maki P+R - Czerwone Maki - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
Linia ta mogłaby ruszyć dopiero jak już pisaliśmy w tym wątku wcześniej w momencie wykonania przez miasto szeregu prac, które umożliwiły by dojazd przegubowi pod cmentarz wraz z pętlą na której mógłby stanąć ( poza Wszystkich Świętych takie rozwiązanie mogłoby być również wykorzystywane przez jakąś linie. Jaką? nwm bo nie o tym teraz jest mój post XD). Taka linia wtedy również by umożliwiłaby Tyńcowi, kawałkowi Sidziny, Skotnikom bezpośredni dojazd do największych nekropoli + wspierałaby 802.
Jeżeli natomiast, ktoś by uważał iż ta linia była by za bardzo powyginana przez krzuczenie po kobierzyńskich uliczkach na Os. Europejskim przedstawiłem również w3, który zakłada obsługę wzdłuż ciągu tramwajowego z pętli CM co przyspiesza a co za tym idzie skraca czas przejazdu dla Podgórek Tynieckich, Skotnik itd. a i tak jeżeli kursowałaby 822 to nie było by problemu z obsługą rejonów kobierzyńskich cmentarzy i 862 mogłaby tam jeździć, ale nie musiałaby:
862 (Wariant 2): CMENTARZ PODGÓRKI TYNIECKIE - Wielogórska - Podgórki Tynieckie - Skotnicka - Babińskiego - Bunscha - Czerwone Maki P+R - Bobrzyńskiego - Grota Roweckiego - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak o to się prezentują moje propozycje co do rozwiązania, które mogłoby sprawić, że południowo zachodnia część Krakowa ma dostęp do linii na Wszystkich Świętych + rozwiązuje się problem w kwestii braku tramwaju do Cmentarza Rakowickiego.
A tu wizualizacja aby czytelniej zobrazować co ja tu powyżej powypisywałem XD (a kolorki z posta odpowiadają tym na grafice) :
802: Kursuje bez zmian
Propozycja Nowych Linii 8x2 (jako że w tym rejonie już jest 802-ka to pod to wzorowałem numerację):
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
822: BOREK FAŁĘCKI - [...] - Babińskiego - Bunscha - Cmentarz Kobierzyn- Czerwone Maki - Piltza - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
Linia ta byłaby wsparciem dla os. Ruczaj Zaborze i przy okazji obsłużyłaby rejony pętli przy ul. Czerwone Maki co nie wymagałoby tworzenia/wydłużania linii tramwajowej 8x. Wada jest taka, że niektórzy nadal muszą do tej linii podejść, ale jak ktoś z tych 2-ch cmentarzy chciałby pojechać na inne cmentarze w okolicy czy po drugiej stronie Krakowa ma taką możliwość.
Jednak jeżeli policja nie byłaby w stanie ograniczyć parkowania na ul. Piltza na 1 dzień i spotkałoby się to z oburzeniem mieszkańców. Dla tej linii przedstawiam wariant drugi (przerywana bordowa linia)
822 (Wariant 2): BOREK FAŁĘCKI - [...] - Babińskiego - Bunscha - Czerwone Maki P+R - Czerwone Maki - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
Wtedy problem braku obsługiwania pętli czymkolwiek cmentarnym jest zażegnany. Wadą tego rozwiązania jest to, że linia nie podjeżdża pod sam cmentarz szpitalny, jednakże w przypadku przystanku Biskupa Prandoty jest podobna sytuacja, że do cmentarza trzeba podejść. Więc w momencie niemożliwego zrealizowania w1, w2 rozwiązuje te problemy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
862 (Wariant 1): CMENTARZ PODGÓRKI TYNIECKIE - Wielogórska - Podgórki Tynieckie - Skotnicka - Babińskiego - Bunscha - Cmentarz Kobierzyn-Czerwone Maki - Piltza - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
jak w przypadku niewypału 822 na Piltza drugi wariant:
862 (Wariant 2): CMENTARZ PODGÓRKI TYNIECKIE - Wielogórska - Podgórki Tynieckie - Skotnicka - Babińskiego - Bunscha - Czerwone Maki P+R - Czerwone Maki - Lubostroń (Cmentarz Kobierzyn-Lubostroń) - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
Linia ta mogłaby ruszyć dopiero jak już pisaliśmy w tym wątku wcześniej w momencie wykonania przez miasto szeregu prac, które umożliwiły by dojazd przegubowi pod cmentarz wraz z pętlą na której mógłby stanąć ( poza Wszystkich Świętych takie rozwiązanie mogłoby być również wykorzystywane przez jakąś linie. Jaką? nwm bo nie o tym teraz jest mój post XD). Taka linia wtedy również by umożliwiłaby Tyńcowi, kawałkowi Sidziny, Skotnikom bezpośredni dojazd do największych nekropoli + wspierałaby 802.
Jeżeli natomiast, ktoś by uważał iż ta linia była by za bardzo powyginana przez krzuczenie po kobierzyńskich uliczkach na Os. Europejskim przedstawiłem również w3, który zakłada obsługę wzdłuż ciągu tramwajowego z pętli CM co przyspiesza a co za tym idzie skraca czas przejazdu dla Podgórek Tynieckich, Skotnik itd. a i tak jeżeli kursowałaby 822 to nie było by problemu z obsługą rejonów kobierzyńskich cmentarzy i 862 mogłaby tam jeździć, ale nie musiałaby:
862 (Wariant 2): CMENTARZ PODGÓRKI TYNIECKIE - Wielogórska - Podgórki Tynieckie - Skotnicka - Babińskiego - Bunscha - Czerwone Maki P+R - Bobrzyńskiego - Grota Roweckiego - (po trasie 802-ki) - CMENTARZ PRĄDNIK CZERWONY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak o to się prezentują moje propozycje co do rozwiązania, które mogłoby sprawić, że południowo zachodnia część Krakowa ma dostęp do linii na Wszystkich Świętych + rozwiązuje się problem w kwestii braku tramwaju do Cmentarza Rakowickiego.
A tu wizualizacja aby czytelniej zobrazować co ja tu powyżej powypisywałem XD (a kolorki z posta odpowiadają tym na grafice) :
"Festina lente 106 ad Łagiewniki"
- michal49944
- Specjalista
- Posty: 339
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Wszystkich Świętych 2024
Sam pomysł z 822 i 862 nie jest zły, ale wg mnie może być ciężko, żeby się przeguby zmieściły na ul. Czerwone Maki i Lubostroń, a tym bardziej na Piltza. Jak już to można po prostu rozważyć wzmocnienie jako twoja 822, ale od Czerwonych Maków tak jak tramwaj i dalej jak 802.
Ja nawet myślałem na początek o linii, która po prostu jechałaby z Czerwonych Maków wzdłuż tramwaju i potem razem z 802. Pomogłoby to też w dojeździe potencjalnym pasażerom ze Skawiny.
Ja nawet myślałem na początek o linii, która po prostu jechałaby z Czerwonych Maków wzdłuż tramwaju i potem razem z 802. Pomogłoby to też w dojeździe potencjalnym pasażerom ze Skawiny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość