Cyjan pisze: 12 maja 2025, 17:56.....Chyba że to jest sytuacja że masa krytyczna i więcej kursów nie wytrzyma.
W chwili obecnej nie powinno być problemu z uruchomieniem linii dookólnej zanim ruszą dodatkowe pociągi z Podłęże-Piekiełko, czy konkurencji po wprowadzeniu IV pakietu kolejowego, ale problemy są dwa:
1. O ile się nie mylę, trzeba zmienić prawo, bo teraz nie można puścić składu do tego miejsca z którego wyrusza.
2.
BUDOWA PRZYSTANKÓW: jak tak liczę lekką ręką to brakuje minimum 5-7 przystanków żeby to się frekwencyjne spinało.
- Zakrzów (żeby składy nie wjeżdżały do Podłęża)
- Podgrabie (przy ul. Krakowskiej)
- Kraków Węgrzynowice (obecny "Kraków Nowa Huta Północ")
- Kraków Kocmyrzowska
- Kraków Jagiełły
- Kraków Opolska
P.S. Wystarczy puścić tylko 4 składy (po dwa w przeciwnych kierunkach) i da to bardzo dobry takt. Będzie można się przesiąść na każdy kierunek pod warunkiem, że integracja z innymi rodzajami transportu będzie wyglądała jak w budowanym przystanku "Radom Wschodni", a nie jak w nieszczęsnym "Kraków Bronowice".
