Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
-
- Miłośnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 mar 2025, 20:05
Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Ulice:
Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej.
Przystanki:
1. Cmentarz Rakowicki
2. Biskupa Prandoty
3. Cmentarz Rakowicki Zachód
4. Nowy Kleparz
5. Radio Kraków
6. Plac Inwalidów
7. AGH/UR
8. Muzeum Narodowe
9. Jubilat
10. Konopnickiej
11. Rondo Grunwaldzkie
12. Ludwinów
13. Rondo Mogilskie
Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej.
Przystanki:
1. Cmentarz Rakowicki
2. Biskupa Prandoty
3. Cmentarz Rakowicki Zachód
4. Nowy Kleparz
5. Radio Kraków
6. Plac Inwalidów
7. AGH/UR
8. Muzeum Narodowe
9. Jubilat
10. Konopnickiej
11. Rondo Grunwaldzkie
12. Ludwinów
13. Rondo Mogilskie
Ostatnio zmieniony 15 mar 2025, 20:25 przez Gołąb_NGT8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Miłośnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 mar 2025, 20:05
Re: Układ linii komunikacyjnych po otwarciu Tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
169/469, 503/513, 301: Wita Stwosza, Aleksandra Lubomirskiego, Powstania Warszawskiego, Kotlarska, Most Kotlarski, Grudzińskiego, Klimeckiego, Powstańców Wielkopolskich, Powstańców Śląskich, Kamieńskiego.
304: Pawia, Rafała Kalinowskiego, Wita Stwosza, Aleksandra Lubomirskiego, Powstania Warszawskiego, Kotlarska, Most Kotlarski, Grudzińskiego, Klimeckiego, Powstańców Wielkopolskich, Powstańców Śląskich, Tischnera, Turowicza, Herberta, Stojałowskiego, Cechowa, Rzącka, Kosocicka, Wielicka
192: Rafała Kalinowskiego, Szlak, Warszawska, Plac Matejki, Basztowa, Dunajewskiego, Podwale, Straszewskiego, Piłsudskiego, Focha
139, 159, 199, 307: Juliusza Słowackiego, Prądnicka, Wrocławska, Al. Kijowska, Nawojki
144, 173:
Al. Kijowska/ArmiiKrajowej, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Księcia Józefa, Bohdana Zielińskiego, Monte Cassino
194/494: Łagiewnicka, Turowicza, Tischnera, Powstańców Śląskich, Bolesława Limanowskiego, Na Zjeździe, Most Powstańców Śląskich, Starowiślna, Św. Gertrudy, Plac Wszystkich Świętych, Straszewskiego, Podwale, Karmelicka, Królewska, Al. Kijowska
Nocne: Normalnie
304: Pawia, Rafała Kalinowskiego, Wita Stwosza, Aleksandra Lubomirskiego, Powstania Warszawskiego, Kotlarska, Most Kotlarski, Grudzińskiego, Klimeckiego, Powstańców Wielkopolskich, Powstańców Śląskich, Tischnera, Turowicza, Herberta, Stojałowskiego, Cechowa, Rzącka, Kosocicka, Wielicka
192: Rafała Kalinowskiego, Szlak, Warszawska, Plac Matejki, Basztowa, Dunajewskiego, Podwale, Straszewskiego, Piłsudskiego, Focha
139, 159, 199, 307: Juliusza Słowackiego, Prądnicka, Wrocławska, Al. Kijowska, Nawojki
144, 173:
Al. Kijowska/ArmiiKrajowej, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Księcia Józefa, Bohdana Zielińskiego, Monte Cassino
194/494: Łagiewnicka, Turowicza, Tischnera, Powstańców Śląskich, Bolesława Limanowskiego, Na Zjeździe, Most Powstańców Śląskich, Starowiślna, Św. Gertrudy, Plac Wszystkich Świętych, Straszewskiego, Podwale, Karmelicka, Królewska, Al. Kijowska
Nocne: Normalnie
-
- Miłośnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 mar 2025, 20:05
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Przepraszam. W pierwszych poście miało być Rondo Matecznego.
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Przepraszam, ale co to jest za temat? Tramwaju na Al. Trzech Wieszczów nie było, nie ma i nie zapowiada się aby w ciągu kolejnych 10 lat miał powstać, zwłaszcza po licznych protestach mieszkańców.
Abstrahując od tego jak bezsensowne są to propozycje liniowe dla autobusów. Większość linii zamienia się w tasiemce krążące bez celu po mieście.
"304" która ma być przyspieszoną aglomeracyjną by dostała gorszą ofertę przewozową niż zwykłe "204", "224" czy "244" - co się zupełnie mija z celem autobusów przyspieszonych.
"144" i "173" również z bliżej nieokreślonych powodów by jechały na około, a patrząc po trasie tabor na nich musiałby zostać ograniczony do 12 metrowców co również mija się z celem.
"194" i "494" które obsługują osiedle Kliny, cały ciąg Kobierzyński - zostały by bez połączenia autobusowego, a sam autobus by krążył po mieście zahaczając to tu, to tam o przystanki tramwajowe które totalnie odbierają mu sens. "8" czy "13" pasażer dojedzie szybciej z "Korony"/"Limanowskiego" na "Biprostal" niż krążącą między ulicami "194"/"494"
Temat założony bez sensu, zwłaszcza, że nawet nie ma planów tworzenia wspomnianej linii tramwajowej...
Abstrahując od tego jak bezsensowne są to propozycje liniowe dla autobusów. Większość linii zamienia się w tasiemce krążące bez celu po mieście.
"304" która ma być przyspieszoną aglomeracyjną by dostała gorszą ofertę przewozową niż zwykłe "204", "224" czy "244" - co się zupełnie mija z celem autobusów przyspieszonych.
"144" i "173" również z bliżej nieokreślonych powodów by jechały na około, a patrząc po trasie tabor na nich musiałby zostać ograniczony do 12 metrowców co również mija się z celem.
"194" i "494" które obsługują osiedle Kliny, cały ciąg Kobierzyński - zostały by bez połączenia autobusowego, a sam autobus by krążył po mieście zahaczając to tu, to tam o przystanki tramwajowe które totalnie odbierają mu sens. "8" czy "13" pasażer dojedzie szybciej z "Korony"/"Limanowskiego" na "Biprostal" niż krążącą między ulicami "194"/"494"
Temat założony bez sensu, zwłaszcza, że nawet nie ma planów tworzenia wspomnianej linii tramwajowej...
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Lepszym tematem byłby "układ komunikacyjny i organizacji ruchu po otwarciu 8PU" bo to moim zdaniem zaraz po tramwaju na Mistrzejowice będzie swoistym game-changerem dla os. Pod Fortem, całego Kobierzyna i Klinów. Mimo, że do zakończenia inwestycji jeszcze daleki (z 2 lata?). To zawsze lepsze niż wątek o trasie, która zapewne nigdy nie powstanie...Quackked pisze: 15 mar 2025, 21:38 Przepraszam, ale co to jest za temat? Tramwaju na Al. Trzech Wieszczów nie było, nie ma i nie zapowiada się aby w ciągu kolejnych 10 lat miał powstać, zwłaszcza po licznych protestach mieszkańców.
Abstrahując od tego jak bezsensowne są to propozycje liniowe dla autobusów. Większość linii zamienia się w tasiemce krążące bez celu po mieście.
[...]
Temat założony bez sensu, zwłaszcza, że nawet nie ma planów tworzenia wspomnianej linii tramwajowej...
"Festina lente 106 ad Łagiewniki" ~ Dawid (czyli ja
)

-
- Miłośnik
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lis 2024, 14:48
- Kontakt:
Re: Układ linii komunikacyjnych po otwarciu Tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Ogólnie w pełni zgodzę się z moim przedmówcami co do faktu, że takie marszruty, zwłaszcza w przypadku ostatniego kwartetu linii, są wzięte z kapelusza. Natomiast pozwolę od siebie dodać, że Wrocławska nie przyjmie kolejnych 16 kursów/h w szczycie, nawet jeśliby powstał tam buspas w stronę Prądnickiej, co obecnie można potraktować jako sferę marzeń. Nie bardzo też wiem, czemu miałoby służyć przeniesienie 192 na I obwodnicę, gdzie dublowałaby niepotrzebnie 152 - obecny układ raczej się sprawdza pod tym względem. Nie mówiąc o ogólnej bezsensowności proponowanych tras 144+173, to jak miałyby się teleportować z Królowej Jadwigi na wiecznie zatłoczoną Księcia Józefa - Starowolską/Jodłową, na których nie bez powodu kursują krótkie Urby na podwoziu Iveco, czy na około przez Zakamycze i Orlą, gdzie, tak jak mówi kolega @Quackked, maksymalnie wszedłby tabor standardowy - dopóki nie powstałaby Trasa Zwierzyniecka, to te linie należałoby zostawić w świętym spokoju (a nawet potem bym miał poważne wątpliwości co do takiego trasowania). Trasę 194 pozwolę sobie pozostawić bez komentarza...Gołąb_NGT8 pisze: 15 mar 2025, 20:24 169/469, 503/513, 301: Wita Stwosza, Aleksandra Lubomirskiego, Powstania Warszawskiego, Kotlarska, Most Kotlarski, Grudzińskiego, Klimeckiego, Powstańców Wielkopolskich, Powstańców Śląskich, Kamieńskiego.
304: Pawia, Rafała Kalinowskiego, Wita Stwosza, Aleksandra Lubomirskiego, Powstania Warszawskiego, Kotlarska, Most Kotlarski, Grudzińskiego, Klimeckiego, Powstańców Wielkopolskich, Powstańców Śląskich, Tischnera, Turowicza, Herberta, Stojałowskiego, Cechowa, Rzącka, Kosocicka, Wielicka
192: Rafała Kalinowskiego, Szlak, Warszawska, Plac Matejki, Basztowa, Dunajewskiego, Podwale, Straszewskiego, Piłsudskiego, Focha
139, 159, 199, 307: Juliusza Słowackiego, Prądnicka, Wrocławska, Al. Kijowska, Nawojki
144, 173:
Al. Kijowska/ArmiiKrajowej, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Księcia Józefa, Bohdana Zielińskiego, Monte Cassino
194/494: Łagiewnicka, Turowicza, Tischnera, Powstańców Śląskich, Bolesława Limanowskiego, Na Zjeździe, Most Powstańców Śląskich, Starowiślna, Św. Gertrudy, Plac Wszystkich Świętych, Straszewskiego, Podwale, Karmelicka, Królewska, Al. Kijowska
Nocne: Normalnie
Poza tym ogólna uwaga - autor wątku nawet nie określił, czy i które obecne linie tramwajowe miałyby trafić na ATW i ewentualnie jakie nowe miałyby powstać przy tej okazji, a biorąc pod uwagę, że to byłaby rewolucja kilkukrotnie większa niż przy otwarciu trasy przez Meissnera, to powinno być clue tych rozważań. A tak jak już wcześniej zauważono, nawet krótki odcinek między Placem Inwalidów a Nowym Kleparzem wywołał spore kontrowersje, stąd do czasu opracowania nawet ogólnych założeń technicznych jakkolwiek pojętego transportu szynowego w ATW lub ich okolicach (bo faktycznie, przydałoby się odciążenie I obwodnicy od strony zachodniej) tego typu rozważania powinny wylądować w koszu.
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Przed laty na siostrzanym forum była dyskusja, co mogłoby tym torowiskiem pojechać. Jednym z kandydatów była "4" i w zasadzie to tyle. Od strony Górki Narodowej/Krowodrzy Górki nie ma kandydata. Gdyby ten ciąg powstał aż do Zwierzynieckiej, być może udałoby się tam posłać coś jeszcze, tylko znowu w ten sposób odcinamy "hutę" od rejonu Teatru Bagatela.
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Komunikacyjne science-fiction, bez najmniejszych szans na realizację.
- Mateuszppp
- Pasażer
- Posty: 33
- Rejestracja: 25 paź 2024, 8:23
- Lokalizacja: Kaszów
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Z tramwajem na Alejach jest taki problem, że duplikowałby on połączenia autobusowe, a jeśli ktoś chcemy wydawać duże pieniądze, na żeby tego pokroju należy to zrobić tak, aby utworzone zostały nowe połączenia. W zamian zależny wybudować nowy ciąg Krowodrza Górka-Azory-Głowackiego-Piastowska-Cichy Kącik-Salwator-Kapelanka. Można by wtedy przetrasować 8 lub 13 na Aleję 3 maja. 6 przetrasować Filharmonia-Salwator-Cichy Kącik-Bronowiece (Małe) i jakaś nowa linia Górka Narodowa-Czerwone Maki/Borek/Kurdwanów. Fragment Krowodrza Górka-Cichy Kącik nie jest szczególnie problematyczny, CK-Salwator to już problemy z przejściem wzdłuż Rudawy po bulwarach (innej opcji raczej nie widzę) i bliskości zabudowań mieszkalnych i najbardziej problematyczny jest nowy most na Wiśle (tramwaj+piesi/rowerzyści) ze względów techniczny i użerania się z konserwatorem, ale to samo spowoduje ruszanie Mostu Dębnickiego.
Natomiast wracając do Alei najlepiej byłoby moim zdaniem wyrzucić samochody z bus-pasa i zrobić łączone torowisko z bus-pasem w tym samym miejscu co teraz, nie będzie trzeba wycinać zieleni, które w tej części miasta jest bezcenna (i wpisana do rejestru zabytków, chociaż patrząc na wykreślenie mostu kolejowego pod Halą Targową, odpowiednie zmiany personalne mogą czynić cuda) i umożliwi łatwe przesiadki bez biegania po światłach.
Natomiast wracając do Alei najlepiej byłoby moim zdaniem wyrzucić samochody z bus-pasa i zrobić łączone torowisko z bus-pasem w tym samym miejscu co teraz, nie będzie trzeba wycinać zieleni, które w tej części miasta jest bezcenna (i wpisana do rejestru zabytków, chociaż patrząc na wykreślenie mostu kolejowego pod Halą Targową, odpowiednie zmiany personalne mogą czynić cuda) i umożliwi łatwe przesiadki bez biegania po światłach.
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
O ile tramwaj w ciągu ATW uważam, za rzecz totalnie wziętą z czapki, to akurat realizacja "spięcia" pętli Salwator z pętlą na Krowodrzy (przez Cichy Kącik + odnoga w stronę Bronowic odchodząca gdzieś w okolicy Armii Krajowej/miasteczka studeckiego AGH) powinna być przez ludzi odpowiedzialnych za inwestycje transportowe w naszym mieście brana całkiem poważnie pod uwagę i realizowana w bliższej bądź dalszej perspektywie czasowej.
Ogólnie bolączką krakowskiej sieci tramwajowej, jest brak alternatywnych połączeń głównych ciągów tramwajowych jak choćby:
1. Mogilska - Al. Pokoju przez Lema, którą z powodzeniem można było zrealizować przy obecnej budowie nowej linii tramwajowej do Mistrzejowic,
2. łącznik od strony Kurdwanowa w stronę Bieżanowa
3. Alternatywna trasa do Mistrzejowic odchodząca od pętli przy Cmentarzu Rakowickim jako realizacja planów z przed wielu lat
4. "spięcie" budowanej linii do Mistrzejowic z Górką Narodową w okolicy Ronda Barei
No to sobie pomarzyłem, ale teraz wracam do szarej, krakowskiej rzeczywistości
Ogólnie bolączką krakowskiej sieci tramwajowej, jest brak alternatywnych połączeń głównych ciągów tramwajowych jak choćby:
1. Mogilska - Al. Pokoju przez Lema, którą z powodzeniem można było zrealizować przy obecnej budowie nowej linii tramwajowej do Mistrzejowic,
2. łącznik od strony Kurdwanowa w stronę Bieżanowa
3. Alternatywna trasa do Mistrzejowic odchodząca od pętli przy Cmentarzu Rakowickim jako realizacja planów z przed wielu lat
4. "spięcie" budowanej linii do Mistrzejowic z Górką Narodową w okolicy Ronda Barei
No to sobie pomarzyłem, ale teraz wracam do szarej, krakowskiej rzeczywistości

Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Moim zdaniem głównym problemem jest po pierwsze brak przepustowości w centrum, a po drugie brak tramwaju na duże osiedla. I to ten drugi problem jest bardziej palący - przepustowości jeszcze troszkę zostało, można też się ratować dłuższymi tramwajami. Na myśli mam oczywiście wiecznie odkładane inwestycje jak np. tramwaj na Azory i Bronowice Wielkie (z nową, pilnie potrzebną zajezdnią) czy linie na Os. Kliny (koniecznie w ul. 8PU), Os. Złocień, Rżąkę, czy Prądnik Czerwony. Poza tą ostatnią, powinny te odnogi spokojnie dać radę przy obecnej przepustowości w centrum (choć być może przydał by się dłuższy tabor) - a jednocześnie, zapewniły bo dostęp do tramwaju sporej częsci mieszkańców. Tymczasem taka linia w ATW to nie za bardzo wiadomo nawet co miałoby tak pojechać, ani za bardzo po co - obecny układ z przesiadkami na bardzo częste na alejach autobusy funkcjonuje dość dobrze, a problemy jak antyprzesiadkowe węzły można łatwo i tanio poprawić.
Z drugiej strony, problemu pierwszego (przepustowości w centrum) nie rozwiąże budowa tramwaju na Alejach czy w Lema (choć to drugie akurat powinno być zrobione, bo jest proste i zwiększa niezawodność sieci, ale to osobna sprawa). Ten problem może rozwiązać w zasadzie już tylko budowa tuneli pod centrum.
Co do propozyji zaczynającej wątek, to mam wrażenie że to sztuka dla sztuki. Na Alejach mamu autobusy przywożące ludzi z osiedli bez tramwaju do centrum. Jak zbudujemy nawet tramwaj na Alejach (na co się nie zanosi) to tamte osiedla nadal będą potrzebowały dojechać do centrum, i nie zapewni tego tramwaj, bo go nie mają. Autor zaś proponuje przekierować linie autobusowe bez żadnej rekompensaty.
Z drugiej strony, problemu pierwszego (przepustowości w centrum) nie rozwiąże budowa tramwaju na Alejach czy w Lema (choć to drugie akurat powinno być zrobione, bo jest proste i zwiększa niezawodność sieci, ale to osobna sprawa). Ten problem może rozwiązać w zasadzie już tylko budowa tuneli pod centrum.
Co do propozyji zaczynającej wątek, to mam wrażenie że to sztuka dla sztuki. Na Alejach mamu autobusy przywożące ludzi z osiedli bez tramwaju do centrum. Jak zbudujemy nawet tramwaj na Alejach (na co się nie zanosi) to tamte osiedla nadal będą potrzebowały dojechać do centrum, i nie zapewni tego tramwaj, bo go nie mają. Autor zaś proponuje przekierować linie autobusowe bez żadnej rekompensaty.
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Zgadzam się z tym w zupełności.Ydhflx pisze: 16 mar 2025, 18:20 Moim zdaniem głównym problemem jest [...] brak tramwaju na duże osiedla. I to ten drugi problem jest bardziej palący
Może nie będzie to odpowiednie określenie ale nam (czyt. miastu Kraków), brakuje czegoś na wzór linii obwodowych, tyle że dla tramwajów, które łączyły by ze sobą przynajmniej jakąś część głównych/największych osiedli bez konieczności pchania się do centrum.
-
- Miłośnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 mar 2025, 20:05
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Uwaga!
Linie tramwajowe na ATW:
14: Jancarza, Bohomolca, Dobrego Pasterza, Lublańska, Tunel, Meissnera, Mogilska, Lubicz, Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Królewska, Podchorążych, Bronowicka
17: Bobrzyńskiego, Grota-Roweckiego, Brożka, Wadowicka, Kalwaryjska, Limanowskiego, Na Zjeździe, Most Powstańców Śląskich, Starowiślna, Dietla, Grzegórzecka, Powstania Warszawskiego, Tunel, Pawia, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Tadeusza Kościuszki
18: Słomczyńskiego, Bociana, Siewna, Pachońskiego, Sosabowskiego, Dra Twardego, Kamienna, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej, Monte Cassino, Kapelanka, Grota-Roweckiego, Bobrzyńskiego
Nowa linia nocna 68 (Cmentarz Rakowicki -> Łagiewniki):
Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej, Wadowicka
Linie tramwajowe na ATW:
14: Jancarza, Bohomolca, Dobrego Pasterza, Lublańska, Tunel, Meissnera, Mogilska, Lubicz, Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Królewska, Podchorążych, Bronowicka
17: Bobrzyńskiego, Grota-Roweckiego, Brożka, Wadowicka, Kalwaryjska, Limanowskiego, Na Zjeździe, Most Powstańców Śląskich, Starowiślna, Dietla, Grzegórzecka, Powstania Warszawskiego, Tunel, Pawia, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Tadeusza Kościuszki
18: Słomczyńskiego, Bociana, Siewna, Pachońskiego, Sosabowskiego, Dra Twardego, Kamienna, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej, Monte Cassino, Kapelanka, Grota-Roweckiego, Bobrzyńskiego
Nowa linia nocna 68 (Cmentarz Rakowicki -> Łagiewniki):
Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej, Wadowicka
-
- Miłośnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 mar 2025, 20:05
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Na wysokości ul. Pawiej z powodu torów kolejowych nie będzie można wyprowadzić zwrotnic z i do Al. 29. Listopada. Będą za to zwrotnice w kier. J. Słowackiego
Re: Układ linii komunikacyjnych i organizacja ruchu po otwarciu tramwaju w Alejach Trzech Wieszczów
Może najpierw rozrysuj na GoogleMaps i wstaw na forum którędy dokładnie to torowisko w ATW miałoby przebiegać, bo w twojej propozycji pada ulica np: Prandoty czy 29 Listopada co mało realne.Gołąb_NGT8 pisze: 16 mar 2025, 20:31 Uwaga!
Linie tramwajowe na ATW:
Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego,
Był projekt torowiska w ATW gdzie wspomniane torowisko się miało zaczynać łącząc z istniejącym torowiskiem w ulicy Kamiennej. Propozycje przekierowania linii autobusowych z ATW w inne ciągi komunikacyjne podajesz zupełnie z "czapy", jak np: "307" miałoby pojechać Wrocławską, Kijowską i wylądować gdzieś na ulicy Nawojki. Nie bierzesz pod uwagę, czy proponowane ulice na które chcesz przekierować autobusy z ATW mają odpowiednią przepustowość, aby jeszcze cokolwiek tam pojechało oprócz tego co jeździ tam obecnie. I czy takie relacje są w ogóle potrzebne.
Sorry ale mam wrażenie że trollujesz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość