Z Wiedni na pewno nie widać HW129+HB529 i HW174+HB528. Chyba tyle, więc nie tak sporopasazer_mobilisu pisze: 21 wrz 2020, 15:19 To jeszcze ile mamy jakich tramwajów na mieście z TTSS:
E1: 39/?? + dość sporo bez GPS

Z Wiedni na pewno nie widać HW129+HB529 i HW174+HB528. Chyba tyle, więc nie tak sporopasazer_mobilisu pisze: 21 wrz 2020, 15:19 To jeszcze ile mamy jakich tramwajów na mieście z TTSS:
E1: 39/?? + dość sporo bez GPS
A E1 solo? Na "16" rano było widać HW101, teraz nie widać żadnego, na "21" też chyba coś powinno być oprócz trzech brygad obsługiwanych N8.Jamnik pisze: 21 wrz 2020, 18:14 Z Wiedni na pewno nie widać HW129+HB529 i HW174+HB528. Chyba tyle, więc nie tak sporo
HW101 zjechał w okolicach godziny 17/18, czyli wtedy, kiedy linia "16" przestaje kursować. Było go dziś więc widać do końca.pasazer_mobilisu pisze: 21 wrz 2020, 18:30A E1 solo? Na "16" rano było widać HW101, teraz nie widać żadnego, na "21" też chyba coś powinno być oprócz trzech brygad obsługiwanych N8.Jamnik pisze: 21 wrz 2020, 18:14 Z Wiedni na pewno nie widać HW129+HB529 i HW174+HB528. Chyba tyle, więc nie tak sporo
W dalszym ciągu najczęściej spotykanym tramwajem w Krakowie jest E1![]()
Był przetarg na usługę lokalizacji autobusów, które jej nie mają.
Zapomniałem że ona kończy tak szybko, niemniej ile ona ma brygad? 5? Dodając te z "21" i dwa brakujące E1+c3 robi się blisko 50 E1 w ruchuBayer2003 pisze: 21 wrz 2020, 19:09 HW101 zjechał w okolicach godziny 17/18, czyli wtedy, kiedy linia "16" przestaje kursować.
Prawdopodobnie jeszcze nigdy w historii Komunikacji Miejskiej w Krakowie po mieście nie kursowało jednocześnie na stałe aż 251 pociągów tramwajowych.
Jak widać, zmiany w przypadku niektórych linii są znaczne i całkiem interesujące. Zauważalny jest wzrost znaczenia wozów GT8N, które trafiły na takie linie jak 17 czy 20. Jednocześnie, daje się zauważyć oszczędne wykorzystanie składów 2x105Na. Skierowane zostały one do obsługi szczytowych linii 44 i 49. W zamian całkowicie zniknęły z linii 1 czy 20. Zdecydowanie wzrosło za to wykorzystanie składów wiedeńskich E1+c3, które kursują na całodziennych liniach 9, 10, 22, 24 i wybranych kursach linii 52. Tak wysokie wykorzystanie może wskazywać na plany szybkiego wycofania tych tramwajów z ruchu po wprowadzeniu do eksploatacji wozów Stadler Tango Lajkonik. Stopiątki natomiast najwyraźniej jeszcze pojeżdżą po Krakowie, stąd ich oszczędne wykorzystanie.
Od dziś na linii 52 kursują cztery pociągi trójwagonowe. Do kursujących dotychczas trzech pociągów 3x105Na, w weekend dołączył czwarty RZ204+RZ237+RZ238. Dziś obsługa linii 52 prezentowała się następująco:
52-07 RZ204+RZ237+RZ238;
52-10 RZ231+RZ232+RZ239;
52-12 RZ226+RZ228+RZ229;
52-18 RZ234+RZ233+RZ206.
Do tego warto wspomnieć o kursującym na brygadzie 52-11 wagonie Protram 405N-Kr. Powrócił on tym samym po kilkutygodniowej przerwie na ulice naszego miasta.
W artykule zauważyłem pewien drobny błąd. Na "18" NGT6 pojawił się jako rezerwa, ten sam tramwaj (RP630) jeździł potem chwilę na "50". Ogólnie całość została jednak dobrze opisanaŁukasz pisze: 21 wrz 2020, 21:04 Rekordowa ilość pociągów tramwajowych na ulicach Krakowa
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... ch-krakowa
Nie wiem, czemu myślałem tylko o składach. Solówki bez GPS to HW158 i HW167-173, więc 8 sztuk.pasazer_mobilisu pisze: 21 wrz 2020, 18:30A E1 solo? Na "16" rano było widać HW101, teraz nie widać żadnego, na "21" też chyba coś powinno być oprócz trzech brygad obsługiwanych N8.Jamnik pisze: 21 wrz 2020, 18:14 Z Wiedni na pewno nie widać HW129+HB529 i HW174+HB528. Chyba tyle, więc nie tak sporo
W dalszym ciągu najczęściej spotykanym tramwajem w Krakowie jest E1![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości