
16.12.2024
16.12.2024
Ok 7 #HK453 zdefektował na Rondzie Kocmyrzowskim jadąc na 21 w stronę Pleszowa.

Re: 16.12.2024
Tyle pieniędzy utopione w modernizację tych wozów, a ich dostępność, chyba mniejsza niż Nevelo.. 

Re: 16.12.2024
Różnica jest taka, że Nevelo w Krakowie ciągle jest testowane, a przewoźnik nie zapłacił i prawdopodobnie nigdy nie zapłaci za ten tramwaj - darmowy 33-metrowiec, nawet jeżeli często wypadający na kilka miesięcy, ciągle jest darmowym 33-metrowcem. W "modernizację" HK451-HK456 utopiono mnóstwo pieniędzy, a w jej efekcie otrzymano tramwaj o mniejszej funkcjonalności (brak dwukierunkowości) oraz podobnej awaryjności jak przed modernizacją. Gdyby zamiast tego wymieniono wtedy elektrykę we wszystkich 11 egzemplarzach, dzisiaj "1" i "5" miałyby 8, a być może nawet 9 brygad z Nowej Huty. Niestety przez idiotyczne decyzje brygady takie są zaledwie dwie, mnóstwo pieniędzy jest ciągle przepalanych na dalekie wyjazdy/zjazdy z/do Podgórza, Kraków stał się drugim miastem w Polsce gdzie niskopodłogowy tramwaj został zdjęty ze stanu, a na linii "21" połowę kursów ciągle obsługują E1, które poza wiekiem i wysoką podłogą zapewniają także niewystarczającą pojemność. Wszystko to jest efektem podjęcia decyzji o bezsensownym zakresie "modernizacji" HK451-HK456, za którą niestety nikt nie poniósł jakiejkolwiek odpowiedzialności, pomimo wysokiej szkodliwości dla pasażerów oraz MPK.Kowalik pisze: 16 gru 2024, 11:50 Tyle pieniędzy utopione w modernizację tych wozów, a ich dostępność, chyba mniejsza niż Nevelo..![]()
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości