Co do Bronowic, to zmienili system: wobec skrócenia "14", zamiast synchronizacji 7+8 na "4"+"14", zrobili łączną koordynację "4"+"14"+"24" - od Bronowic w stronę Teatru Słowackiego jest takt 4+5+6.Kitek pisze: 17 wrz 2020, 20:43Szkoda, że z koordynacją niektórych linii się nie udało. Takt "12" i "22" to 10+5 a "4" i "14" z Bronowic w kierunku Bagateli to 11+4...
Z "12" i "22" jest chyba podobnie. Z Borku Fałęckiego jest takt 7+8 ("19"+"22"), a nawet 3+4+4+4 ("8"+"19"+"22"). Potem na Starowiślnej kier. rondo Grzegórzeckiego jest 4+5+6 ("12"+"19"+"22"), zatem postawili na połowiczną koordynację "12" z "22" oraz połowiczną "12" z "19", zamiast zrobić pełniejszą "12" z "22" i stadne "12" z "19".
Nie oceniam która opcja była lepsza, jedynie zaznaczam że to raczej jest specjalnie tak ułożone

Tu bardziej chodzi o to, że wozy z Huty jakąś linię i tak muszą obsługiwać. Problem znany od lat: coraz więcej kursów w Podgórzu, coraz mniej w Hucie więc huckie brygady obsługują coraz dalsze linie. Na przenosiny większej liczby wagonów z Huty do Podgórza raczej nie ma miejsca.pasazer_mobilisu pisze: 17 wrz 2020, 21:19Tylko czy kurs o 4:30 z TAKW mają sens? MPK owszem będzie mieć krótszy wyjazd z Huty na TAKW, niż z Podgórza na NB ale w praktyce i tak przejedzie więcej niż jakby mieli wysłać z Podgórza coś na NB.