Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja

tomek_m
Ekspert
Posty: 556
Rejestracja: 18 lut 2020, 15:21
Lokalizacja: Michałowice

Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja

Post autor: tomek_m » 12 wrz 2025, 11:37

Nie było Solarisów Euro4 w MPK, tylko przeskok od razu z Euro3 na 5?

anonim_048
Znawca
Posty: 196
Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
Lokalizacja: Kliny

Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja

Post autor: anonim_048 » 12 wrz 2025, 14:08

De facto - nie. BU851-885 miały co prawda zabudowę silnika jak Euro 4, jednak one już były wyposażone w jednostki spełniające normy Euro 5.

Dodatkowo, wczoraj na sprzedaż wystawiono BU901, BU906, DC718 i DC723 jako pojazdy niekompletne. DC701 wciąż stoi na tyłach PW w całości i z numerami taborowymi. DA106, 108-112 są tylko pozaklejane, pewnie będą chcieli je sprzedać w całości.
I małe sprostowanie dot. BR737 - został odkupiony od BTS, a nie wypożyczony. Tak gwoli ścisłości.

tomek_m
Ekspert
Posty: 556
Rejestracja: 18 lut 2020, 15:21
Lokalizacja: Michałowice

Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja

Post autor: tomek_m » 12 wrz 2025, 18:59

A Mobilisowe Urbino18 z pierwszego kontraktu miały silniki z jaką normą spalin?

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 694
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja

Post autor: michal49944 » 12 wrz 2025, 23:54

tomek_m pisze: 12 wrz 2025, 18:59 A Mobilisowe Urbino18 z pierwszego kontraktu miały silniki z jaką normą spalin?
Z tego co udało mi się znaleźć to one były już euro 5.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość