
"124", "182", "189", "424", "482", "511" – likwidacja
"128": Górka Narodowa - … – Pilotów, Ułanów, Al. Jana Pawła II, Lema, … – Zajezdnia Płaszów
"132": Dw. Gł. Zachód – … – Dobrego Pasterza, Bora-Komorowskiego, Andersa, Broniewskiego, Obrońców Krzyża, Mościckiego, Wojciechowskiego, Struga, Al. Solidarności – Kombinat – linia całodniowa i całotygodniowa
"152": Cm. Olszanica – … – Młyńska, Bora-Komorowskiego, Andersa, … – Czyżyny Dworzec
"501": przejęcie trasy linii "511" (za wyjątkiem odcinka Jasnogórska – Chełmońskiego – Stawowa) – częstotliwość f7,5 w szczycie; linia całodniowa i całotygodniowa
Komentarz:
Linie "124", "424", "482" idą do likwidacji jako te zdublowane przez tramwaj w największym stopniu. "128" wypełni brak "124" i "424" na Ułanów i końcowym odcinku Pilotów. Projekt zakłada scalenie "182", "501" i "511" w jedną, bardzo mocną linię przyśpieszoną "501" na trasie "511" (wyłączając przejazd przez Chełmońskiego i Stawową - tu "501" zostaje na swojej trasie). Przyśpieszy to dojazd do Os. Na Stoku, tym samym tworząc mocne połączenie Huty z ATW, na którym (w miarę) można polegać. Z kolei brak "501" na Obrońców Krzyża zostanie wypełniony przez całodzienne i całotygodniowe "132", które również zapewni stały dojazd do centrum pasażerom z Os. Zielonego. Jednocześnie, kierowcy będą mieli dostęp do porządnego punktu socjalnego na Kombinacie. "189" na Os. Zgody i DH Wanda nie odegra już istotnej roli (zakładam, iż stamtąd pojedzie "16" przez Mistrzejowice do centrum), a odzyskane wzkm można przenieść w inne miejsce. Na Dobrego Pasterza dojazd do I obwodnicy zapewni tramwaj, stąd wyprostowanie "152" przez Bora-Komorowskiego. Zastanawiałem się również nad scaleniem "152", "189" i "502" w jedną mocną linię (jak "501"), jednak na ten moment nie przychodzi mi do głowy sensowne rozwiązanie.