Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja
Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja
Nie było Solarisów Euro4 w MPK, tylko przeskok od razu z Euro3 na 5?
-
- Znawca
- Posty: 196
- Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
- Lokalizacja: Kliny
Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja
De facto - nie. BU851-885 miały co prawda zabudowę silnika jak Euro 4, jednak one już były wyposażone w jednostki spełniające normy Euro 5.
Dodatkowo, wczoraj na sprzedaż wystawiono BU901, BU906, DC718 i DC723 jako pojazdy niekompletne. DC701 wciąż stoi na tyłach PW w całości i z numerami taborowymi. DA106, 108-112 są tylko pozaklejane, pewnie będą chcieli je sprzedać w całości.
I małe sprostowanie dot. BR737 - został odkupiony od BTS, a nie wypożyczony. Tak gwoli ścisłości.
Dodatkowo, wczoraj na sprzedaż wystawiono BU901, BU906, DC718 i DC723 jako pojazdy niekompletne. DC701 wciąż stoi na tyłach PW w całości i z numerami taborowymi. DA106, 108-112 są tylko pozaklejane, pewnie będą chcieli je sprzedać w całości.
I małe sprostowanie dot. BR737 - został odkupiony od BTS, a nie wypożyczony. Tak gwoli ścisłości.
Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja
A Mobilisowe Urbino18 z pierwszego kontraktu miały silniki z jaką normą spalin?
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 694
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja
Z tego co udało mi się znaleźć to one były już euro 5.tomek_m pisze: 12 wrz 2025, 18:59 A Mobilisowe Urbino18 z pierwszego kontraktu miały silniki z jaką normą spalin?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość